הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך תבחרי סטודיו לצילומי הריון

    אחד הטרנדים הבולטים ביותר בעולם הצילום בשנים האחרונות, הוא צילומי הריון.
    נשים רבות בכל הגילאים מבקשות לתעד את ההיריון שלהן באמצעות בוק הריון ייחודי, בוק שנעשה על ידי צלמת מנוסה.

    במאמר זה ננסה להסביר כיצד בוחרים סטודיו או צלמת לצילומי הריון.
    לפני כן יש לציין שתי נקודות, הראשונה, בדרך כלל מדובר בצלמת ולא בצלם, מסיבות של אינטימיות ונוחות. לנשים בהריון הרבה יותר קל לעבוד עם צלמת (אישה) על בוק הריון ופחות עם צלם (גבר), שעם כל הכבוד למקצועיות שלו כצלם, לא חווה את תהליך ההיריון על בשרו ועל כן ייתכן שהוא פחות יתחבר אליו, מה שעלול להשפיע על איכות התמונות. שנית, בדרך כלל בוק הריון נעשה בהריון ראשון או שני, מרבית הנשים לא מתעדות את עצמן בכל הריון. יש לכך חיבור של סיבות רגשיות וגם סיבות כלכליות.

    צילום הריון בטבע (צילום: דנה אופיר)

    צילום הריון בטבע (צילום: דנה אופיר)

    ת'כלס, לבחור צלמת הריון

    ישנם כמה פרמטרים לבחירת צלמת לצילומי הריון. הפרמטר הראשון הוא הניסיון שלה. ככל שלצלמת יש יותר ניסיון כך גדל הסיכוי שתרצי לעבוד איתה. הניסיון בא לידי ביטוי בתיק עבודות עשיר אותו היא יכולה להציג בפנייך. תבחני את התיק הזה על פי איכות העבודות והסגנון שלה. כמו כן תבקשי לדעת על התהליך, כיצד הוא מתבצע ותוך כמה זמן.

    שנית, הכימיה האישית ביניכן. מעטים המקרים בהם יש חשיבות כל כך גדולה לכימיה בין הצלם למושא התיעוד שלו, כמו במקרה זה. אומנם בכל המקרים חייבת שתהיה כימיה, אך כאן זה עניין הרבה יותר הכרחי. אם האישה לא מרגישה כימיה עם הצלמת, יהיה לה מאוד קשה להרגיש נוח במהלך הצילומים, יהיה לה מאוד קשה להביא את עצמה בצורה נקייה וטובה בכל צילום וזה יבוא לידי ביטוי בתמונות השונות. על כן רצוי מאוד לשבת עם הצלמת קודם לכן ולבחון האם את מתחברת אליה.

    שלוש, מיקום וסוג הצילום. צילומי הריון מתחלקים ל-3. יש צילומי סטודיו שנעשים בסטודיו של הצלמת. היתרון בצילומים בסטודיו היא ההרגשה הביתית, הפרטיות, העובדה שאת תרגישי הרבה יותר חופשייה בהם מאשר בצילומים במקום אחר. החסרון, מדובר בצילומים שמגבילים מאוד מבחינת שטח ורקע.

     

    צלמת לצילומי הריון בטבע

    יש צילומים בטבע, צילומים שיכולים להיעשות בחוף הים, שדות, פארקים וכדומה. היתרון זה שאין הגבלה על מקומות ונופים, אפשר ליהנות מכל מה שיש לטבע להציע. החיסרון הוא, שקשה להרגיש חופשייה שכל העולם מביט בך או יכול להיכנס לתמונה. זה לא נעים ופוגע באווירה האינטימית.

    איך לבחור סטודיו או צלמת לצילומי הריון

    צילומי הריון בסטודיו (צילום: דנה אופיר)

    סוג אחרון הם צילומים אומנותיים, צילומים שנעשים עם אביזרים מסוימים ומנסים ליצור תחושה כאילו מדובר בציורים מפעם ולא בתמונות. מדובר בצילומים מאוד מרשימים, אך לא כל אחת יכולה להרגיש בהן נוח.

    עלייך לבחור את מיקום וסוג הצילומים שמתאימים לך ועל פיהם להחליט איפה ואצל מי את רוצה להצטלם.