הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך ניתן למצוא מגוון מסעדות כשרות במקום אחד בחיפה?

    ניר מרקו
    | 30 בנובמבר 2017 |

    החוויה הגסטרונומית הכשרה עברה מהפך בשנים האחרונות עם כניסתן של רשתות, שפים ומטעמים המותאמים לחך הישראלי, מבוססים על חומרי גלם משובחים בטוויסט מקורי. כיום ניתן ליהנות מהיצע קולינרי רחב המתכתב עם מטבחים בינלאומיים מאסיאתיים דרך איטלקיים ועד המטבח הים תיכוני. סגנון ההסעדה אף הוא דינאמי ונע בין ישיבה באווירה אלגנטית לפאסט פוד לממהרים.

    אוכל הוא גם צורך אך גם סוג בילוי ואם חיפשתם בחיפה מקום אחד המציע מגוון מסעדות כשרות תחת קורת גג אחת – סינמול חיפה הוא המקום בשבילכם.

    הקניון המודרני הוא בית של כמה מסעדות כשרות בחיפה או בכל עיר אחרת מומלצות מסוגים שונים, כך שכל אחד יוכל למצוא את המסעדה המועדפת בכל ביקור בקניון. ניתן לשלב את הסעודה עם מסע שופינג בעקבות מלתחה חדשה או עם צפייה בסרט, סידורים וכדומה.

     

    מאסיה באהבה

    טיול קולינרי במזרח הרחוק מחכה לכם עם אוכל סיני בחיפה ב- chooka מסעדה אסיאתית כשרה. התפריט של המסעדה מחבר בין מנות בניחוח תאילנדי כפרי למטבחים העכשוויים של סין ויפן. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מנות מוקפצות על הווק הלוהט, סושי בשלל וריאציות דוגמת סלמון רול, סושי סנדוויץ' עטוף בשבבי פנקו ושומשום ואפילו סושי חם כמו נוט ווג'י הגרסה הצמחונית או צ'וקה הוט רול שמוגש חם. כמו כן, מבחר מרקים אסיאתיים, סלטים מרעננים, עוף סיני מתוק, נודלס עם ירקות מוקפצים ועוד ספיישלים שאסור לפספס. כמו כן, המקום מציג קומבינציות בטווח מחירים רחב לפי בחירתם של הסועדים בין אם תרצו לחלוק, לשתף ולחגוג עם קומבינציית סושי זוגית מפנקת להפליא.

    אבו גוש זה כאן

    לא חייבים לנסוע לאבו גוש, ניתן ליהנות ממיטב המטעמים המזרחיים האותנטיים גם בחיפה. המסעדה הכשרה חומוס אבו גוש הממוקמת במתחם המזון המהיר של הסינמול מגישה חומוס משובח וטרי במרקם נפלא שעושה חשק לנגב עם פיתה חמה. ניתן לשלב את החומוס עם שלל בשרים על האש וסלטים בסגנון מזרחי וליהנות מאווירה ביתית עוטפת אליה תרצו לשוב שוב ושוב.

    טעים על האש

    מנות שנצלו היטב על האש? מסעדת צ'יקן גריל הכשרה תענה על מבוקשכם. זו מסעדה המציעה  חוויית ברביקיו טעימה לכל מי שחשקה נפשו בבשרים טובים. התהליך הוא כזה: ראשית בוחרים את הבסיס בין אם מדובר בבאגט, ג'בטה או צלחת, לאחר מכן את הבשר המועדף – שניצל, חזה עוף, קבב או פרגית, ניתן להוסיף ירקות, חצילים או חמוצים, כרוב במיונז ורוטב לפי בחירה כמו צ'ילי מתוק, מיונז, שום או קטשופ.

    מתחשק לכם סנדוויץ' כשר?

    הגעתם למסעדה הנכונה. בניו דלי סנדוויץ' מציעים לכם נבחרת מרשימה של לחמים הנאפים במקום בהם ניתן לשלב מכל טוב בין אם ירקות טריים, רטבים, בשר דלי מעושן מחלקים מובחרים הנצלים על הגריל לצד צ'יפס, סלט, טבעות בצל ועוד.
    בין הכריכים המוכרים של המקום, מככבים כריך חזה הודו בדבש, קבב כבש, קבב טבעוני, חזה עוף במרינדה, מעדן אווז, סלופי ג'ו. שימו לב שישנה אפשרות לבחור בין לחם לבן ללחם חיטה מלאה ללחם ללא גלוטן.

    קפיצה לאיטליה

    חובבי האוכל האיטלקי, זה בשבילכם. מסעדת פסטה פאסטה היא חגיגה של מטעמים בהשראת ארץ המגף. כבר מרחוק תוכלו לספוג את הניחוח המשגע של מאפים טריים וכמובן של פיצה איכותית לה תוכלו לשדך מגוון תוספות שמשדרגות את הפיצה. בנוסף, פסטות טובות עם שלל רטבים, תפוחי אדמה מוקרמים, מאפים בניחוח איטלקי, סלטים ועוד מנות ליצירת ארוחה חלבית מנצחת. להרגיש רומא בעיר חיפה.

    מחפשים מסעדות כשרות במקום אחד? הסינמול בחיפה מציג מגוון מסעדות כשרות בטעמים שונים. שיהיה בתיאבון.