הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך מתכוננים לבוק בת מצווה מראש?

    ההתרגשות בשיאה, עוד מעט הילדה הופכת לנערה וחוגגת בת מצווה עם בני המשפחה וכל החברים. אך עם כל הכבוד לטקס האירוע המרגש, יש משהו שלא פחות חשוב והוא בוק בת המצווה שלך. 

    אז איך מתכוננים לבוק בת מצווה ייחודי? מה את צריכה לדעת לפני? ואיך הופכים את יום הצילומים לחוויה מהנה במיוחד? הכל בכתבה הבאה. 

    מתכננים הכל מראש 

    כדי להתחיל ברגל ימין את צילומי בוק בת המצווה, מומלץ להתחיל את התהליך כמה חודשים לפני יום ההולדת. בזמן זה תוכלי להתלבט אם להצטלם בטבע, בסטודיו, למצוא לוקיישנים מדליקים וכמובן לבחור צלם או צלמת שיוכלו ללוות אותך ביום המיוחד ולהגשים לך את החלום. כמובן שבזמן זה תוכלי לגלוש ברשת ולחפש השראה למגוון סגנונות צילום, כך שתגיעי מוכנה ליום הצילומים.

    איפה כדאי לך להצטלם?

    אפשר בהחלט לומר שזוהי החלטה משמעותית, הרי הנוף הוא חלק משמעותי מהתמונות. אז קודם כל קחי נשימה ארוכה, יהיה כיפוש! דעי שקיימים כל כך הרבה לוקיישנים לצילומים, את פשוט צריכה למצוא אותם וכמובן לבחון מה מתאים לך. המקומות הכי מושלמים לצילומי בוק בת מצווה הם בפרדסים עם נוף של עצי הדר, באגמים ציוריים, קיבוצים ומושבים, חורשות יער מהממות, ליד קירות גרפיטי, על חוף הים, בפארקים ירוקים ועוד. 

    מה לובשים לקראת יום צילום בת מצווה?

    דבר ראשון את צריכה לזכור שאת הכי יפה כשנוח לך. כדאי להתאים את סגנון הלבוש ללוקיישנים שתבחרי להצטלם בהם. לדוגמה, אם בחרת להצטלם על חוף הים, בחרי שמלה לבנה קלילה עם זר פרחים על הראש. אם תבחרי להצטלם בקיבוץ בחרי לוק מתאים של סרבל ג'ינס וחולצה מכופתרת. כך כמובן לגבי שאר המקומות. 

    מה כדאי להביא ליום הצילומים?

    דבר ראשון מלא מצב רוח טוב! חשוב להבין שהמצלמה יודעת לזהות מצב רוח, ולכן חשוב להגיע עם אנרגיות טובות. כדאי להביא את כל ההופעות והתלבושות מסודרות היטב בתיק, להביא משהו לנשנש, בקבוק מים, מגבונים להסרת איפור וגם תיק עזרה ראשונה עם כלי תפירה שיהיה לך לכל מקרה. אהה… ולא לשכוח לבוא עם חיית המחמד שלך, היא תוסיף צבע לתמונות. 

    איך בוחרים צלמת טובה לבוק בת מצווה?

    כדי למצוא צלמת טובה, עליך לעשות קצת שיעורי בית ולהסתכל על תיק העבודות שלה. כיום לכל צלמת המתמחה בתחום יש אתר אינטרנט או עמוד אינסטגרם מושקע, לשם היא מעלה תיק עבודות, כך שתוכלי לבדוק אם את מתחברת לסגנון הצילום שלה. דבר נוסף, כדאי לשוחח עם הצלמת בטלפון ולראות אם יש לכן כימיה טובה ובכלל וויב טוב שישפיע על יום הצילומים המרגש.