הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך עושים חתונה הפוכה?

    אתם מארגנים חתונה? מזל טוב! אתם עומדים בפתחה של תקופה מעניינת ומרגשת, ללא קשר אם מועד החתונה קרוב או רחוק. אתם בוחרים את התאריך, מחליטים אם החתונה תתקיים באולם אירועים או בגן, בוחרים את ספקי השירות – תקליטן, הרב, חברת הצילומים וכמובן שאתם אלה שמכתיבים מה יהיה (או לא יהיה באירוע). אבל רגע – האם החתונה שלכם צריכה להיות דומה לחתונות אחרות? האם הסדר של הדברים צריך להיות זהה? מי אמר את זה? כשאתם מארגנים את החתונה שלכם – אתם הבמאים, המפיקים והמוציאים אל הפועל. מה שתרצו ותחליטו – תוכלו לבצע בחתונה שלכם! אתם לא צריכים להרגיש מקובעים לפורמט מסוים. זו החתונה שלכם ואתם תארגנו אותה כרצונכם!

    חתונה שונה והפוכה – הפתיעו את האורחים שלכם!

    מי אמר שהחופה חייבת להיות מיד אחרי קבלת הפנים? למה אי אפשר לאכול תוך כדי הריקודים? האם יש כללים על נוכחות החתן והכלה בקבלת הפנים? כל אלה הן שאלות חשובות ולגיטימיות שצריך לתת עליהן את הדעת. אם נראה לכם שמה שמתאים בחתונה שלכם שונה מאיך שעושים אותו בחתונות אחרות – תרגישו חופשי לשנות את הסדר. לא חייבים לאכול סביב שולחנות ולא חייבים לבחור את המנות שהאורחים כבר בטח מכירים. אפשר לפרוץ גבולות, לחשוב מחוץ לקופסה ולהפיק אירוע מיוחד במינו שגם האורחים יבינו וירגישו – שיש בו משהו אחר. לגמרי אחר!

    למה לשנות את הסדר?

    קודם כל – כי אם אתם שוקלים את זה – אתם כנראה רוצים את זה. כנראה שעוברות לכם מחשבות על כך שאתם רוצים חתונה אחרת, שונה. אתם לא רוצים לארגן את החתונה שלכם בפורמט שהאורחים כבר מכירים אלא רוצים לעשות משהו שונה. אתם רוצים שהחתונה שלכם תהיה כזאת שהאורחים יזכרו אותה באופן מיוחד, כי היה בה משהו שונה, משהו שהפתיע את המוזמנים וגרם להם להנאה הרבה יותר גדולה. זה היתרון הגדול ביותר של חתונה בעלת אופי שונה – שבירת השגרה ועצם זה שמחשבה הושקעה בשינוי ובמחווה אחרת כלפי האורחים שעומדים להגיע.

    חתונה שונה – הטרנד החדש בעולם החתונות

    גם אם אתם חושבים שאתם הראשונים שחושבים על זה – דעו לכם שכנראה שלא. בתקופה האחרונה מדובר בטרנד שכובש את אולמות וגני האירועים, הזוגות שמתחתנים רוצים לעשות דברים אחרת, רוצים להפיק את החתונה שלכם בדרך חדשה וייחודית ופשוט הופכים את הסדר של הפעולות שבדרך כלל מרכיבות אירוע כמו חתונה, בין אם בוחרים להתחתן על הים, בגן, אולם או בכל מיקום אחר. לא חייבים להתחיל בקבלת פנים בחוץ, אחרי חופה מרשימה ולאחר מכן שהאורחים ייכנסו לאולם, יאכלו וייראו את החתן והכלה רוקדים את הריקוד הראשון שלהם כזוג נשוי. כל שינוי של הפורמט המוכר – יהיה שינוי מרענן ומעניין עבור האורחים שלכם! כשהאורחים ירגישו שהחתונה הזאת היא משהו אחר – אי אפשר יהיה לתאר במילים את האווירה הנעימה שתיווצר והם כמובן ישמחו לקחת חלק באירוע ייחודי.

    רעיונות לשינויים שיהפכו את החתונה למיוחדת ומעניינת

    להלן רק כמה רעיונות שאם מחליטים לאמץ אותם – החתונה תהפוך לאירוע הרבה יותר שמח, ייחודי ומעניין, גם עבור החתן והכלה וגם עבור האורחים:

    • שינוי אופי האכילה – כיום אפשר לבחור מנות כאלה שלא דורשות ישיבה סביב השולחנות. אכילה של מנות קלילות שאפשר להסתובב איתם בחלל ולנהל שיחות עם אורחים נוספים היא אפשרות מצוינת שתשבור את השגרה ותהיה מהנה מאד.
    • מי אמר שכל האורחים צריכים להיות נוכחים בטקס החופה? ייתכן ואת הטקס יעדיפו החתן והכלה לשמור לפורום מצומצם ביותר של בני משפחה וחברים ולהזמין את שאר האורחים לשעה מאוחרת יותר של הריקודים והמסיבה עצמה.
    • ריקוד ראשון או אחרון? הריקוד הראשון של בני הזוג בתור נשואים לא חייב להיות זה שיפתח את רחבת הריקודים אלא יכול להגיע באמצע האירוע. בנוסף, הריקוד לא חייב להיות בסגנון Slow רומנטי ושקט אלא דווקא ריקוד קצבי, בליווי חברים נוספים שיכניסו אופי ואווירה מקפיצה לרחבת הריקודים.
    • מתי החופה? החופה לא חייבת להיות בתחילת הערב. אפשר לשלב טקס, עם או בלי חופה, עם או בלי רב, גם במהלך האירוע בכל נקודת זמן שבה החתן והכלה ירגישו שהיא המתאימה ביותר לכך. תשומת הלב של האורחים תינתן באופן מלא גם אחרי שישתו ויאכלו קצת ובעיקר אחרי שירקדו קצת ויהיו במצב רוח מרומם.

    מסקנה – חתונה כמו שאתם רוצים וקובעים!

    בשורה התחתונה – החתונה היא האירוע שלכם ורק מה שאתם רוצים שיהיה בה – אכן יהיה בה. לא רק זה, אלא גם אופן ההפקה ובחירת סדר הפעולות. אתם לא חייבים להיכנע לתכתיבים או פורמטים קבועים ודווקא השינוי יהיה מבורך, בעיקר עבור האורחים שיידעו שחשבו עליהם ורצו לשמח אותם ולחדש להם. הרעיון של חתונה שונה הוא רעיון מהפכני שאפשר להיות מאד יצירתיים בארגון שלו. אז…. כמה אתם יצירתיים כעת לקראת ארגון החתונה שלכם?