הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך מתבצע ניקוי שטיחים מקצועי

    השטיח הביתי סופח לאורך הזמן אבק ולכלוכים, אשר מתחבאים בין הסיבים הצפופים, ונדחקים פנימה לאחר דריכות חוזרות ונשנות על השטיח. השטיח גם סופח לחות, הן מן האוויר והן ממגע ישיר, טפטוף ומפגעים אשר מתקיימים ביום-יום, מה שמביא להתקשות ולשבירה של הסיבים.

    מרבית האנשים נוהגים לנקות את השטיח באמצעות פעולת שאיבה, בעזרת שואבי אבק מסוגים שונים, ואינם מעמידים את השטיח לניקוי מקצועי. לאורך זמן שאיבה וניקוי ביתי אינם מספקים, ואף עלולים לפגוע באיכות ובמרקם השטיח, וכדאי מעת לעת להשקיע בניקוי מקצועי.

    איך מתבצע הניקוי המקצועי?

    קיימות שתי שיטות בולטות לניקוי מקצועי של שטיחים:

    ניקוי יבש – ניקוי שטיחים יבש מתאים לשטיחים איכותיים אשר נארגו בעבודת יד, ולרוב מגיעים בצבעים אורגניים. צבעים אלו רכים ונעימים לעין, חדים ובולטים, אולם גם עמידים פחות ובעלי נטייה לשחיקה ולדהייה. ניקוי יבש מתבצע באמצעות חומרים מותאמים אשר מוקצפים אל עומק הסיבים, פעולת קרצוף יסודית, ניעור ושאיבה מאסיבית, באמצעות מכשור מקצועי ומתקדם.

    הניקוי היבש יבטיח מחד גיסא הגעה לכל סיב וסיב של השטיח וניקוי שלו, ומאידך גיסא הגנה על שטיחים עדינים מפני רטיבות ופעולות אגרסיביות שעשויות לפגוע בו.

    ניקוי רטוב – הניקוי הרטוב מתאים לשטיחים אשר נארגו במכונה, ונצבע בצבעים אקריליים עמידים בפני מים וחום. בשיטה זו השטיח עובר תהליך של ניעור חזק במיוחד ושאיבה עוצמתית, שטיפה בלחץ מים בטמפרטורה המותאמת לסוג השטיח, קרצוף חזק בחומרי ניקוי ייחודיים אשר אינם פוגעים במרקם ובצבעי השטיח, ייבוש טבעי וסירוק.

    בשתי השיטות מתקבלים שטיחים נקיים למשעי, תוך חידוש המראה הטבעי והצבע של השטיח, סילוק כתמים וריחות לא נעימים.

    חומרים כימיקליים או טבעיים?

    שוק חומרי הניקוי מציע מגוון חומרי ניקוי מרכיבים שונים לניקוי יסודי ומקצועי של מוצרי טקסטיל, בניהם שטיחים. חומרים אשר כוללים רכיבים כימיים לרוב מספקים תוצאה יעילה ומהירה יותר, בשימוש בהם יש להקפיד על חומרים מורשים ובטוחים בלבד ולנסות על גבי פינה נסתרת של השטיח לפני השימוש. חומרים אלו גם מגיעים עם ריחות חריפים יותר ודורשים את אוורור השטיח בסיום העבודה.

    לניקוי קל, לשטיח אשר אינו נושא כתמים קשים, ניתן להשתמש בחומרים ירוקים, ידידותיים לסביבה אשר נשענים על רכיבים טבעיים בלבד וללא כימיקליים.

    מהי תדירות הניקוי הרצויה לשטיח ביתי?

    שטיחים אשר מצויים בבתי מגורים, בשימוש סביר, וזוכים לשאיבה וניעור ידני מעת לעת, כדאי לבצע ניקוי שטיחים מקצועי מדי כשנה וחצי.

    בתים אשר בהם השטיחים זוכים ליתר פעילות מלכלכת: בתים עם ילדים, חטיפים ונוזלים אשר נספגים בשטיח לעתים קרובות, בתים בהם חיים בעלי חיים הנוטים להשיר שערות בתדירות רבה- כל אלה יביאו לצורך מוגבר בתדירות גבוהה יותר, בניקוי מקצועי של השטיח.