הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך מקדמים אתרים בזירה תחרותית?

    ניר מרקו
    | 30 באוקטובר 2018 |

    איך משדרגים את תהליך השיווק והפרסום של העסק שלנו?

    היום, בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, עידן של אפליקציות, רשתות חברתיות, חיפושים ובלוגים אין כמעט עסק שאין לא מתחרה. כמובן שבערים מרכזיות וגדולות כמו חיפה, תל אביב, רמת גן, אשדוד, באר שבע יש יותר מתחרים בכל תחום עיסוק ובערים קטנות או בפריפריה יש פחות ובכל זאת, היום כמעט כולם מבינים את החשיבות של נוכחות גבוהה ברשת. אז הנה 10 טיפים שיעזרו לכם להבין איך מקדמים אתרים בזירה תחרותית.

    1. קודם כל קהל יעד אחד הדברים הכי חשובים בתהליך שיווקי, בעיקר ברשת הוא להבין היטב את קהל היעד שלכם. החיפוש שנעשה במנועי החיפוש וברשתות החברתיות הוא כל כך ממוקד, ככה שאתם יכולים לדעת בדיוק באיזו צורה הכי נכון להתאים את כל הקונספט והמיתוג של העסק שלכם סביב קהל היעד.
    2. ומה עם תכנית שיווקית דיגיטליתאחרי שהבנתם את קהל היעד, שלכם, חשוב לבנות תכנית שיווקית ולבחור את הערוצים האינטרנטיים שמתאימים לקהל יעד. לא לכל עסק כדאי להשקיע בכל הערוצים, לעומת זאת יש עסקים שיכולים להשתלב בכולם. למשל מסעדת שף יכולה לשווק את עצמה כמעט בכל הדרכים.
    3. עמוד בפייסבוק, כבר יש לכם?אין בכלל ספק שהיום הרשת החברתית הכי חזקה היא הפייסבוק. מאוד כדאי לפתוח עמוד עסקי ואולי אפילו להיעזר בחברה או פרילנסר שיקדמו אתכם בפייסבוק. תוכלו להעלות פוסטים, תמונות, לקשר את העמוד לאתר שלכם ועוד
    4. ומה עם אתר אינטרנט? אתר תדמיתי נחשב היום ל– MUST בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי. אתר אינטרנט איכותי מהווה את כרטיס הביקור שלנו אל מול הגולשים, הוא מראה על מקצועיות, אמינות ורמת שירות גבוהה וחבל לפספס את זה.
    5. יש אתר? מעולה! צריך לקדם אותו בדקו האם כדאי לכם לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית, האם להשקיע בקמפיין ממומן בגוגל או אולי אפילו לשלב את השניים. עוד על קידום אתרים בגוגל.
    6. גוגל לוקאל, שמעתם על זה?- היום, באמצעות שימוש בגוגל לוקאל אתם יכולים להגיע ללקוחות שלכם לפי המיקום הגיאוגרפי שבו אתם נמצאים ולספק להם המון מידע על העסק שלכם.
    7. כמעט כל אחד חייב ערוץ ביוטיוב סרטונים. מי לא צופה בהם. מי מאיתנו לא רואה לפחות סרטון אחד ביום?. לסרטונים יש כוח אדיר ולכן אחרי שהבנתם מיהו קהל היעד שלכם ואיך אתם בוחרים למתג את עצמכם, שווה להשקיע בערוץ ביוטיוב או אולי בהפקת סרטון אנימציה אותו תוכלו לשלב בערוצי המדיה השונים.

    תשקיעו בתוכן שלכם, זה מאוד חשובהתוכן הוא המלך ולא סתם כולם חוזרים על המשפט הזה כל הזמן. גוגל מקדם את האתר שלכם לפי התוכן ולכן שווה להשקיע בתוכן איכותי המעניק ערך מוסף לגולש.