הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך מתכננים מסיבת רווקות

    מערכת האתר
    | 8 בנובמבר 2016 |

    ההכנות לחתונה כבר כמעט הסתיימו ועכשו נשאר רק לארגן את מסיבת הרווקות, המסיבה המפרידה בין חיי הרווקות לחיי הנשואין שאוטוטו מגיעים.

    אם את הכלה המיועדת, החברה הטובה או בת משפחה ועליך לארגן מסיבה שלא ישכחו זמן רב, הגעת למקום הנכון!

    המקום האידיאלי והמרשים ביותר לאירוע מסוג זה הן וילות להשכרה. מה יותר מושלם מלחגוג עם האנשים הקרובים והאהובים אליך ביותר, סיום פרק ותחילת פרק חדש בתוך וילה יוקרתית ומפנקת המיועדת למסיבת רווקות בצפון.

    unserekleinemaus / Pixabay

    אז איך מתכננים?

    הדבר הראשון שעליכן להכין ומראש הוא רשימת המוזמנות וכדאי שיהיה בהתייעצות מלאה עם כלת השמחה. אופיין של המשתתפות ואופיה של הכלה חשוב אף הוא, על פי זה יקבע אופי המסיבה. מגוון האטרקציות שניתן לשלב במסיבת רווקות הוא גדול החל מסדנאות כמו אסטרולוגיה, סדנת שף ועוד ועד למסיבה פרועה יותר בשילוב חשפן, די.ג'י מקצועי וכו'. על פי מספר המוזמנות תוכלו גם לדעת איזה גודל של וילה רצוי להזמין.

    השלב הבא הוא התקציב. כיון שהוילות הן יוקרתיות ומפוארות ביותר ובמתחמן ניתן למצוא מגוון פינוקים גדול, חשוב וכדאי לדעת את התקציב מראש ולעשות חלוקה ברורה בין התשלום לוילה, האטרקציה, האלכוהול והאוכל. לאחר שתגדירו לכל אחד מהתחומים את תקציבו החיפוש יהיה קל יותר.

    השלב האחרון וגם הוא בעל חשיבות הוא מיקום הוילה. וילה בצפון עם נוף מרהיב ומבודדת לחלוטין מומלצת לאירועים מסוג זה. וילות אלה הן מפנקות במיוחד ובמתחמן ניתן למצוא בריכה פרטית, ג'קוזי, משחקי שולחן, ריהוט חדיש, ערכת קריוקי, מערכת קולנוע ועוד הרבה פינוקים שישלימו את אווירת המסיבה.

    חשוב לזכור

    לפני הסגירה מול בעל הוילה וודאו שאכן כל הפרטים שאותם קבעתן מראש אכן מתאימים לאירוח במתחם, לדוגמא, אם אתן מתכננות ברבקיו וודאו שבמתחם ניתן להכין על האש.

    תכנון מראש של וילה למסיבת רווקות יסב הנאה מרובה לכל הנוכחים ויהיה נושא שיחה במשך הרבה מאוד זמן.