הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    עובדי בתי המלון, נפצעתם בעבודה? כל מה שאתם צריכים לדעת

    ניר מרקו
    | 25 באפריל 2021 |

    אם חלילה נפצעתם בזמן עבודתכם בבית המלון, חשוב לדעת שיש אל מי לפנות ויש עם מי לדבר במקרים כאלו. אתם תצטרכו לאתר עורך דין העוסק בתחום של דני עבודה, עדי עו"ד שמתמחה באובדן כושר עבודה בבית מלון. הנה כל המידע לפניכם. 

    ממש בדומה לעובדים ברוב המקצועות השונים, גם עובדי ענף המלונאות זכאים לזכויות וצריכים לעמוד בחובות. בין אם אתם עובדים במטבח המלון, משנעים מזוודות או מלצרים וזמרים, השורות הבאות בשבילכם. בואו נדבר על מה שעושים כשחלילה נפצעים בבית המלון בזמן העבודה. אבל רגע לפני זה, כדאי לציין את כלל הזכויות שזכאים אליהם עובדי בית המלון. 

    תנאי העסקה בסיסיים ותנאי עובדים שחשוב להכיר 

    אם אתם עובדים בבתי מלון, אתם זכאים לכלל הזכויות שעובדים שכירים אחרים זכאים להן. למשל, מסירת תלושי שכר חודשיים תקינים, תשלום שכרכם במועד, עמידה בשכר המינימום לפחות, תשלומי שעות נוספות וכדומה. 

    במקרים מסוימים, עובדי בית המלון עלולים גם להיפצע בזמן העבודה, מה שמצריך סיוע משפטי. עורך דין אובדן כושר עבודה יהיה עורך הדין שילווה אתכם במקרים אלו. אגב, גם במקרים בהם דמי המחלה לא משולמים לכם כחוק, אפשרי לקבל סיוע משפטי בכדי לתבוע את תשלום השכר שלכם. גם כאן, מדובר במקרים של פציעה במקום העבודה, או מקרים של יציאה למחלה. 

    נפצעתי בדרכי לעבודה או במהלך שליחות מטעם בית המלון 

    אם נפצעתם בדרככם לעבודה או במהלך שליחות מטעם בית המלון, רוב הסיכויים שהאירוע יוגדר בתור תאונת עבודה. גם במקרים אלו, עורך דין אובדן כושר עבודה יהיה עורך הדין שייצג אתכם. בין אם אתם נפצעים במהלך העבודה או בדרך אל בית המלון, יהיה חשוב לקבל סיוע משפטי מוקדם ככל הניתן. 

    התהליכים המשפטיים השונים לפעמים אורכים במשך חודשים, אפילו שנים. מאחר שהתהליכים האלו גם ככה מורכבים למדי, יהיה חושב לתקוף את הזירה המשפטית כמה שיותר מוקדם ובסמוך למועד אירוע תאונת העבודה. 

    האם עורך הדין מלווה את העובד במהלך התהליך הרפואי

    בין יתר התפקידים של עורך דין אובדן כושר עבודה מומחה, הוא ילווה את הנפגע גם במהלך התהליכים הרפואיים השונים. יהיה צורך לאסוף מסמכים ואישורים רפואיים שונים, לעיתים גם לתרגם מסמכים רפואיים, לחבר בין פיסות המידע ולבנות תיק משפטי. 

    תפקידיו של עורך הדין הם לא מעטים, במיוחד במקרים שבהם יש צורך להוכיח רשלנות במקום העבודה. לא פעם, יהיה צורך לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע חיצוניים, כמו למשל חוקרים פרטיים להוכחת הרשלנות. בין אם תאונת העבודה אירעה בעקבות סיבה זו או אחרת, בד"כ יהיה צורך להוכיח אי-אלו פרמטרים שונים. ככל שתקדימו לטפל בסוגייה המשפטית, כך תוכלו לקצר את התהליכים ולעמוד על זכויותיכם.