הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך תדעו שהאביב זאת העונה המושלמת לחתונה?

    האביב הוא העונה האולטימטיבית לחתונות. פריחה ססגונית מכל עבר, מזג האוויר מפרגן במיוחד, אווירה חגיגית של התחדשות המשתלבת נהדר עם הטקס הייחודי. זוגות רבים מחכים לבוא האביב כדי להתאחד זה עם זו ומחפשים את הלוקיישן המושלם לעשות זאת, בדרך האטרקטיבית והמרשימה במיוחד.
    מתלבטים במה לבחור ואיך לארגן את החתונה? כיצד להפיק חתונה אביבית חלומית וכיצד לבחור גן אירועים לחתונה אשר יגשים את החזון והקונספט המבוקש?

    שילוב מרגש בין פנים לחוץ
    האביב הוא אומנם עונה נוחה, אבל כעונת מעבר אי אפשר לחזות מראש איך ייראה יום החתונה ואפילו דני רופ לא יידע זאת מראש. חשוב לבחור גן אירועים שיציע לכם מחד, אזור פסטורלי באוויר הפתוח לחופה נהדרת תחת כיפת השמיים ומאידך, מרחב מקורה וחלל סגור למקרה שהאקלים לא ישתף פעולה ובאותו יום ירד גשם, יהיה קריר וסגרירי או אובך, כמו אולם אירועים קאסיה בפתח תקווה – http://www.casaya.co.il . מקום שמשלב בין השניים פרקטי במיוחד וגם אסתטי להפליא, שכן הוא מאפשר לכם לקיים את החגיגה בשני אזורים, במידה ומזג האוויר נעים – להשיק את האירוע בחוץ, קבלת פנים באוויר הפתוח, חופה בחות ולאחר מכן לעבור פנימה לשלב הסעודה המרכזית, התכנית האמנותית ומסיבת הריקודים. כמו כן, פנים וחוץ טובים גם לאירוע שמתחיל אחר הצהריים כאשר עוד מואר ומסתיים בחלל מקורה כאשר החושך יורד.
    בכל מקרה, בדקו שהגן משדר אביב מבחינת פריחה, צמחייה עשירה, פינות חמד וישיבה נעימה באווירה פסטורלית גם בלב העיר. שימו לב לפתרונות הצללה אם חם יחסית וכן למערכת סאונד ותאורה להארת הגן ולמוסיקה הנשמעת היטב ויוצרת אווירה נעימה בחלל הפנימי ובמרחב החיצוני.

    מהלבוש ועד העיצוב – אביב הגיע, החגיגה החלה
    האביב נותן אותותיו בחתונות אביב בהרבה מאוד מישורים: שמלת כלה ולבוש לחתן בשיק אביבי במיוחד, לצד הגוון הלבן הקלאסי ניתן לראות טרנדים של שמלות מבדים רכים ואווריריים, נושמים יותר וגם האורחים מגיעים בלבוש אביבי – שמלות פרחוניות עם אלמנטים מהטבע, בגדים בצבעוניות פסטלית נעימה ואפשר לשאוב השראה מהלבוש ולעצב את המקום לאירוע בסגנון אביבי טיפוסי. הלבשת הכיסאות בטקסטיל עשיר בצבעי האביב או באלמנטים כפריים שהופכים אפילו גן אירועים אורבני למקום המחובר לחיק הטבע, לבחור פרחים עונתיים וכלי אוכל והגשה הממשיכים את הקו האביבי הססגוני. ניתן גם לחלק זר פרחוני לראש לכל אורח שמגיע לחתונה. אפשר לבחור מוטיב מרכזי שיחזור בחתונה במקומות שונים בין אם בלבוש או בקישוט המקום או בסידור השולחנות – פרח אביבי רומנטי וכדומה. אפשרות נוספת היא לבחור קונספט המתקשר להווי העונה ולחופש, מחתונת הוואי ועד חתונה בסגנון ים עם אלמנטים מהים.

    חוויה קולינרית אביבית – לכו בעקבות הטעם
    לכל עונה יש את המנות האופייניות לה. אם בחורף אלה תבשילי קדירה מהבילים ומרקים סמיכים, הרי שבאביב האוכל נעשה מרענן יותר בדמות סלטים עשירים, אוכל קר ומצנן, שימוש בחומרי גלם משובחים עונתיים וכדאי לבצע מראש תהליך טעימות כדי לבחור את המנות האביביות שיעלו על הצלחת של המוזמנים בין אם בחרתם בשיטת בופה או הגשה ישירות לשולחנות. אפשר לבחור גם ליין משקאות אלכוהוליים אביבי יותר, תה קר, קוקטיילים יצירתיים, שייקים וקינוחים המבוססים על פירות העונה.

    האביב נחשב למועד מוצלח לחתונות הן מבחינת תנאי מזג האוויר והן מבחינת האווירה, המחירים הנוחים בהשוואה לקיץ. בחרו גן אירועים מסוגנן במיקום גיאוגרפי מרכזי, מקום המצויד בטכנולוגיה מתקדמת, אפשרות לעצב את החלל מבחינה מודולארית לפי סידור השולחנות והעיצוב המועדפים, צוות מקצועי וקולינריה משובחת. מתכון מנצח לאירוע בלתי נשכח.