הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להוסיף מאמרים לאתר האובוקס

    מערכת האתר
    | 3 בדצמבר 2015 |

    אתר האובוקס (howbox) נפתח במטרה לאגד בתוכו מגוון רחב של מאמרים בכל מיני תחומים. המשותף לכל המאמרים הוא שהכותרת שלהם מתחילה במילה 'איך' והתוכן בהם עונה על השאלה הזאת או נותן מדריך או הסבר לתוכן הכותרת. הנושאים הרבים בהם האתר יעסוק בהם יכללו בין היתר נושאים רציניים כגון עסקים, בריאות, תחבורה, חיים וחברה לצד נושאים ללמידה או לשעות הפנאי כדוגמת מוסיקה, תרבות, אינטרנט, משחקים ואפילו 'עשה זאת בעצמך'. בגלל שאנחנו רוצים להתרחב, אנחנו מוכנים לקבל אתכם לאתר ולאפשר לכם גישה לכתיבת מאמרים כדי שתוכלו לכתוב בתור תחביב או אפילו בתור דרך לקידום אתר האינטרנט או העסק שלכם זאת לאחר שקראתם את ההסבר המופיע למטה ומפרט איך להוסיף מאמרים לאתר.

    מה יוצא לי מכתיבת מאמרים לאתר?

    הכתיבה באתר היא כמובן ללא תשלום, אך אתם בטח שואלים את עצמכם מה יוצא לכם מכל הסיפור והתשובה יכולה לבוא בכמה דרכים, תלוי מה עושה לכם טוב ומה אתם רוצים להשיג. בעיקרון, כתיבה היא תחביב מאוד נפוץ בקרב בני נוער ובוגרים. בין אם מדובר בכתיבה של סיפורים, שירים, מאמרים, מדריכים, הגיגים ובלוגים. אם כתיבה היא אחד מתחביבכם, יש סיכוי שתמצאו את האתר הזה כמקור אמין, טוב ונוח לפרסום התכנים שלכם.

    בנוסף, מצד העסקי, כתיבה באתרי מאמרים היא דרך מאוד פופולרית לקידום אתרי אינטרנט. מקדמי אתרים רבים מחפשים ברשת אחר אתרים לפרסם בהם את מאמריהם על מנת לקדם את האתרים שלהם או של הלקוחות שלהם. מרבית האתרים המאפשרים לעשות זאת הם אתרים חסרי כל משמעות לגולשים והם מכילים בעיקר מאמרים טפלים שאף אחד לא מקדיש להם קריאה, גם הכותבים עצמם. אתר האובוקס ממש לא מתכנן להיות כזה, המאמרים באתר יהיו מאמרים איכותיים בלבד שיפורסמו רק על ידי כותבים שאושרו על ידינו לאחר בדיקה קפדנית ולכן מנועי החיפוש ובראשם גוגל ייחסו להם חשיבות רבה יותר מאשר מאמרים שנכתבו באתרים אחרים.

    איך להוסיף מאמרים לאתר

    איך להוסיף מאמרים לאתר?

    לפני שאתם פונים אלינו בבקשה לקבל גישה להוספת תכנים לאתר, חשוב מאוד שתבינו מה הקריטריונים למאמרים שיופיעו באתר. אצלנו המאמרים צריכים להיות מסודרים, נאים, חשוב מכל – תוכן איכותי. מאמר שמספר סיפור על הטיול שלכם באירופה לא מעניין את קהל הגולשים באתר. אנשים באים לפה לחפש תשובות ועל כן המאמרים צריכים להיות בהתאם.

    הקריטריונים להוספת מאמר לאתר

    • המאמרים יכילו לפחות 300 מילים.
    • המאמרים יהיו ייחודיים ולא יופיעו באתרים נוספים.
    • כותרת המאמר צריכה להיות ספציפית ומדויקת.
    • במידה ומוסיפים תמונה למאמר, היא צריכה להיות חינמית או מורשית לשימוש.
    • יש להקפיד על כללי ה-SEO וביניהם שימוש נכון במילות מפתח, קישורים יוצאים ופנימיים בהקשר נכון, שימוש בכותרות H2 בהתאם, תיאור לכתבה שיופיע בגוגל ועוד.
    • אין לשלב יותר מ-3 קישורים בתוך המאמר.
    • אין לפרסם את שם העסק שלכם או לערוך מאמר תדמיתי. המאמר צריך להיות ענייני ומקצועי ופרטיכם ופרטי העסק שלכם יופיעו בתיאור הכותב לצד המאמר.

    עדכון 2020: הפסקנו להעניק גישות לכתיבת מאמרים.