הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להתפנק בצימר בצפון? כל הטיפים לפניכם

    ניר מרקו
    | 25 באוגוסט 2019 |

    מתכננים חופשת זוגית או משפחתית? מצוין! רגע לפני שאתם בוחרים להתפנק במקום אירוח  איכותי ויוקרתי בצפון, עליכם לדעת קודם כל מה הם הצרכים שלכם? האם חשוב לכם שתהיה בריכה בצימר או ג'קוזי? האם ניתן להביא בעלי חיים? מותר לעשן? גם אם נדמה לכם שאלו פרטים טריוויאליים, עדיין מומלץ לשאול ולברר מול בעל המקום. בכדי שתהיו ערוכים לכל מצב, הכנו עבורכם מספר טיפים שיעזור לכם לבחור את מקום האירוח המתאים ביותר עבורכם. 

    בוחרים מקום אירוח 

    היום קיימים שלל צימרים בצפון הארץ, איך בוחרים את המקום הנכון? מומלץ לחפש לפי  המיקום אליו אתם רוצים להגיע ואז לבחור מהמגוון הרחב המוצע באינטרנט. צימר בצפון, זו חוויה נפלאה לכן  חשוב לבדוק גם לגבי האביזרים הנלווים בחדר, למשל: מקרר, מכונת אספרסו, מצעים נקיים, מגבות, מטבח קטן ועוד פרטים נוספים. בכדי שחופשתכם תהיה מוצלחת הקפידו לברר את הפרטים הללו מראש.

    תמונות עדכניות 

    הסתכלתם על צימר בצפון באחד מאתרי האינטרנט וזיהיתם צימר מדהים עם נוף עוצר נשימה, בררו היטב. רבים מבין בעלי הצימרים בצפון מעלים תמונות נהדרות ומושכות שגורמות לרוב האורחים להתרשם ולסגור סוף שבוע מפנק. אך לעיתים חלק מהתמונות ישנות ולא מעודכנות. פעמים רבות בעלי הצימרים מבצעים שדרוגים ושיפוצים למקום האירוח שלהם ולא מעדכנים את התמונות של המקום החדש.  כדאי לשאול את בעל הצימר האם התמונות עדכניות? האם היה שיפוץ במקום? ולברר את הפרטים הקטנים ביותר. 

    נוף פסטורלי

    אם אתם אוהבים נוף פסטורלי, אזור אישי ושקט מרעש תעשייתי, חשוב מאוד לשאול את בעל המקום אם הצימר המוצג באתר אכן פונה אל כיוון הנוף הניבט בתמונות. לא תרצו להגיע אל הצימר המפנק שלכם ולגלות שהצימר שלכם פונה בדיוק אל הצד השני מהנוף…. 

    פעילויות ואוכל מקומי

    חלק מסוף שבוע מפנק בצימר בצפון, הן ללא ספק גם האטרקציות והמסעדות המקומיות. כל המבקרים שמגיעים מרחוק, בוודאי יודעים שהמאכלים המקומיים באזור הצפון הם מיוחדים ושונים מאזורים רבים בארץ. כדאי לברר האם הצימר קרוב למסעדות שאתם מתכננים לבקר בהן? ובנוסף  אם יש פעילויות מומלצות באזור בין אם אתם נמצאים בחופשה כזוג או כמשפחה עם ילדים. 

    המלצות

    לאחר שבחרתם את הצימר המושלם לחופשתכם, נמליץ לכם לקחת רגע נוסף טרם תם סוגרים עם בעל המקום ומשריינים תאריך ולקרוא את  ההמלצות על המקום שבחרתם. מקום יוקרתי שדואג לפנק את האורחים שלו, יהיה עם רזומה של המלצות אין סופיות באתרי האינטרנט השונים וברשתות החברתיות. אולם, יש צימרים שלא מעוטרים בכוכבים רבים ובצדק ומכאן חשיבותה הרבה של הבדיקה ברשת. 

    לסיכום, בחירת צימר בצפון צריכה להיות יסודית. היצמדו לשלל הטיפים שהצענו לכם וכך תוכלו לבחור בבטחה את הצימר המתאים ביותר לצרכים שלכם וללא כל תקלות בדרך. תיהנו!