הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך תוכלו לערב את ההורים שלכם בהפקת חתונה במרכז?

    מערכת האתר
    | 13 בפברואר 2018 |

    הכתובת לחגוג חתונה במרכז היא "גאיה" – גן אירועים בנס ציונה שיעניק לכם את הטעם הבוטיקי והכפרי עליו חלמתם באירוע החתונה שלכם. מאחר ומעולם לא התחתנתם, נדמה כי תשמחו לקבל עצות חמות מאלו שכבר היו שם, אלו שיודעים לקראת מה אתם הולכים ואלו שיעשו בשבילכם הכל. תמיד. ההורים שלכם עתידים לקחת חלק בלתי נפרד מתהליך הפקת האירוע שלכם, ותתפלאו לגלות עד כמה הם יכולים לסייע לכם בדברים שאתם אפילו לא מדמיינים אותם עוד. אבא, אמא ואתם!

    הראשונים לדעת היכן אתם הולכים להתחתן

    הפעם הראשונה בה ההורים שלכם יקחו חלק בהפקת האירוע שלכם היא בעת שתתחילו להתעניין במתחמי האירועים. בעוד ישנם אלו המגיעים אל "גאיה" בפעם הראשונה לאחר המלצות תוך שהם בטוחים כי זה מתחם האירועים שלהם, ישנם הזוגות שעברו מסע לא קצר בכלל עד שהם הגיעו אלינו. מי שיעזור לכם להתפקס על המקום ולשקף לכם מה הכי טוב בשבילכם, הם ההורים שלכם. חגיגת חתונה במרכז יכולה להיות מופקת גם רק על ידכם, אך טעם החוויה עם ההורים הינו שונה לחלוטין!

    מאסטר-שפים: בונים את תפריט האירוע יחד

    הפקה נכונה של אירוע היא הפקה המתבצעת צעד אחר צעד – כל צעד בקצב שלו. אחרי שתבחרו ב"גאיה" ותוכלו להתחיל לספור את הימים לאחור, תצטרכו להסתייע בהורים שלכם פעם נוספת. הפעם? בונים את תפריט האירוע! "גאיה" מכינים לכם ערב טעימות שהינו מבשר על ההתקרבות שלכם אל מועד האירוע. מה מצפה לכם בערב שכזה? אלכוהול משובח, מנות צבעוניות וטעימות ושירות יוצא מן הכלל. מאחר והמטרה היא לבנות את תפריט האירוע שלכם, מדובר על אחריות גדולה. לשמחתכם, אינכם לבד, ותוכלו להגיע עם ההורים שלכם לבחור בקפידה את המנות שיככבו בסופו של דבר באירוע המרגש שלכם.

    סיוע בהכנת רשימות המוזמנים

    אירוע החתונה שלכם הוא אירוע שמח ומרגש הודות לאורחים שלכם: בני המשפחה והחברים הקרובים שאספתם לאורך השנים יגיעו לחגוג אתכם ולהיות עדים לרגע שבו תישבר הכוס וזה יהיה רשמי: אתם נשואים! בעוד אתם תכינו את רשימת החברים שאתם מזמינים לאירוע, ההורים שלכם יוכלו לסייע בכל הקשור להזמנת בני המשפחה. הפעם האחרונה שבה התעמקתם באילן היוחסין המשפחתי הייתה בעבודת השורשים. על כן, העניקו את האחריות ואת הכבוד הגדול להורים שלכם לדאוג להזמנת בני המשפחה. מה כן תוכלו לעשות? להגביל אותם בכמות האורחים על מנת שתוכלו לעמוד במספר האורחים שהקצבתם לעצמכם לאירוע.

    מארחים את האורחים בשמכם ביום האירוע

    וממש כשם שאתם עתידים להיות מארחים באירוע חתונה במרכז עם "גאיה", כך גם ההורים שלכם. לא תאמינו איזו עבודה נפלאה עתידים לעשות עבורכם ההורים היקרים לכם. בעוד אתם לא יכולים להתחלק בין כל האורחים, יהיו אלו ההורים שלכם שידאגו לקבל את פני כל האורחים בחיבוק, נשיקה ותודה גדולה על שהגיעו. ההורים מתפקדים באירוע שלכם כאנשי יחסי ציבור המציגים אתכם ואת האהבה שלכם באור מחמיא. תפקידם של ההורים לעתים משמעותי אפילו יותר בעת שהחתן והכלה אינם לוקחים חלק בשלב קבלת הפנים, ואז ההורים אכן מארחים בפועל את האורחים. מה הייתם עושים בלי אבא ואמא?