הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך נבחר מקדחה?

    מקדחה היא כלי עבודה יעיל ביותר עם שימושים רבים שמתאים למטרות רבות ובעזרתו ניתן לבצע כמעט את כל סוגי העבודות שנרצה. פרויקט שיפוצים ובניה יכול לקום וליפול על שימוש במקדחה, כמו גם, מקדחה יכולה לייעל את העבודה פי כמה, בזכות היכולות הרבות שקיימים בכלי.

    היעילות של מקדחה באה לידי ביטוי שימושים רבים, שאמנם נראים קטנים אך הם משמעותיים מאוד: קידוח חורים בקירות גבס, בטון, בחומרים קשים אחרים כמו מתכת, אבן, או עץ. כמו כן, באמצעות מקדחה ניתן להבריג ברגים או ליצור חורים מתאימים לידיות, לניקוז וכדומה.

    בנוסף, מקדחה יכולה לשמש גם כמברגה להכנסת והוצאת ברגים. מקדחה – מברגה שימושית מאוד במקרים של הברגה לחומר קשיח, או במקרה שאתם צריכים להוציא ברגים רבים, שהוצאתם בצורה ידנית תארך זמן רב.

    המדריך לרכישת מקדחה

    בכדי לענות על השאלה איך לבחור מקדחה, הכנו לכם מדריך מפורט שיעזור לכם להחליט איזו מקדחה אתם צריכים, על פי השימושים שאתם מתכננים לה ובהתאם לתקציב שלכם. בואו נתחיל.

    המנוע –

    הכוח של הכלי נמדד בוואט / וולט של המכשיר. אם מדובר בכלי שצריך חיבור לחשמל, הוא יימדד על פי ההספק החשמלי, ואם מדובר במקדחה נטענת, מתח הסוללה יראה לכם עד כמה עוצמת הכלי. חשוב מאוד לזכור את הנקודה הזאת כשאתם הולכים לרכוש את הכלי, אמנם המקדחות הקלות והזולות יקרצו לכם, אך אלו חלשות יותר בביצועים.
    כמובן, שחשוב להבין תחילה מה הם העבודות שתרצו לבצע עם הכלי וכמה כוח אתם צריכים שהכלי יספק לכם. אם אתם מיידעים את הכלי לשימוש ביתי, אל תרוצו למכשירים הכבדים והעוצמתיים.

    מקדחה עם פטישון –

    אם אתם מתכננים לעבוד עם המקדחה בקידוח חומרים קשים כמו בטון, כדאי לכם להכיר את הפטישון. מדובר במקדחה בעלת הספק של בין 800 ל – 1200 וואט, כאשר תקדחו בבטון, תוכלו להעביר אותה למצב רטט בו הפטישון מדמה מכות פטיש במהירות ובעוצמה מרבית.

    מקדחה נטענת –

    אמנם למברגה חשמלית יש יתרונות רבים בכל מה שקשור לעבודה קשה יותר וקידוח בחומרים קשיחים, אך עדיין מקדחה נטענת היא כלי נוח הרבה יותר שיכול לשמש אתכם גם כמברגה ותוכלו לנייד אותה בקלות לכל מטרה.

    מקדחה דו כיוונית –

    אנשים רבים לא מבינים עד כמה זה חשוב, אם אתם מתכננים להשתמש במקדחה שלכם גם כמברגה, מדובר בפרט חיוני מאוד שיכול לעזור לכם בכל שלב בעבודה. אם אתם שולטים בכיוון הסיבוב של המקדחה שלכם, תוכלו להבריג או להוציא ברגים מהקירות בקלות רבה.

    סט מקדחים –

    פרט זה הוא אמנם חיוני להפעלת המקדחה, אך אל תסתנוורו מסט מקדחים גדול. בדרך כלל, המכשירים הטובים והעוצמתיים באמת יכולים להגיע עם סט מקדחים מינימלי או בכלל ללא מקדחים. בחרו את הכלי המתאים לכם ביותר, על פי מאפייניו העיקריים.