הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך עורך דין דיני פנסיה יכול לעזור?

    ניר מרקו
    | 30 באפריל 2020 |

    כאשר מדברים על מיצוי זכויות מול חברות הביטוח, מדברים על אין ספור מקרים בהם אנשים מנסים להשיג את מה שמגיע להם על פי חוק אבל נתקלים במצבים שרירותיים מצד הגוף האמור לשלם. נשמע לכם מוכר? האם גם אתם חוששים מניהול מהלכים משפטיים ארוכים על מה שמגיע לכם על פי חוק? במאמר שלפניכם נדבר על איך עורך דין דיני פנסיה יכול לעזור למצות אתכם את כל מה שמגיע לכם על פי חוק ואף יותר.

    מזה ביטוח פנסיוני וקרנות פנסיה?

    כפי שהבנתם, עורך דין לעניינים פנסיונים הוא הדבר הטוב ביותר שיוכל לסיים את הפרשיה הזאת עם השגת הפיצוי ההולם ביותר. אז קודם לכן לפני שאתם שואלים איך עורך דין דיני פנסיה יכול לעזור אולי כדאי להבין מהו בכלל ביטוח פנסיוני או קרנות פנסיה. אם כן, כאשר מדברים על ביטוח פנסיוני מדברים על קרנות פנסיה או ביטוחי מנהלים- כאמור 2 מוצרים שונים שמטרתם לספק לכם את כל הזכויות המגיעות לאחר הפרישה. קרנות הפנסיה הינן קופות עמיתים ובקופות אלה מפקידים כספים מדי חודש כאשר הזכאות בגין הפנסיה הזו הינה בגיל 67 לגברים ו62 לנשים, מקרה שארים המדבר חלילה על פטירה, פנסיית נכות או אובדן כושר עבודה. לעומת זאת, ביטוח מנהלים הן צמד מילים נרדף לביטוח הנמכר בעיקר למנהלים או עובדי כפיים המכסה אף הוא מקרי פרישה מהגילאים שצוינו כאן, מקרה פטירה במקרה של פטירה ובתשלום חד פעמי וקצבת אובדן כושר עבודה זמנית או לצמיתות.

    למה חברות הביטוח דוחות את התביעה?

    יש לא מעט מקרים בהם נדחות התביעות של העמיתים על ידי חברות הביטוח או קרנות הפנסיה, בדיוק במקום הזה שצריך לערער חשוב ורלוונטי להסתייע באמצעות עורך דין מתאים לשם כך. מבין מגוון סוגי הדחייה ניתן לראות נימוקים הקשורים באי קיום תנאי הביטוח, הסתרת מידע וכמו בלא מעט מקרים החרגות שאינן מכוסות בפוליסה.

    הקשר בין הליך משפטי קצר לבין ייצוג נכון

    בסיכום דבר, אם גם אתם שואלים את עצמכם איך עורך דין דיני פנסיה יכול לעזור לכם שהרי באמצעות ייצוג נכון יתאפשר גם לכם למצות את כל הזכויות שלכם הן מול חברות הביטוח והן מול קרנות הפנסיה. עורך דין דיני קרן פנסיה, בעל ניסיון ייצג אתכם משפטית בצורה הטובה ביותר ואם יציג בפניכם גם רישיון סוכן ביטוח פנסיוני – הרי שהנה לכם מייצג שמכיר את שני הצדדים של המתרס. באמצעות עורך דין מתאים, יתאפשר גם לכם לקבל את מה שמגיע לכם נוכח הגשת התביעה מול חברות הביטוח וקרנות הפנסיה והכול ללא צורך בניהול ממושך ומשפטים מייגעים ויקרים. במעמד הפגישה ייבחנו המקרים של התביעות זאת על מנת שיהיה ניתן לפעול בדרכים המיטביות ביותר.