הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך מדבקות קיר מהוות פתרון אידיאלי לעיצוב החדר?

    ניר מרקו
    | 7 באוקטובר 2019 |

    הטפטים חזרו לתחום העיצוב לאחר ששני עשורים בחרו מעצבי הפנים לצבוע את החדרים. בניגוד לעבר, במקום למלא את כל קירות החדר בצבע או טקסטורה מודבקת, מגלים קיר קונספט המשתלב בצורה הרמונית בחלל. אלו מעצבים את חדרי המגורים, השינה ומעשירים אפילו את המטבח והאמבטיה. שלל גוונים וצורות, טקסטורות ואפילו ציורי נוף הופכים את הקירות והרהיטים שלנו לייחודיים. כיצד עושים זאת נכון?

    מדבקות לקיר קונספט

    הדרך האהובה ביותר לשילוב מדבקות קיר היא יצירת קיר קונספט בו אנו מדמים חומר טבעי. נוכל לפגוש מדבקות קיר המדמות אבנים ירושלמיות מחוספסות וגדולות, בריקים אדמדמים המזכירים את הלופט הניו יורקי המודרני או לוחות עץ המדמים אסם. כל אלה, כאשר משלבים אותם רק על קיר אחד או שניים מול קירות בגוונים סולידיים יוצרים חללים מרתקים שמעניקים לבית מראה כפרי טבעי כמו עיצוב פרובנס או עיצוב כפרי. באותן מדבקות ניתן להשתמש גם בקיר מול השיש והכיור במטבח.

    מדבקות על ריהוט

    דרך נוספת לשלב מדבקות קיר בצורה מרתקת היא על גבי ריהוט. ניתן לחדש שולחן ישן עם מדבקה בטקסטורה של עץ, לגוון את עיצוב המיטה עם טקסטורה אבסטרקטית או לחדש את כסאות האוכל הישנים עם מדבקות מתאימות. השמיים הם הגבול כאשר מדובר במדבקות איכותיות ועבות שמאפשרות גם ניקוי עם מטלית עדינה והופכות גם את הרהיט המשמים ביותר ליצירת אומנות. 

    מדבקות קיר לשטחים שעברו נזק מים או סדקים

    אחד האתגרים הגדולים הוא חידוש חלל לאחר נזק מים או סדקים בקיר. מדבקות קיר מסוגלות לטשטש את הנזקים הללו בצורה הטובה ביותר. הן חוסכות זמן יקר של צביעה חוזרת ונשנית ומאפשרות לכם לחדש את החדר בתוך עשר דקות. אם אתם נמנים על האנשים שמעוניינים לשנות באופן תכוף את מראה הבית ולרענן אותו – מדבקות הקיר הן האמצעי המושלם עבורכם ליצור בחדר תוכן חדש מדי חודש.

    מדבקות לחדרי הילדים והנוער

    גם הילדים שלכם ישמחו לרענן את החדר עם מדבקות המותאמות להם באופן אישי. תוכלו לבחור בעלי חיים אהובים שיעטרו את קירות החדר, פרחים או דמויות אהובות מספרי וסרטי הילדים כמו: פו הדב או היפהפייה הנרדמת. כיום, אפשר גם לתת לילדים ליצור טפט אישי בעיצוב שלהם. כיצד? תנו להם לצבוע דפי צביעה עם דמות אהובה. לאחר מכן הזמינו טפט בעיצוב אישי בו הציור שלהם חוזר על עצמו כטקסטורה. דמיינו את הגאווה שהם יחושו כשיראו את עיצוב החדר לו היו שותפים במו ידיהם.

    עיצוב מתחם משרדים ומתחמים מסחריים

    לצד שדרוג חדרים בבית המגורים מדבקות קיר בעיצובים יוקרתיים או קלילים יכולים לחדש גם נישות שונות במתחמי משרדים, בחנויות ובמתחמים מסחריים גדולים. הביטו בקניונים וגלו כיצד החנויות עושות מתיחת פנים בכל עונה עם מדבקות אלה וקבלו רעיונות חדשים כיצד תוכלו לעצב גם את העסק שלכם?