הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך ניתן ללמוד ספרדית בתוך כמה חודשים, עד שנים?

    ניר מרקו
    | 27 בפברואר 2020 |

    לדעת לדבר בשפה זרה זו יכולת שנחשבת ליתרון אם רק מבינים את מה ששפה נוספת יכולה להביא אל החיים. זה נוח לדעת צרפתית כשרוצים לצאת אל טיול בצרפת, זה נוח לדעת אנגלית כשרוצים לגלוש באתרים בחו"ל ולבצע רכישה אונליין, וזה נוח לדעת ספרדית כשרוצים לשוחח עם אנשים דוברי השפה. 

    יותר ויותר אנשים מוציאים דרכון זר למדינות אירופה, ויותר אנשים מחפשים את הדרך לחזק ידיעות חלשות או להקים ידיעות שכלל אינן קיימות בשפה זרה. אחת מן השפות היותר בולטות מלבד האנגלית היא הספרדית, שגם מתגלגלת בצורה נעימה על הלשון וגם ניתן ללמוד אותה בכל מיני בתי ספר לשפות וכך להשיג את היכולת לשוחח, לקרוא ולכתוב בהתאם לרמה שבה מתחילים. גם בישראל יש כל מיני אפשרויות עבור למידה של השפה הספרדית, וכך כל אדם יכול להירשם ולקדם את העניין שלו בשפה זרה תוך מספר חודשים.

    הדרך לשדרג את יכולת השיחה

    נאמר שאתם מתכננים טיול ארוך או פשוט רוצים להבין את השפה הכי אהובה עליכם, שהיא ספרדית בצורה הכי טובה, איך תוכלו לעשות זאת? יש אנשים אשר להם יש קליטה מהירה לשפה זרה בעוד אחרים צריכים לימודים במסגרת כדי לדעת ולשלוט היטב בה.

    קורסים של לימוד שפה זרה קיימים גם בשפה הספרדית, שהיא מאוד פופולארית אצל הישראלים וכזו שאליה הרבה מאוד נחשפים בזכות שידורים של תוכניות מוכרות בשפה הספרדית. ברגע בו נרשמים אל קורס לימודי ספרדית למתחילים מגלים את נפלאות השפה, ויכוחים לצאת אל עבר טיול בדרום אמריקה, שם אחוז דוברי הספרדית הוא גבוה במיוחד עם שינויי עגה. 

    קורס להעשרת אוצר המילים

    לפעמים מבינים את השפה הספרדית בצורה די בסיסית, ורק צריכים להרחיב את אוצר המילים על מנת לשלוט ביכולת לדבר ולהבין את השפה באופן מקיף יותר. למרבה השמחה, הכפר הגלובלי שבו כולנו חיים מתחבר לא רק בזכות האינטרנט, אלא בשל חשיפה אל תוכן שמגיע בצורה של סדרה טלוויזיונית שמגיעה בכל מיני שפות מלבד אנגלית. 

    דבר זה אומר כי אנשים כבר יודעים לזהות את המילים הבולטות שחוזרות על עצמן בכל מיני שירים, סדרות וסרטים, וכדי להעמיק את אוצר המילים הזה עוד יותר פשוט יכולים להתחבר אל קורס שבו המערכת עבור לימודי ספרדית למתחילים כוללת גם שיעורי תרגול ספרדית אשר זמינים אונליין, ובכך מאפשרים ליותר אנשים להתחבר אל השפה הזרה ולרכוש אותה אפילו תוך כמה חודשים בודדים.