הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך מטפלים אנרגטית באבני קריסטלים?

    בתחילת דרכי הרוחנית חיפשתי כלי אנרגטי שיאיץ תהליכים רוחניים כגון טיפול בתקשור. כשפגשתי לראשונה את אבני הקריסטלים הבנתי איזה כלי רוחני מדהים יש בהישג יד של כל אחד ועם הדרכה ושימוש נכונים יכולים לחולל שינוי מדהים בכל אחד ואחד. קיימים שימושים רוחניים רבים לאבני הקריסטל החל מתהליך מדיטציה, האצת טיפול בהילינג, סיוע לשינה טובה באמצעים שונים כתכשיט, הצמדה לגוף או נשיאה בכיס.

    התחושות עם הקריסטל

    אחת החוויות האישיות המדהימות שחוויתי מאבני הקריסטלים היה במהלך ביקור משפחתי במוזיאון הטבע בניו-יורק באגף הקריסטלים והמינרלים המכיל אוספי קריסטלים מדהימים שלא ראיתי מימיי. חשתי כמו ילדה קטנה שרואה צעצועים יקרים ומיוחדים. המראות הצבעים והאנרגיות שחשתי מול הקריסטלים היו חזקות ומעצימות – מזמינה אתכם להביט בחלק מהתמונות. ביקור חובה לכל מטפל הוליסטי.

    כמו כן ריכזתי מספר חוויות ותחושות על מפגשים עם אבני הקריסטלים לאחר טיפולים אנרגטיים באבני קריסטלים.

    אבני הקריסטלים נבחרים על ידי בתקשור ומונחים על מרכזי האנרגיות. חלק מהאנשים ציינו שהם חשים במקום הנחתה של הקריסטל חום, כאב, צריבה, צמרמורת, עקצוצים או תחושת רוגע .אלו תחושות אנרגטיות שמבטאות את קליטת אנרגית הקריסטל בגוף נפש של המטופל.

    ישנם מטופלים שדווקא נרתעים/מתנגדים להנחת אבן קריסטל על גופם ומבקשים שאסיר את הקריסטל מגופם כתוצאה מתחושת מלחץ בליבם, פחד, כאב עוצמתי. האנרגיה שהקריסטל מעבירה בעת הנחתה על הגוף דומה להעברת זרם חשמלי,לכן יש שיחושו נוח עם אנרגית הקריסטל ויש שחושו שהם תחושה לא נעימה. בדרך כלל ההתנגדות להנחת אבני הקריסטלים במרכזי הצ'קרה נובעת מחוסר בשלותו הרגשית של המטופל להכיל את אנרגית הקריסטל ,ולכן במצבים אלו אני מטפלת באופן הדרגתי עם קריסטלים שדומים אנרגטית לקריסטל שהמטופל דחה.

    רבים שלא האמינו ביכולות האנרגטיות של אבני הקריסטלים נדהמו לגלות את השינוי שהם חשו לאחר שהתנסו בהנחת הקריסטלים על גופם.

    כיצד נבחר את הקריסטל?

    תחילה חשוב לציין שרצוי להיעזר בקריסטל גם לאחר הטיפול כי יש חשיבות לטיפול העצמי וגם לזיהוי מתי הקריסטל סיימה את תפקידה האנרגטי עבורנו. כאשר אבן הקריסטל הולך לאיבוד ו/או נשבר אין צורך להיבהל ולרוץ לרכוש קריסטל חדש כי ייתכן שהקריסטל סיים את תפקידו האנרגטי בגוף-רוח נפש כי האנרגיה החסרה הושלמה.

    כפי שציינתי אני בוחרת אבני קריסטלים לטיפולים אנרגטיים הן ביודעי את המטרות האנרגיות של כל אבן קריסטל או במהלך תקשור בהתאם למקרה שאני מטפלת בו.

    אולם אחת השיטות בת טיפול באבני קריסטלים היא לתת לאנשים לבחור את הקריסטלים בעצמם בצורה  אינטואיטיבית. קיים קשר אנרגטי בין תת המודע לאנרגית הקריסטל שיתבטא בתחושות שונות של מי שאוחז בקריסטל זה או אחר בהתאם לחוסר אנרגטי בגוף-רוח-נפש. מדהים יהיה לזהות שבעיות שונות מתבטאות בבחירות האינטואיטיביות של תת המודע באבני קריסטלים מסוימים.

    לדוגמא אם אציב מספר אבני קריסטלים לבחירה ודווקא קריסטל סרפנטין ייבחר אני אבין שיש קשר לאיזון של סוכר בגוף של האדם שבחר בסרפנטין.  קריסטל הסרפנטין ידוע ביכולת שלו לסייע בבעיות של חוסר איזון בסוכר. קריסטל הרובי מיועדת לאנרגיות נשיות ויודעה בשמירה וחיזוק גוף האישה לפני ובמהלך ההיריון. לכן בחירה  בקריסטל הרובי ממבחר הקריסטלים יסמן על היריון נוכחי או עתידי.

    מדוע מטהרים את הקריסטל?

    כל עוד אבן הקריסטל משמש אותנו היא מצריכה טיהור וטעינה אנרגטית מידיי פעם.
    טיהור אבן הקריסטל- רצוי לטהר את אבן הקריסטל מידי שבוע מהאנרגיות השליליות שהוא ספח באמצעות זרם מים ולהניחו להיטען אנרגטית תחת אור שמש או אור ירח. אבן קריסטל שמסיס במים כגון אבני סלנייט וקינייט אסורים לשטיפה במים והטיהור והטעינה יהיה בהנחה בשמש או אור ירח או על מושבת קוורץ.

    טעינת אבני קריסטל – השימוש באנרגיית הקריסטל מחייבת טעינה אנרגטית שלהם מידיי תקופה מסויימת (אתם תחושו כאשר אבן הקריסטל יפסיק להדהד אנרגיות). ישנם מספר דרכים לטעינת אבני הקריסטלים כגון הנחתם על משובות אבני קוורץ. יש כאלו שטומנים את האבנים באדמה בגינה או בעציץ לתקופה מסוימת .