הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך עובד תהליך ההדפסה על קנבס?

    מורן לוין
    | 15 באוגוסט 2017 |

    תהליך הדפסה על קנבס הוא תהליך מיוחד ומפותח מאוד. בין היתר, בגלל השימוש במדפסות דיגיטליות ייחודיות והאופן בו אנחנו מעבירים את הקבצים אל בית הדפוס לצורך ההדפסה.

    בעבר, היה ניתן לבצע הדפסות כאלה במקום, כלומר היה צריך להגיע אל בית הדפוס עם הקובץ ולבצע את ההדפסה במקום, בתהליך ארוך ולא קל. עם הזמן בעקבות התקדמות טכנולוגית, הרי שכל התהליך השתפר, מהשלב הראשון ועד השלב האחרון. לכן, אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים משתמשים בהדפסות על קנבס לצרכים פרטיים ועסקיים, כמו כן, אנחנו יכולים לראות שיפור נקרא בתוצר הסופי, כלומר בהדפסות עצמן.

    הדפסות קנבס, הינו תהליך שהתפתח עם השנים. לפני מאות שנים היה נהוג לבצע עותקים ביד, מעצם הסיבה הפשוטה שלא היו מדפסות איתן יכולנו לעבוד ולבצע עותקים נוספים. לאחר מכן התחלנו לעבוד עם מדפסות שונות, פחות מתקדמות מאלה שיש לנו היום, הכלים היו פרימיטיביים ומאוד לא מתקדמים.

    היום, אנחנו יכולים למצוא כלים מתקדמים שיוצרים תהליך הדפסה על קנבס מהיר ואיכותי, תהליך שיכול לקחת מספר שעות לפעמים, מהרגע בו הקובץ מגיע אל בית הדפוס להדפסה ועד השלב בו הוא באמת מודפס.

    כיצד מתבצע התהליך בפועל?

    בשלב הראשון אנחנו שולחים במייל קובץ אל בית הדפוס. הקובץ יכול להכיל תמונה אחת או שלל תמונות, תלוי בבחירה שלנו. אנחנו בוחרים דרך האתר של בית הדפוס את גודל ההדפסה וכן סוג המסגרת, אם אנחנו מעוניינים בכלל שתהיה מסגרת לתמונה.

    בית הדפוס מקבל את הקבצים, מה שהוא עושה, זה לוקח את הקובץ, מבצע בו שיפורים בעזרת גרפיקאי מקצועי. המטרה היא לבצע שיפורים בתמונה מבלי להרוס אותה ומבלי לשנות אותה באופן מהותי. השינויים הם אסתטיים בלבד, על מנת שהתמונה תהיה יפה ומרשימה.

    איך עובד תהליך ההדפסה על קנבס?
    andreas160578 / Pixabay

    לאחר מכן הוא מבצע את ההדפסה על הקנבס עצמו. הקנבס מחובר למדפסת דיגיטלית, וכך ניתן לבצע את ההדפסה בצורה אפקטיבית ונכונה. חשוב לציין, שבעת תהליך העבודה על התמונה, הגרפיקאי והטכנאים של ההדפסה, ישימו לב שהצבעים לא בוהקים מדי, לא יוצרים הצללה או מאפילים על אלמנטים אחרים בתמונה.

    במידה וביקשנו, הרי שהתמונה תמוסגר בעזרת מסגרות מתאימות, במידה ולא, הרי שאנחנו נוזמן לקבל את התמונה, בתקווה שלכך בדיוק ציפינו. צריך לומר במידה ולא, בית הדפוס יבצע הדפסה חוזרת על פי התנאים של המקום ומה שסוכם עם מזמין העבודה.

     

    כפי שאנחנו יכולים לראות, הדפסת תמונה על קנבס הינו תהליך פשוט ומהיר, אך מאוד ממוקד ומקצועי. הדפסה על קנבס היא כלי לעיצוב הבית והמשרד, כלי בו נהוג להשתמש לצרכים מקצועיים ושיווקיים, ולכן חשוב שנבחר את המקום הטוב ביותר בו אנחנו יכולים לערוך הדפסה על קנבס לכל צורך בו אנחנו זקוקים לכך.