הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך מיישרים שיניים ללא גשר?

    ניר מרקו
    | 20 בנובמבר 2019 |

    כשאתם מביטים במראה וכמהים לחיוך מיליון דולר, דעו כי אתם לא באמת צריכים להשקיע סכום שכזה. החיוך שלכם הולך אתכם לכל מקום – מפגישות עסקיות ועד דייטים רומנטיים. אותו כרטיס ביקור – החיוך שלכם, יכול להחמיא לכם ולהעלות את הביטחון שלכם, אך גם יכול לגרום לכם למבוכה רבה. שיניים ישרות מייצרות נראות אטרקטיבית וחיונית, בעוד שיניים עקומות שאינן מסודרות יוצרות את ההיפך.

    אין עוד סיבה לדחות את טיפולי יישור השיניים! איך מיישרים שיניים ללא גשר? באמצעות שיטת אינויזליין! השיטה המהפכנית הנגישה את טיפולי יישור השיניים לקהלים בוגרים, שחששו מאד מנראות גשרי הברזל המגושמים. כעת, גם אתם יכולים לעשות צעד משמעותי אל עבר  החיוך שתמיד רציתם ללבוש.

    יישור שיניים ללא גשר – האמנם?

    זה לא שאנשים מבוגרים לא מעוניינים בשיניים ישרות, אלא שתקופה ארוכה רפואת השיניים לא הצליחה לתת מענה איכותי ואסתטי לטיפול. כאנשים המתנהלים במוסדות הלימוד, במקומות עבודה מכובדים ובמקומות בילוי, עלה כנראה גם בכם החשש להציג את עצמכם ולחייך חיוך המקושט בברזלים. התוצאות של טיפול באמצעות גשר הברזל אמנם משביעות רצון, אך עד להופעת התוצאות רבים העידו על תחושת מבוכה ופגיעה בביטחון העצמי. לשמחתכם, ישנה אפשרות נוספת: יישור שיינים באמצעות אינויזליין!

    יישור שיניים למבוגרים – ללא גשר הברזל!

    לא במקרה שיטת האינויזליין קיבלה את הכינוי "יישור שיניים למבוגרים". המראה החיצוני שלכם חשוב לכם, וכך גם חשוב לכם להפיץ חיוך קורן, חיוני וכמה שיותר אסתטי – גם בעת שאתם נמצאים בשיאו של טיפול היישור. שיטת האינויזליין היא שיטה שעושים בה שימוש כבר מעל לשני עשורים, והייחוד בה הוא שאין כל שימוש בגשרים. יישור השיניים מתבצע באמצעות קשתות בצבע שקוף, כך שהן משתלבות בהרמוניה עם הסביבה הקבועה שבפה.

    לעומתם, גשרי הברזל פגעו באסתטיקה של הפה, והקונטרסט שבין הצבע המתכתי של הגשרים ובין הצבע הלבן של השיניים, יצר הדגשה כך שלא באמת היה ניתן להתעלם מהם. אם גם אתם מעוניינים לעבור יישור שיניים אך מבלי להפיץ את הבשורה לכל עבר – שיטת אינויזליין מתאימה גם לכם!

    "תוך כמה זמן השיניים שלי יהיו ישרות עם השיטה הזו?"

    שאלה מצוינת! ראשית, חשוב לדעת כי בשונה מגשר הברזל שהיה מונח באופן קבוע על השיניים עד לסיום הטיפול, כאן הטכניקה מעט שונה. על הקשתות השקופות להיות מונחות על השיניים שלכם ללא הפסקה, אך בעת שאתם אוכלים, מצחצחים שיניים או מנקים אותן באמצעות החוט הדנטלי, תוכלו להסיר אותן.

    ומה באשר לאורך הטיפול? זהו יתרון נוסף שיש לשיטת האינויליין! בהתאם להיקף היישור הנדרש, יהיה עליכם להתמסר לטיפול של עד כ-24 חודשים. חשוב לציין זאת, מאחר ומדובר על אותו פרק זמן הנדרש לטובת שיטת יישור השיניים באמצעות גשר הברזל. המשמעות ברורה: מדובר על אותו התהליך, אותה התוצאה רק שהדרך נוחה ונעימה יותר. עם שיטה ייחודית זו, לא נכפה עליכם לספר לכל הסובבים אתכם כי אתם בשיאו של תהליך יישור שיניים. עם אינויזליין, נשמרת האסתטיקה וגם הפרטית שלכם!

    הקשר בין היגיינת פה לשיטת האינוויזליין

    העובדה כי אתם נכנסים לתהליך של יישור שיניים, לא אומרת שאתם צריכים להזניח את ההיגיינה שבפה. כידוע, בשיטת הברזלים עליכם לצחצח שיניים ולנקות אותן עם מגבלה קטנה: גשר על השיניים. עם הקשתות השקופות של האינויזליין, אתם לא צריכים להסתגל לסביבה חדשה בפה. בכל פעם שתרצו לצחצח את השיניים או לנקות אותן באמצעות החוט הדנטלי, תוכלו לשלוף בקלות את הקשתות. כך, הסבירות להצטברות שאריות מזון וחיידקים פוחתת משמעותית. כל שנותר לכם? פשוט לחייך!