הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לתכנן מילות מפתח לקידום אתר?

    מערכת האתר
    | 30 בדצמבר 2015 |

    לפני שנתחיל לדבר על איך לתכנן מילות מפתח לקידום אתר אנחנו רוצים להסביר לכם על כלי לתיכנון מילות מפתח של גוגל. באמצעות כלי זה אפשר למצוא רעיונות חדשים שבהם כדאי להשקיע ולקדם את האתר שלהם בתוצאות החיפוש שלהם. הכלי גם מציע לכם מחיר מתאים לקליק בקמפיין בהתאם לתחרות של אותה מילות מפתח.

    למה להשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל?

    קודם כל, בגלל שאתם רוצים לקדם את האתר שלכם בגוגל מן הסתם, אין דבר יותר חכם לעשות מאשר להשתמש בכלי שמספק גוגל כדי לתכנן את מילות המפתח. מלבד העזרה בהצעות שהוא נותן לכם, הוא גם נותן מידע סטטיסטי על תנועות באותן מילות מפתח שעוזרים לקבל את ההחלטה בצורה טובה יותר ויעילה יותר.

    איך לתכנן מילות מפתח?

    איך לתכנן מילות מפתח לקידום אתר?

    על מנת שתוכלו להתחיל להשתמש בכלי מילות המפתח עליכם ליצור חשבון ב Google Adwords. באמצעות כלי זה אפשר לנתח את מילות החיפוש המתאימות באמצעות כמה דרכים שונות שתצטרכו להזין (אנחנו ממליצים להזין את 2 הראשונים כדי לקבל תוצאות מדויקות יותר)

    • ביטויים או מילות מפתח שמתארים את התחום אותו אתם רוצים לקדם
    • להכניס את כתובת האתר שלכם – גוגל ינתח את האתר ויציע לכם מילות מפתח מתאימות.
    • על פי קטגוריה (פחות עדיף לדעתנו).

    איך לתכנן מילות מפתח בצורה הטובה ביותר?

    ראשית, וזהו ככל הנראה הדבר החשוב ביותר שצריך לעשות על מנת לקלוע למטרה: יש לנסות להיכנס לראשו של הלקוח הפוטנציאלי שלכם, נסו לחשוב איך הוא היה חושב ומה הוא היה מחפש אילו היה רוצה לשכור את שירותיכם. זאת אומרת, במידה ואתם מנהלים מעבדת תיקונים לטלפונים ניידים, סביר להניח שהלקוחות הפוטנציאלים לא יחפשו בגוגל "טלפון מקולקל" אלא "מעבדת תיקונים", "תיקון אייפון" וכו'…

    בנוסף, אפשר להיעזר במיקומים מסוימים בהתאם לעסק שלכם כדי להתאים את עצמכם ולמקד את הלקוחות. אם אתם פועלים בצפון, השקעה בלקוחות מהדרום לא תעזור לכם כל כך ודווקא זה יכול לשמש לטובתכם כדי שתוכלו להתמקד בקידום "מעבדת תיקונים בצפון" או "תיקון אייפון בחיפה".

    במידה ובחרתם מילות מפתח ניתן להשתמש ב'מילות מפתח שליליות' על מנת למנוע הצגה של הפרסומות במקומות לא רצויים, למשל המילה "דרום" היא מילה שכנראה אם מישהו חיפש אותה הוא לא מתאים בשבילכם ואם מישהו חיפש "תיקון אייפון בדרום" גוגל יזהה את המילה דרום כמילה שלילית בשבילכם ולא יציג את האתר שלכם.

    אל תשקיעו במילת מפתח אחת כשאתם פותחים קמפיין, בדרך כלל משתמשים ביותר מ-5 ואפילו יותר מ-20 בקידום אתר כדי להציע מילות מפתח וביטויים שכולם מתאימים וטובים לכך, אין לדעת מה יתפוס יותר ומה יתפוס פחות ומאיפה תקבלו את הלקוחות שלכם.