הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך מחפשים יעוץ משפטי?

    ניר מרקו
    | 18 בנובמבר 2020 |

    הסיטואציה הבאה אולי מוכרת לכם: הוגשה נגדכם תביעה או אולי אתם רוצים להגיש תביעה, סבורים שיש לכם זכות לקבל יותר או להשיג את הצדק המיוחל? עולם המשפט הוא עולם מורכב וחשוב להבין בתחום על מנת לבין אם יש לכם קייס, מהן הזכויות ומהן החובות שלכם וכיצד עובד המנגנון הביורוקרטי המסועף של מערכת בתי המשפט.

    לפני שאתם מתחילים במסע המשפטי, חשוב לקבל ייעוץ משפטי מעורך דין מנוסה ובעל הידע הנדרש וכמובן – הטייטל שעושה הבדל גדול. מכתב חתום על ידי עו"ד בעל כושר הרתעה גבוה יותר ממכתב שכתבתם בעצמכם וכמובן, שעורך דין יוכל ללוות אתכם צעד אחר צעד בתהליך המשפטי המורכב במידה ותגיעו לכך או שהעניין ייפתר לפני או באמצעות גישור, פשרה, הסכם וכולי.

    איך למצוא את עורך הדין הרלבנטי עבורכם?

    חשוב להבין שלא כל עו"ד יכול לסייע לכם בכל תחום, אומנם יש לו את הידע המשפטי, אבל לכל עורך דין יש תחום התמחות ספציפי בו הוא עוסק ובו הוא בקיא כמו למשל, פלילים, מקרקעין, עו"ד לענייני משפחה, דיני עבודה וכדומה.

    לדוגמא: אם מדובר בעבירת מיסים חשוב לפנות לעו"ד המתמחה בענייני מס ובמידה ומדובר בעבירות תעבורה יש לפנות לעו"ד לענייני תעבורה. בכל הנוגע לחקירות מצ"ח לדוגמא יש עורכי דין המתמחים בענייני צבא ובנושא כמו איחוד משפחות בישראל הכתובת שלכם היא עו"ד לענייני הגירה.
    יש להכיר את תחומי ההתמחות על מנת להבין לאיזה עו"ד מלכתחילה כך שהוא יוכל לייצג אתכם במקרה ובתיק הספציפי בדרך המקצועית ביותר או לפנות למשרד בו יש עו"ד מתחומים שונים או למרכז לייעוץ משפטי והם כבר "ישדכו" לכם את עורך הדין הרלבנטי לפי סוג התיק. ייעוץ משפטי עושה הבדל גדול ויכול להעלות את הסיכויים בהוצאתכם זכאים או בקידום תביעה ולכן אסור להתפשר על טיב ואיכות הייעוץ שתקבלו מהגורם הרלבנטי.

    מהם המקורות למציאת ייעוץ משפטי?

    בבחירת ייעוץ משפטי הדרך עוברת בחיפוש אחר עו"ד מתאים. ניתן לנסות למצוא במגוון ערוצים: ראשית, להתייעץ עם מכרים לגבי עורך דין שהם עבדו עמו בעבר ויכולים להמליץ עליו באופן אישי או על מקום להשיג ייעוץ משפטי הוגן. שנית, אפשר לבצע חיפוש ממוקד ברשת הן בגוגל והן ברשתות החברתיות בעקבות המלצות על עורכי דין שיוכלו לסייע לכם. ישנם פורטלים ואינדקסים מקיפים של מרכזים דרכם ניתן להגיע לעורכי דין מקצועיים שנבחרו בקפידה באמצעות השארת הודעה או שיחה עם נציג כגון: נעמה – מרכז משפטי –  https://www.naama-adv.co.il.

    בכל מקרה, לפני שקבעתם ייעוץ כדאי לבדוק בשיחה או התכתבות אם אותה ישות מקצועית אכן תוכל לסייע ולאחר מכן להגיע לפגישת ייעוץ. יש לברר מראש מה התעריף וכיצד הוא נגבה – על פגישה, שעות עבודה וטיפול בתיק וכדומה. להבין כמה עשוי לעלות לכם הטיפול בתיק במסגרת התיק וכדומה. ייעוץ משפטי חינם הוא לא תמיד רלבנטי עבורכם ויש להבין מה תקבלו במסגרת ייעוץ משפטי חינם לעומת ייעוץ משפטי בתשלום כמו הרקורד והרזומה של עורך הדין, ההצלחות שלו במקרים דומים וכמובן ההשקעה והמקצועיות שלו בתיק שלכם. עוד קריטריון שיכול להיות משמעותי עבורכם במקרים שונים הוא המיקום של עורך הדין עמו תתייעצו או ילווה אתכם, כדי שיהיה לכם קל להגיע אליו ולהיפגש פיזית יתכן שתעדיפו מישהו שממוקם באזור מגוריכם או קרוב למקום עבודתכם.

    ייעוץ משפטי לא רצוי לקבל מגורמים שאינם בעלי הידע והסמכות להעניק ייעוץ משפטי אלא מעורכי דין נבחרים שיעניקו לכם ייעוץ משפטי פורמלי, כדי שלא חלילה גורמים שונים יטעו אתכם בהתנהלות שתעלה לכם ביוקר.