הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להשיג הרבה לייקים לדף בפייסבוק?

    מערכת האתר
    | 21 בדצמבר 2015 |

    פתחתם דף פייסבוק וחשבתם לעצמכם שתוך דקות בודדות ינהרו אל הדף מאות ואף אלפי אנשים שיעשו לייק במהירות הבזק? אנחנו לא נופתע אם גיליתם שזה לא קרה. אולי זה בגלל שאתם לא יודעים איך להשיג הרבה לייקים לדף בפייסבוק וחשבתם שהם יגיעו מעצמם. אז בואו נמנע את האי נוחות ונעבור לטיפים שאולי יגרמו לדף שלכם להצליח יותר.

    איך להשיג הרבה לייקים לדף בפייסבוק?

    זו שאלת השאלות ששואל את עצמו כל אדם שפתח דף פייסבוק. הוא רוצה הרבה לייקים ומהר, אבל אלא אם כן אתם רוצים להוציא הרבה כסף על פרסום בפייסבוק, לייקים לא מגיעים כל כך "בקלות" אלא דורשים השקעה, מחשבה ויצירתיות. הנה כמה רעיונות שאתם יכולים ליישם.

    איך להשיג הרבה לייקים לדף בפייסבוק?

    הציעו לחברים

    בפתיחת דף קיים כפתור שמאפשר להזמין חברים שיש לכם בפייסבוק לדף. גם אם דילגתם על האפשרות הזאת היא לא נעלמה לגמרי והיא קיימת בצד הימני של הדף שלכם. בדרך כלל אלו האנשים הראשונים שמצטרפים לדף ואלו חברים, משפחה, קולגות וסתם מכרים שלכם אבל הם שווים לא מעט כי חבר מביא חבר זה תמיד טוב. מה גם, שכשהם עושים לייק חברים שלהם לעתים רואים את זה ויכולים לעשות גם לייק.

    אם יש לכם חברים ממש טובים, אתם אפילו יכולים להציע לכם לפרסם על בפרופיל שלהם על הדף ולהמליץ לחברים שלהם להצטרף. אם יש לכם חברים שאין לכם פייסבוק והם שוקלים להירשם, זה עדיין לא מאוחר וגם הם יכולים להירשם לפייסבוק ולהצטרף לדף.

    פרסמו במקומות אחרים

    אנחנו לא מתים על השיטה הזאת. השיטה יכולה להיות מאוד מעצבנת כלפי אנשים אחרים ואפילו כלפי הדפים שבהם אתם מפרסמים והם יכולים לחסום אתכם, אז קחו זאת בחשבון. חוץ מזה, אם זה כן הולך טוב ואם יש רלוונטיות רבה לדף שלכם במקום בו אתם מפרסמים, אתם יכולים להשיג באמצעות השיטה הזאת מאות ואף אלפי לייקים. אם אתם מפרסמים את הקישור בפוסטים חדשים סביר להניח שייחשפו להם יותר אנשים אז תפרסמו במקומות עדכניים.

    תארגנו תחרויות בדף שלכם

    תחרויות בדף יכולות להיות לא רעות אם עושים אותן טוב. הגרלות על פרסים שווים (רצוי בהקשר של הדף) בתנאי לליק בדף או סתם תחרות של התגובה הכי שנונה בהקשר מסוים הן חלק מהרעיונות שאתם יכולים ליישם. שימו לב שעם זאת יש להישמע לתקנון של פייסבוק ושל חוקי המדינה ולעתים הגרלות מסוימות מצריכות יותר מאשר פוסט בדף.

    פרסמו באמצעים אחרים שיש לכם

    אם יש לכם אתר אינטרנט, הוא מן הסתם יכול להביא לייקים נוספים. בנוסף לזה, גם מחשבון טוויטר אפשר להזמין אנשים לפייסבוק ואם אתם בעל עסק אתם אפילו יכולים להציע מבצעים בלעדיים לחברי הפייסבוק. זה מאוד תלוי ומשתנה מסוג דף אחד לדף אחר, אבל הבנתם את הרעיון.

    השקיעו בדף

    דף הפייסבוק שלכם צריך להיות עדכני ובעל תוכן מעניין לקהל היעד. אם פתחתם דף פייסבוק ואפילו אם עיצבתם אותו בצורה מדהימה אבל אתם לא מפרסמים בו כלום או שאתם מפרסמים בו כל מיני דברים לא מעניינים זה לא יתן לכם כלום. אתם יכולים לקרוא על כך עוד במאמר הזה.

    מקווים שהמדריך "איך להשיג הרבה לייקים לדף בפייסבוק?" העשיר אתכם אז שיהיה בהצלחה!