הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך בוחרים מנשא אופניים לרכב?

    אנשים רבים משתמשים ברכבים שלהם כדי לשנע את זוגות האופניים שברשותם למקומות מרוחקים, זאת מאחר שאין חלופה ראויה לכך כדוגמת תחבורה ציבורית ולכן אותם אנשים משתמשים בפתרונות שינוע אופניים לרכב כדוגמת מנשא אופניים אחורי או מנשא אופניים לגג הרכב, אבל איך בוחרים מנשא אופניים לרכב? על פי אילו קריטריונים ומה צריך להכין מראש לפני שנכנסים לחנות או בוחרים מנשא באינטרנט? התשובות בהמשך.

    איך בוחרים מנשא אופניים לרכב?

    לפני שבוחרים מנשא לרכב אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה שאלות:

    • כמה זוגות אופניים יש לכם בבית?
    • האם אתם תשתמשו בגגון או במנשא למטרות נוספות מלבד שינוע אופניים?
    • מה התקציב שלכם?
    • איזה רכב יש לכם ומה האופציות העדיפות לכם מבחינת גובה העמסה?

    עכשיו כשיש לכם את התשובות, תוכלו לדעת אם לבחור מנשא אופניים שכולל יותר מזוג אחד של אופניים, אם תבחרו משהו ייעודי לאופניים או משהו שאפשר להשתמש בו גם למטרות אחרות ולנשיאת חפצים, אם תשקיעו כסף באיכות או שמא תחסכו וגם תוכלו לדעת איזה סוג של מנשא מהמנשאים שעליהם נדבר תבחרו בהתאם להעדפות אלו. יש לקרוא את המשך המאמר וללמוד על סוגי המנשאים לפני שמבינים עד הסוף איך לבחור מנשא אופניים לרכב.

    איך בוחרים מנשא אופניים לרכב?

    אילו סוגי מנשאים יש?

    להלן סוגי המנשאים העיקריים

    מנשא אופניים אחורי

    אחד מבין 2 המנשאים הנפוצים ביותר הוא מנשא אופניים אחורי, המחירים של מנשא זה נעים בין מאות בודדות של שקלים ועד 3000 שקלים בהתאם לאיכות, לכמות זוגות האופניים ולטיב המנשא. מנשאים אלו בדרך כלל קלים להרכבה וגם נוחים יותר מאשר מנשאים לגג הרכב בכך שהם נמוכים יותר. החיסרון העיקרי והבולט ביותר של מנשאים אלו הוא שהם נוטים להסתיר את לוחית הרישוי והפנסים ובכך תצטרכו למצוא תחליף ראוי לכל אלו על מנת לא לעבור על חוקי המדינה וגם לא לסכן נהגים אחרים בכך שהם לא רואים את הפנסים שלכם. בנוסף, לא מומלץ להטעין עליהם משקל.

    מנשא אופניים לגג הרכב

    המנשא השני הפופולרי מאוד הוא מנשא אופניים שמתחבר לגגון או ישירות לגג הרכב גם פה המחירים נעים בין מאות לאלפים. המתקן מאוד בטיחותי וגם אפילו מוסיף עיצוב רציני ויפה לרכב אך בגזרת החסרונות קיים החיסרון העיקרי והוא ההשפעה על צריכת הדלק מכיוון שהאופניים על הגג יוצרים התנגדות גבוהה במהלך נסיעה. בנוסף, במקומות סגורים בעלי גובה מוגבל, נסיעה עם האופניים מותקנים על הגג עלולה להיות בעייתית או לא אפשרית.

    מנשא אופניים לוו גרירה

    מנשאי אופניים לוו גרירה יקרים יותר ומורכבים יותר מאשר ה-2 הקודמים. הם עולים 3000-5000 שקלים אך הם בטיחותיים מאוד ולרוב מגיעים עם מקום מוכן ללוחית רישוי ולפנסים כך שהחיסרון של המנשא האחורי כביכול 'מתוקן' פה. הבעיה היא שהם תופסים מקום נוסף ברכב, דורשים התעסקות מיותרת ומצריכים גם רישוי.

    מקווים שהתוכן הנ"ל היה מועיל עבורכם ושעכשיו אתם יודעים איך בוחרים מנשא אופניים לרכב.