הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך עורכים סדנאות ODT לקבוצות מאורגנות?

    כאשר יש לנו קבוצה הפועלת למען מטרה מסוימת, הדבר הראשון שנרצה זה לגבש את הקבוצה ולחזק את שיתוף הפעולה בין חברי הקבוצה. רק כך, בעזרת כלים מעצימים, נוכל לקבל קבוצה מגובשת הפועלת יחדיו. כאשר אנו אומרים קבוצה, זה יכול להיות כל סוג של קבוצה ובכל גיל. לצורך העניין זוהי יכולה להיות קבוצה של עובדים, קבוצה של תלמידים או כל קבוצה אחרת הפועלת למען מטרה משותפת. סדנאות ODT לקבוצות מאורגנות הן הפתרון המושלם אשר יגבש את חברי הקבוצה ואף יעניק לחבריה כלים מעצימים אשר יעזרו להם גם באופן אישי, וגם לצורך קידום מטרות הקבוצה.

    כיצד מתקיימות סדנאות ODT  לקבוצות

    סדנאות ODT לקבוצות מאורגנות מתקיימות בעזרת הנחייה של חברה מתחום החינוך אשר מתכננת היטב את הפעילויות. יש לתכנן היטב בהתאם לאופי הקבוצה, טווח הגילאים והמטרות אשר רוצים להשיג. הפעילויות עצמן הן פעילויות חינוכיות אשר מתקיימות בשטח. זהו קונספט מוצלח אשר נקרא חינוך באמצעות חוויה – התכנים והערכים שנרצה להנחיל לחברי הקבוצה הם תוצאה של הפעילויות. חברי הקבוצה משתתפים במשחקים והפעלות אשר בעצם מכוונים אותם להגיע למסקנות החינוכיות באופן עצמאי. למשל כאשר אנו רוצים רוצים להשיג גיבוש ושיתוף פעולה בין חברי הקבוצה, זה מתרחש באופן טבעי. חברי הקבוצה מבינים לבד שעל מנת לעמוד במטרות המשחק עליהם לעבוד יחדיו ולשתף פעולה. ולא רק לשתף פעולה, אלא גם לחשוב מחוץ לקופסה ולבנות אסטרטגיה. וכך באופן טבעי הם סופגים את אותם הערכים. היום זה מתבצע במהלך משחק, מחר זה יתבצע באופן טבעי לצורך השגת מטרות הקבוצה. חברי הקבוצה צפויים להרגיש שיפור בביטחון העצמי וחיזוק של הקשרים האישיים. בסופו של דבר הקבוצה תהפוך לקבוצה חזקה אשר יודעת להתנהל נכון ולהשיג את מטרותיה. לא במקרה סדנאות לקבוצות הן דבר מקובל מאוד במקומות העבודה.

    סדנאות ODT – לא רק גיבוש

    סדנאות ODT הן פעילות מומלצת עבור גיבוש חברי הקבוצה, אך זה לא מסתכם בזה. סדנאות ODT הן סדנאות מנהיגות לכל דבר. ההשתתפות בסדנאות, כאשר הן מתוכננות נכון, מחזקת את תכונות המנהיג. כל אחד מהמשתתפים לומד להכיר את הכוח שלו לחולל שינוי ולעבוד יחדיו עם אנשים לצורך השגת מטרות משותפות. סדנאות שכאלו הן כלי חשוב מאוד לחיים וכדאי מאוד להיעזר בהן.

    לסיכום, סדנאות ODT  לקבוצות הן הדרך הטובה ביותר לגבש את הקבוצה ולהטמיע ערכים חיוביים שלא ניתן ללמדם בצורה עיונית. הן יכולות להתאים לכל סוג של קבוצה ולכל מטרה וכדאי לציין שהן חוויה מהנה בפני עצמה. פשוט כיף להשתתף בהן.

    מוזמנים להיכנס לאתר חברת שרביט לפרטים נוספים.

    תגיות: