הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך תצרו את הארון המושלם?

    ניר מרקו
    | 5 בספטמבר 2018 |

    איך תצרו את הארון המשולם, כזה המעניק תחושה של ריחוף, נפתח ונסגר בתנועה חלקה, ללא מאמץ, אינו נטרק, ושומר על אסתטיקה בחלל. האם מדובר בחומר ממנו הוא עשוי? האם מדובר על גודלו, משקלו או יתר ממדיו? התשובה נמצאת בתוך מנגנון ההפעלה שלו, שעושה את ההבדל.
    מהו הארון המושלם? מהם היתרונות של ארונות הזזה? איך תדעו להתאים את מנגנון ההזזה לארון שלכם? טיפים והמלצות.

    מהו הארון המושלם?

    הארונות תופסים בממוצע כ 20% משטח הבית שלנו, הם מאפשרים לנו לאחסן את כל תכולתנו, או לפחות לשאוף לכך, והם מהווים חלק בלתי נפרד מהעיצוב והסגנון של הבית.
    הארון המושלם, לא רק מתאים לחלל מבחינת הפרופורציות, מעצים את העיצוב שלו, ומעניק לכם שפע של נפח אחסון, אלא הוא מאפשר לכם לאחסון יותר בפחות מקום, בזכות מנגנונים מודולריים, התאמה אישית וחלוקה נכונה של מרחב האחסון- בהתאם לצרכים שלכם! אבל הארון המושלם הוא גם ארון שקל לתפעל אותו, להחליק את הדלתות מצד לצד, ללא הפעלת מאמץ מיותר, לשמור על הפריטים המאוחסנים ללא חשיפה לאבק, וכמובן להעניק תחושה של חדשנות ואפילו הייטקיסטיות, שמושגת באמצעות מנגנוני הזזה, שפשוט בנויים נכון?

    מהם היתרונות של ארונות הזזה?

    מלבד המראה המודרני ויכולות העיצוב המגוונות, ארונות הזזה מציעים פתרונות רבים, שמקלים על החיים בבית. ניתן להתאימם באופן מושלם לכל חלל, ניתן לתכנן את החלל הפנימי שלהם ולמקסם אותו. הם אידיאליים לחדרים קטנים בהם לכל ס"מ יש משמעות, שכן ניתן להציב בסמוך אליהם רהיטים מבלי לחשב את המרחק הנדרש לפתיחת דלת ציר, בניגוד לארונות, שאינם הזזה.
    כיום ניתן לשדך אליהם מנגנוני הזזה, שמאפשרים סגירה שקטה, פתיחה חלקה, ואף שומרים על תכולת הארון מפני כניסה אבק ולכלוך.
    ולבסוף, קל מאוד לחדש אותם, להפוך את הדלתות שלהם למראות ואף להציב טלוויזיה מובנית.

    איך ניצור ארונות הזזה מושלמים?

    הארון המושלם, הוא הארון, שעונה על כל צרכי האחסון שלכם, הוא מאפשר לכם נגישות גבוהה מאוד לכל הפריטים, וקל מאוד לתפעל אותו. אחד האמצעים, שהופכים אותו לנח במיוחד, נעוץ ממש על גבי הדלתות, זהו מנגנון ההזזה, שמורכב מ 2 מסילות עליונות ותחתונות, מערכת לנעילת גלגלים, שתשמור מפני בריחתם מהמסילה עצמה, מברשות הפרדה בין הדלתות, שימנעו את השחיקה שלהן, וכמובן תוספת של מברשות לאבק, שיאפשרו על שמירה של סביבה סטרילית מלכלוך ואבק.

    המנגנון המרחף, פרמטר נוסף ואחרון, רלוונטי מאוד לארונות גדולים ורחבים במיוחד, ארונות, שרבים מאתנו חולמים עליהם, והוא מאפשר לשאת דלתות ארון במשקל של עד 120 ק"ג

    לסיכום, הארון המושלם הוא לא הארון היקר ביותר, או זה המורכב מהחומר המודרני ביותר, אלא הארון, שמפיק לכם את התועלת הגבוהה ביותר, מעודד אתכם לבצע בו שימוש שגרתי ותכוף, ונשמר כחדש לאורך זמן.