הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להתרכז בלימודים?

    מי לא רוצה לדעת איך להתרכז בלימודים? הלימודים מקדמים אותנו בחיים, החל מהגיל שבו לא ידענו לקרוא ולכתוב, דרך הזמן בו אנחנו רוצים לעבור את הבגרויות והתקופה בה אנחנו מנסים להוציא תואר ועד הזמן בו אנחנו בני 80 ולא מצליחים לתפעל משהו מסוים, אז אנחנו לומדים איך לעשות זאת. במאמר הזה אנחנו נפנה יותר לבני נוער ונעזור להם להתרכז בלימודים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת.

    להתרכז בלימודים
    להתרכז בלימודים

    בחרו סביבת עבודה

    בחרו לכם סביבת עבודה נוחה ללמידה. השולחן באמצע הכיתה או המיטה שלכם בבית הם לא בהכרח המקומות הטובים ביותר, לפעמים יש בהם היסחי דעת או טרדות למיניהן ולכן בחרו מקום שקט, מבודד שבו טלוויזיה לא תקרוץ לכם או חבר לא יפריע. בדרך כלל ספרייה היא מקום טוב לנסות אותו.

    אספו כל מה שאתם צריכים

    את כל הספרים, הכלים והעזרים שאתם צריכים איספו סביבכם. ולא, הטלפון והטאבלט לא עוזרים כי הם רק גורמים להיסחי דעת. אם אתם בוחרים בהם כדי ללמוד, כדאי מאוד שתעמדו במילה שלכם ואל תשתמשו בהם למטרות אחרות.

    מצאו שותף ללמידה

    ללמוד לבד זה אפשרי, אבל ללמוד עם מישהו זה הרבה יותר טוב. אל תבחרו את התלמיד הכי מצחיק או את החבר הכי טוב שלכם למרות שאתם יודעים שהוא לא הטיפוס ללמוד איתו אלא תבחרו את זה שאתם יודעים שידבוק במטרה ויעזור לכם ולו ללמוד יותר טוב.

    שימו לב מה אתם אוכלים בזמן הלמידה

    שתו מים, אכלו חטיפי בריאות ואולי כמה פירות אבל אני באופן אישי לא חושב שאקסל ופיצה הם הבחירה הטובה. בהתחלה זה ממריץ אבל האפקט שלהם בטווח הארוך ללמידה ארוכה לא כזה יעיל.

    קחו הפסקות

    תכננו הפסקות באמצעות טיימר כדי שתוכלו להתרווח ולהתרענן אחרי 45 דקות של לימוד ולא פחות חשוב מזה – תזמנו מתי לגמור את ההפסקה ולא למשוך אותה יותר מהנדרש.

    האזינו למוסיקה

    זה אולי לא מתאים לכולם כי יש כאלו שלא יוכלו להתרכז ככה בלימודים, אבל אלו שזה כן עוזר להם – האזינו למוסיקה שתרגיע אתכם ותיתן לכם את הקלות ליותר ביותר פוקוס.

    מה עושים עם כל זה לא עוזר?

    אם הגעתם עד לפה כדי ללמוד איך להתרכז בלימודים כנראה שזה באמת חשוב לכם וכבר ניסיתם לא מעט דברים. במקרים שכל אלו לא עוזרים, יכול להיות שמדובר במשהו שהוא לא בהכרח "באשמתכם" וזה לא אומר שאתם לא מקדישים מאמצים. אם זה משהו שמפריע לכם מאוד בחיים ואתם חושבים שזה רציני מאוד כדאי שתשקלו לבצע אבחון הפרעת קשב וריכוז.