הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך עובדת הגנה בתביעות סיעוד? עורך דין סיעודי

    ניר מרקו
    | 4 באוקטובר 2018 |

    בשנים האחרונות, הציבור זקוק יותר ויותר לשירותי עורך דין סיעודי, בשל התמודדות עם נושאים משפטיים הנוגעים לטיפול הולם בקשישים או חולים.

    חלק מהנושאים המרכזיים הם בעלי חשיבות רבה לציבור וכוללים חששות לגבי רשלנות רפואית, אחריות על מרשמי תרופות, סוגיות העסקת מטפלים סיעודיים, כגון שעות נוספות, יחסי עובד-מעביד, ויחסים עם אנשי מקצוע מתחום הרפואה.

    המקרים החמורים יותר כוללים התעללויות בקשישים בבתי אבות או בבתים פרטיים על ידי מטפלים, והשלכותיהם על חיי אדם. נושאים אחרים שהם חשובים לא פחות כוללים התפתחות תכניות סיעוד, הטבות, ביטוחים, מענקים וטיפולים חדשים. עורך דין סיעודי עוזר לכם להתמודד עם כל הסוגיות האלו ורבות אחרות, ומבטיח שתקבלו את כל הזכויות העומדות לכם על פי חוק.

    מי זכאי לביטוח סיעודי?

    חברות ביטוח עלולות לדחות תביעה לביטוח סיעודי מתוך ניסיון לטעון שהמבוטח אינו מוגדר במצב סיעודי. לכן חשוב להבין את ההגדרה החוקית למצב זה, הקובעת חוסר יכולת לתפקד בשתיים או שלוש פעולות מתוך שש פעולות בסיסיות המאפיינות את חיי היומיום.

    הגדרה זו אינה חד משמעית ומשכך נציגי חברות הביטוח מנסים להעניק לה פרשנות שונה. עורך דין סיעודי מומחה בנושאי חיתום רפואי ומיומן בהתנהלות המקצועית מול חברות הביטוח, כך שהמקרה שלכם עובר בחינה אישית ושכירת שירותי איש מקצוע זה מאפשרת לכם להפריך את טענות חברת הביטוח.

    לייעוץ ראשוני חינם לחצו כאן

    אי גילוי: טענה נפוצה ביותר בביטוח סיעודי

    במקרים רבים, חברת הביטוח מנסה לטעון שהמבוטח סבל מבעיה רפואית כלשהי טרם הצטרפותו לביטוח, ונמנע מלהצהיר על ההיקף המלא של בעייתו הרפואית, או שניסה אפילו להסתירה, למרות שהתבקש לגלות את מצבו הבריאותי במלואו. דחיית הזכאות לביטוח, אם כך, תהיה רטרואקטיבית.

    שכירת שירותי עורך דין סיעודי מאפשרת לכם לקבל ליווי מקצועי בעת מילוי מפורט ומלא של כל ההיסטוריה הרפואית, בטפסי הביטוח, כשאתם רוכשים ביטוח סיעודי, כולל ייצוג הולם למקרים בהם חברת הביטוח תטען טענת אי גילוי.

    אי ידיעת החוק אין פירושה ייאוש והשלמה עם הגורל

    גם אם אינכם בקיאים ברזי החוק, ואינכם מבינים את המשמעויות המלאות של תקנות ביטוח, או שאינכם יודעים לגמרי מה אומר החוק לגבי מקרים פשוטים או מורכבים בתחום הביטוח הסיעודי, דרישתכם לקבלת פיצויים צריכה להיבחן היטב וחשוב שתמצו את מלוא זכויותיכם לקבלת הפיצויים המלאים או החלקיים המגיעים לכם מחברת הביטוח.

    דמנציה, תשישות נפש או אלצהיימר: חברות הביטוח הן לא אלוהים

    חלק מפוליסות הביטוח הסיעודי אינן מכסות באופן מוצהר מקרים רפואיים כגון דמנציה, תשישות נפש או אלצהיימר. לכן, וכדי להימנע מעגמת הנפש של המבוטח ובני משפחתו, מומלץ לבדוק את האותיות הקטנות של פוליסת הביטוח שרכשתם.

    חשוב להבין שגם אם חברת הביטוח טוענת שהמבוטח אינו תואם את הגדרת תשוש נפש, עורך דין סיעודי מגייס מומחה חיצוני שיכול להפריך טענות אלו. במילים אחרות, מגיע לכם לקבל את כל הזכויות שלכם, ואף פעם לא לקבל את פסק הדין של חברת הביטוח כדברי אלוהים חיים.