הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לקדם עסק בפייסבוק?

    מערכת האתר
    | 10 בדצמבר 2015 |

    אז בניתם אתר אינטרנט וראיתם שכולם פותחים דפים לעסק שלהם בפייסבוק ופתחתם גם אתם דף פייסבוק, אבל האם אתם באמת יודעים איך לקדם עסק בפייסבוק? זה נראה שכולם מצליחים עם הדפים שלהם אבל כשמתחילים לעסוק במשימה היא פתאום מסובכת יותר ממה שהיא נראתה לפני כן. בואו תקראו כמה טיפים שיסבירו לכם איך לקדם עסק בפייסבוק בהצלחה.

    למה צריך דף פייסבוק לעסק?

    היום אנחנו חיים בעידן דיגיטלי שבו מי שלא נמצא באינטרנט לא נחשב יותר מדי. כל עסק חייב להיות במנועי החיפוש, חייב שיהיה לו אתר אינטרנט וגם דף פייסבוק ולפעמים אפילו חשבון גוגל פלוס וערוץ יוטיוב. אם פעם אנשים היו מחפשים את העסק שלכם בדפי זהב כדי לדעת מה מספר הטלפון, שואלים את החברים אם יש להם המלצות על העסק ומסתכלים במפה כדי למצוא איפה הוא ממוקם, היום את כל זה עושים באינטרנט באתר העסק או בדף הפייסבוק של העסק. עכשיו זה ברור שדף פייסבוק לעסק הוא דבר חובה? אז בואו נקרא על קידום אתר בפייסבוק ועל דרכים לקדם את הדף שלכם.

    איך לקדם עסק בפייסבוק

    איך לקדם עסק בפייסבוק?

    דאגו שהדף יהיה מרשים – לפני שמתחילים לקדם את הדף צריך קודם כל שהדף יהיה מרשים, מעוצב ומסודר ויכיל את כל הפרטים נחוצים. תמונת הקאבר היא לא רשות אלא חובה, היא צריכה להיות בגודל 851 על 315 אפשר להוסיף עליה פרטים חשובים כמו מספרי טלפון, כתובת ואולי אפילו סלוגן. גם תמונת הפרופיל צריכה להיות יפה ולא לדחוף פשוט את הלוגו בגודל הרגיל שלו אלא לעצב במיוחד קוביה בגודל 180×180 פיקסלים שבמרכזה נמצא לוגו העסק. את שאר הפרטים שאפשר למלא כמו כתובת ופרטי טלפון צריך למלא גם כן ולהוסיף מלל על החברה בעמוד אודות.

    פרסמו למי שאתם מכירים – כולם מתחילים בקטן, בדף הפייסבוק יש אפשרות להזמין חברים ומשפחה והשתמשו באופציה הזאת כדי לעשות כך. לאחר שיהיו לכם 25 חברים בדף תוכלו לקבוע לדף כתובת מקוצרת ויפה (עושים זאת בעמוד אודות) ויתאפשר לכם לשתף את הקישור הזה ברשת כמו כן על כרטיסי ביקור או בכל מקום אחר.

    שמרו על הדף פעיל – יש לא מעט עסקים שפותחים דף פייסבוק אבל בגלל שהם לא יודעים איך לקדם עסק בפייסבוק הם מוותרים ונוטשים את הדף. דף עסק פעיל משדר הצלחה ודף עסק נטוש משדר ההיפך. בנוסף, ככל שתעדכנו יותר עדכונים (אם כי לא צריך להגזים) בפייסבוק כך יותר אנשים ייחשפו לדף.

    דאגו שיהיה מעניין – הדף אמנם צריך להכיל עדכונים על העסק, אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים לחשוב קצת מחוץ לקופסא. אם אתם עסק שמוכר ציוד למטייל, תבקשו מהגולשים שלכם לשתף חוויות, תשאלו אותם שאלות פתוחות ותפרסמו דברים מעניינים ומצחיקים בנושא התחום שלכם.

    תנו להם להצטרף בשביל מטרה – עסקים רבים מציעים תמורה לחברים בדף, זה יכול להתבטא בכך שחברי הדף יכולים לקבל הנחות מסוימות בעסק, או אפילו להשתתף בהגרלה מיוחדת שתוגרל בין חברי הדף (על פי חוק כמובן).

    פרסמו בפייסבוק – לפייסבוק יש מערכת פרסום לא רעה בכלל, באמצעות פילוח נכון תוכלו להגיע לקהל היעד שלכם ולצבור חברים רבים בדף, ככל שהתקציב יעלה כך גם החשיפות והלייקים שתקבלו בדף.

    שיהיה בהצלחה!