הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך מבצעים שילוח בינלאומי בצורה נכונה

    ישנם מספר סוגים שונים של משלוחים בינלאומיים: משלוח חבילה בתוך המשפחה, משלוחים מסחריים של ייבוא וייצוא, משלוחים של ריהוט למטרת רילוקיישן, והרשימה עוד ארוכה.

    לכל סוג של משלוח יש תצורת שילוח שמתאימה לו, ישנם שלושה סוגים של שילוחים:

    1. שילוח אווירי
    2. שילוח ימי
    3. שילוח יבשתי

    כפי שהשמות שלהם מרמזים די בברור, ההבדלים בתצורת השילוח הללו הוא בדרכים בהן המשלוח עובר, כמובן שבדרך כלל כל תצורה כוללת שילוח יבשתי בצורה כזו או אחרת, אלא אם היעד שלכם נמצא ממש בנמל הימי או בשדה התעופה.

    לפני הכל

    אז כמו שציינו לעיל, ישנם סוגים שונים של משלוחים ותצורות שילוח בינלאומי ולכן עליכם להבין לפני הכל מהו סוג המשלוח שאתם זקוקים לו ולאחר מכן מהי תצורת השילוח שמתאימה לכם.

    למשל: במידה ואתם מבצעים מעבר דירה לחו"ל, ייתכן ותעדיפו להכניס את כל הציוד שלכם למכולה לבצע שילוח ימי מאשר לארוז אותו בארגזים ולבצע שילוח אווירי.

    בניגוד לכך, אם תרצו לייבא או לייצא כמות גדולה מאוד של חפצים קטנים, לדוגמה: עטים, ייתכן ותעדיפו לבצע שילוח אווירי או יבשתי ( תלוי ביעדים שלכם לייבוא וייצוא).

    6 כללים שיעזרו לכם בביצוע שילוח בינלאומי

    עד כה דיברנו על בחירת תצורת השילוח המתאימה לכם, כעת ניתן לכם 6 עצות שיועילו לכם במהלך ביצוע השילוח:

      1. בדקו אם ישנן הגבלות על משלוחים במדינת היעד

    הצעד הראשון שלכם יהיה לבדוק האם ישנן הגבלות כלשהן על מנת שתוכלו לדעת שאתם מבצעים שילוח חוקי ולא מסתבכים עם רשויות החוק במדינת היעד שלכם.

    ישנן הגבלות שונות שיכולות להיות על סוגי חומרים שונים שאסור להכניס אותם או על הצורה בה המשלוח שלכם צריך להיות ארוז. ישנן הגבלות אף על משלוחים שמגיעים ממדינות מסוימות ללא קשר למשלוח ורק בגלל סיבות פוליטיות.

    2. הכינו את מסמכי המכס שלכם

    דיוק בהכנת מסמכי המכס חיוני ביותר עבור מעבר המשלוח בהצלחה וללא בעיות ועיכובים.

    ישנם מספר מסמכים שעליכם להביא אתכם בעת איסוף המשלוח: מספר בקרה לייצוא, קוד הרמוני מערכתי, תיאור מדויק של המשלוח שלכם, ועבור משלוחים מסוימים הנכם נדרשים רישיון ייצוא וייבוא.

    3. בחרו את המתווך/חברת השילוח

    ישנן חברות רבות בשוק השילוח הבינלאומי ועליכם לבחור את החברה שעונה על דרישות המשלוח שלכם בצורה הטובה ביותר.

    4. בחירת תצורת המשלוח

    כפי שציינו בתחילת המאמר, לאחר שתבחרו את החברה שתבצעו בעזרת את השילוח, עליכם לבחור את תצורת השילוח המתאימה ביותר עבור המשלוח שלכם.

    5. בצעו את המשלוח

    לאחר שבחרתם את החברה ואת תצורת השילוח, הגיע הזמן לשלוח את החפצים שלכם ליעד שלהם! וודאו שהכל ארוז כראוי, שכל המסמכים בידיכם, ושהמשלוח הועמס כראוי.

    6. מעקב אחר המשלוח

    מומלץ מאוד לשכור את שירותיה של חברה שמספקת שירותי מעקב אחר המשלוח על מנת שתוכלו לישון בראש שקט ולא להיות חרדים למשלוח שלכם.