הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לכתוב מאמר לקידום אתרים?

    מערכת האתר
    | 27 בדצמבר 2015 |

    חלק חשוב מאוד ולא זניח בכלל בקידום האתרים הוא התוכן. התוכן באתר, שמורכב בדרך כלל ממאמרים או כתבות צריך להיות מנוסח בצורה טובה גם לקורא אך גם למנועי החיפוש כי גם הם צריכים לדעת על מה התוכן מדבר. כדי לעשות זאת אנחנו צריכים לדעת איך לכתוב מאמר לקידום אתרים בצורה הטובה ביותר שאפשר.

    איך לכתוב מאמר לקידום אתרים?

    במאמר זה אנחנו לא נסביר על הדקויות הקטנות ועל הניסוחים המדויקים שימשכו את הגולשים שלכם לקרוא את המאמר כולו אלא נתרכז על הכנת המאמר ועל ההתאמה שלו לקידום האתרים.

    תיכנון מקדים לכתיבת המאמר

    בתור התחלה, כשאתם ניגשים לכתוב מאמר, אתם צריכים לדעת על מה אתם הולכים לכתוב. אתם צריכים 'לקרוא לילד בשמו' ולתכנן כותרת שמתאימה על הצד הטוב ביותר לתוכן שלכם, כשהמאמרים נכתבים למטרות SEO בלבד הכותרת צריכה להיות עניינית, כזאת שאנשים אפילו יחפשו בגוגל. אם יש לכם קהל ואתם רוצים למשוך אותם להיכנס לתוך הכתבה, אז כבר מדובר על כותרת מפתה או מה שנקרא "קליקבייט" אך על זה לא נדבר פה.

    כחלק מההכנה המקדימה לכתיבת המאמר כדאי מאוד להכין נקודות שעליהן אתם רוצים לדבר במאמר. הנקודות האלו יכולות לשמש ככותרת משנה (H2) לאחר מכן וזה מועיל מאוד לקידום האתר במנועי החיפוש וגם נוח יותר לגולשים לקרוא את זה. כל אחת מהנקודות האלו יכולות להיות מילות מפתח \ ביטויים שבהם התוכן שלכם עוסק.

    כתיבת המאמר בחוכמה

    גם כשאתם כותבים מאמר למטרות קידום אתר בלבד, צריך שהתוכן יהיה מעניין, מעשיר ומהנה כדי שהגולשים יישארו לקרוא אותו. תוכן לא נכתב על מנת שמנועי החיפוש יקראו אותו אלא שבני האדם – הגולשים, יקראו אותו. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת

    • התאימו את סגנון הכתיבה לקהל היעד ולתוכן.
    • כמו שאמרנו לעיל, השתמשו בכותרות משנה ובפסקאות קולעות.
    • בכל הנוגע ל"איך לכתוב מאמר לקידום אתרים" אנחנו מדברים על מאמרים של לפחות 300 מילים. אפשר קצת פחות ורצוי אף יותר כל עוד זה מסודר בצורה יפה וקריאה.
    • השתמשו במילות המפתח והביטויים החשובים בפסקה הראשונה ובכותרות.

    לגבי מילות המפתח, השתמשו בהן בחוכמה, חזרו עליהם כמה פעמים בהקשרים מתאימים ודאגו שהם יהוו 0.5%-2.5% מהתוכן של המאמר. חשוב מאוד לשלב אותם באופן זורם ולא לדחוף אותם בצורה לא רלוונטית או מגוחכת. אפשר ללמוד על כך עוד בהנחיות לכתיבת מאמרים לקידום.

    איך לכתוב מאמר לקידום אתרים
    איך אמור להיראות מבנה המאמר

    דאגו לקדם מאמרים אחרים

    חלק מאוד חשוב בקידום אתרים הוא הקישורים חיצוניים ופנימיים. קשרו מילות מפתח מתאימות לקישורים חיצוניים רלוונטים או נווטו את הגולשים לקרוא דברים נוספים באותו אתר שבו המאמר מתפרסם.

    בנוסף, אם כתבתם את המאמר והשקעתם, אתם בטח לא רוצים שהוא ייעלם אי שם בנבכי האינטרנט ולכן חשוב מאוד לקשר אליו מתוך מאמרים או אתרים אחרים – אפשר גם מהאתר הזה שאתם קוראים בו עכשיו, האובוקס, ואם אתם רוצים לדעת איך, הכנסו למאמר הזה.