הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך נהנים מערב כדורגל? – המדריך השלם

    ניר מרקו
    | 21 במרץ 2019 |

    הגענו לשלבים המכריעים בליגת האלופות, איזו התרגשות!! מה לא מרגש אותך? רוצה להרגיש את ההתרגשות אבל לא יודע/ת איך? בשביל זה אנחנו פה, המדריך המלא ל"איך להנות מערב של כדורגל לאנשים שאין בהם טיפה של מושג במשחק המוזר הזה":

    1. זמן איכות עם החברים- לעשות הפוך על הפוך. יעני, לעשות ערב כדורגל אבל להביא חברים וחברות שגם לא קשורות/ים לכדורגל, ותוכלו לקשקש ולרכל על כל נושא שבעולם בהסוואה של אירוע כדורגל. חשוב מאוד לזרוק הערות פה ושם על המשחק. למשל, "יואו איזה כדור הוא מסר לו אה?!" או "וואי איזה מהיר הוא מזה??" הארות כלליות שתמיד תופסות ונשמעות מאוד מקצועיות. גם בנוסף תוכלו לראות באירועים כאלו כאירוע של חברים שיושבים בסבבה ונהנים מהחברות והביחד של כולם, שכל אחד נהנה מהכיף שלו.
    2. להשתלב בשיחות הקפה במשרד- תמיד רציתם להשתלב בשיחות הקפה? וכולנו יודעים שהכל קורה שם, כל התככים, כל המזימות, כל החדשות הכי חמות במשרד. חשוב מאוד להיות חבר בהיכל התהילה של שיחות הקפה זה כמו פינת העישון ב"אח הגדול", מי שלא שם לא קיים. אז בשביל להיות חלק מהקבוצה לפחות תבוא מוכן עם קצת בשר מהמשחק המטורף שהיה אתמול.
    3. הימורים מוסיפים עניין- הדבר שהכי משתלב עם ספורט זה הימורים. ועל מנת להוסיף פלפל לערב כדורגל כיפי זה להמר, אבל לא בהכרח על כסף. אפשר על ערב המבורגר שככה מרוויחים עוד ערב עם חברים וזה רווח כפול. אבל אפשר גם ללכת על הקצה לעשות התערבויות סטייל ג'ק אס. למשל: מי שמפסיד חייב לרוץ עם חוטיני או לצפות בילד המעצבן של כללית בלופים וכדומה…
    4. ערב קולינרי עולמי הזדמנות מעולה להשוויץ ביכולות הקולינריות שיש לבעלי הבית להפגין אל מול הקהל השבוי. משחקים בליגת האלופות הם לרוב של שתי קבוצות ממדינות שונות, העונה יש ארבע קבוצות אנגליות מתוך שמונה קבוצות בשלב רבע הגמר אז ככל הנראה יהיו כמה ערבים של פיש אנד צ'יפס. אבל, יש גם את ברצלונה שיכול להיות ערב נהדר של טאפסים, ערב של יובנטוס האיטלקית יכול לכלול ערב פיצות ביתיות (או מוזמנות).
    5. לצאת למקום מיוחד לצפות במשחק על מנת באמת להרגיש שמדובר באירוע מיוחד, מומלץ לנסוע למקום מיוחד שמקרין את המשחק, כמובן שאווירת קהל אוהדים מוסיפה לרגש של המשחק, אין כמו לראות אוהד מטורף שנמצא על המשחק וכל שריקה נגד קבוצתו מלווה בקללות ועצבים ואילו מהצד השני גול של הקבוצה אותה הוא אוהד מוציא ממנו צרחות טירוף והתלהבות, אין מה לעשות זה מדבק.

    הדבר החשוב ביותר בערב שכזה, הוא לבוא בראש פתוח. ליהנות מהבאזז שיש מסביב, האווירה המלחמתית, ההתרגשות מכל גול או החמצה מסמרת שיער. כדורגל בפרט וספורט בכלל מוציא מהאנשים הכי קשוחים את הרגש הכי טהור שקיים בהם. תנסו להתחבר לאותו רגש ותראו איך גם אתם נשאבים לתוכו ותנו לו את המקום ותראו איך גם אתם נסחפים איתו. ובלי לשים לב גם אתם תוציאו איזה קללה יפה על השופט. זהירות זה ממכר…

    "נכתב בשיתוף עם אלון מאיר"