הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך מוצאים משקפי קריאה?

    מערכת האתר
    | 24 באוקטובר 2019 |

    אתם בטח תוהים לעצמכם איזה משקפי קריאה אתם צריכים. זה קורה לכולם – טקסט עדין הופך להיות מטושטש ואתם מוצאים את עצמכם מחזיקים תפריטים רחוק יותר ויותר על מנת שתוכלו לראות. אתם, כמו מאות אלפי אחרים, כנראה מפתחים בעיות ראייה ואתם זקוקים למשקפי קריאה.

    אם אתם מהססים אם כדאי לכם להתחיל להשתמש בהם או לא, הנה כמה אינדיקטורים של משקפי קריאה שעשויים לשכנע אתכם, אם זאת הפעם הראשונה שאתם רוכשים משקפיים ולא בטוחים איפה להתחיל.

    מהם משקפי קריאה?

    משקפי קריאה, הזמינים ללא מרשם, משפרים את היכולת לקרוא משהו מקרוב, כמו ספר או מסך מחשב.

    אופטומטריסטים אומרים כי משקפי קריאה ללא מרשם, אותם ניתן לרכוש בבתי מרקחת, באופן מקוון, או בחנויות קמעונאיות ללא מרשם רופא – מיועדים לשימוש לטווח קצר, וכן הם מתאימים ביותר לאנשים שיש להם עוצמת עדשות או חוזק זהים בכל עין, ואין להם מצב רפואי שגורם לטשטוש ראייה. מספרי העדשות של משקפי קריאה ללא מרשם בדרך כלל נעים בין +1 ל-+4.

    משקפי קריאה ללא מרשם הם אפשרות מקובלת עבור אנשים עם ראייה טובה למרחקים. יחד עם זאת, אם אתם סובלים מבעיות ראייה בישיבה מול המחשב, או ראייה כפולה, אז כדאי לכם לחפש משקפי קריאה במרשם.

    מתי תזדקקו למשקפי קריאה?

    כמעט כל אדם בגיל ארבעים ומעלה יצטרך, בשלב מסוים, משקפי קריאה. המשקפיים עוזרים לפצות על ראייה מופחתת הקשורה לבעיות בריאותיות, אובדן ראייה רגיל הקשור לגיל ביכולת להתמקד בעצמים מקרוב, כמו מילים בספר או הודעות טקסט בסמארטפון.

    מומלץ להתחיל עם בדיקת ראייה

    בדיקת ראייה מציגה שורות מספרים ואותיות שמוצגים לפניכם בגדלים שונים של פונטים התואמים מספרי משקפי קריאה. אם אתם רוכשים משקפיים באתר אינטרנט, תוכלו להשתמש בתוצאות הבדיקה שקיבלתם למציאת המספר הדרוש לכם, כך שתוכלו לקרוא בבירור.

    בדיקת ראייה היא כלי מועיל למציאת מספר המשקפיים שלכם, ומומלץ גם להתייעץ עם רופא העיניים שלכם לקבלת סיוע במציאת המשקפיים הנכונים לצרכים שלכם.

    קניית המשקפיים הנכונים

    אם אתם מנסים משקפי קריאה בחנות, תרצו לבדוק כמה זוגות חלשים וחזקים יותר מתוצאות הבדיקה שלכם. צמצמו את הבחירה שלכם לשתי הגדלות – ובחרו תמיד במשקפיים שאיתם אתם רואים הכי טוב.

    מחפשים משהו יותר ספציפי?

    אתם זקוקים למשקפי קריאה למחשב, משקפי קריאה לשמש, או משקפיים בהתאמה אישית לצרכים אחרים, במיוחד אם יש לכם מספר גבוה ולא מצאתם את המשקפיים המתאימים בחנות.

    את כל אלה ועוד תוכלו למצוא באתר שמוכר משקפי קריאה, עם מגוון ענק של דגמים ומספרים, בהתאמה לילדים, מבוגרים, נשים או גברים.

    בשורה התחתונה, יש לכם מגוון אפשרויות למצוא משקפי קריאה

    ואתם יכולים למצוא כל זוג, דגם, סגנון וצבע שאתם אוהבים, אבל חשוב שתבינו שמשקפי קריאה הם בשום אופן לא מדע מדויק או תחליף לקבלת בדיקת ראייה שנתית של איש מקצוע מומחה לטיפול בעיניים.