הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך פותחים דף עסקי בפייסבוק?

    מערכת האתר
    | 7 בינואר 2016 |

    פייסבוק הוא אחד הכלים החשובים ביותר לקידום אתר או עסק באינטרנט. מי שרוצה לשווק את האתר או העסק שלו חייב לפתוח דף פייסבוק כי לרשתות החברתיות יש משקל כבד בשיווק וגם גוגל מיחס חשיבות רבה לאתרים מצליחים ברשתות החברתיות או כאלו שמשקיעים בקידום אתר בפייסבוק כי זה אומר שיש הם רלוונטיות לגולשים ושהם איכותיים ויעילים (בהנחה שהדף מצליח כמובן).

    פתיחת דף פייסבוק עסקי זה לא תהליך מסובך כלל, כל מה שצריך הוא משתמש פייסבוק רגיל פרטי, זה שאתם משתמשים בו ביום יום. אין צורך לפתוח משתמש חדש בפייסבוק רק בשביל לפתוח דף. המשיכו לקרוא כדי ללמוד איך פותחים דף עסקי בפייסבוק.

    איך פותחים דף עסקי בפייסבוק?

    איך פותחים דף עסקי בפייסבוק?

    1. היכנסו לפייסבוק והתחברו לחשבון הפרטי שלכם.
    2. בצד שמאל (במידה והפייסבוק שלכם בעברית) יופיע לכם חץ קטנטן ליד המיקום בו מופיעות ההתראות. לחצו עליו ואז על "צור דף".
    3. בחרו את סוג הדף שאתם פותחים, למשל ארגון, עסק, מטרה, קהילה וכדומה.
    4. בחרו את שם הדף ולחצו על "התחל".
    5. לאחר מכן תתבקשו לעבור מס' שלבים שבהם אתם צריכים להזין מידע על הדף כגון:
      1. אודות – מידע כללי על הדף, בדרך כלל מופיע בצד ימין של הדף או בתוך לשונית 'אודות'.
      2. כתובת אתר אינטרנט או טוויטר שקשורים לדף.
      3. תמונת פרופיל – אפשר לייבא מתוך תיקיה במחשב או מכתובת אתר אינטרנט.
    6. בשלב הבא תינתן לכם האפשרות להוסיף את הדף למעודפים כך שהוא יופיע במקום גבוה בדף הראשי של הפייסבוק. אם פספסתם את השלב הזה, עוד לא מאוחר ותוכלו לעשות זאת בכל זמן שתרצו באמצעות כניסה לדף וסימון הוספה למעודפים ליד המיקום של כפתור "אהבתי" של הדף.
    7. לקראת סיום פתיחת הדף, ימליץ פייסבוק להתחיל בפרסום של הדף. אנחנו לא ממליצים לפרסם את הדף בשלב זה ולפני כן יש להכין את הדף, לשים בו תוכן, לערוך בו תמונות נוספות כמו תמונות קאבר ועוד.

    מה עושים לאחר פתיחת הדף?

    לאחר שלמדתם איך פותחים דף עסקי בפייסבוק ופתחתם אותו על פי המדריך, חכו קצת עם השיווק והפרסום. עברו על ההגדרות ובדקו אילו פרטים אתם רוצים להוסיף, דברים כמו כתובת, מספר טלפון, תמונות (תמונת פרופיל וקאבר, חשוב מאוד), סרטונים אם צריך וכמובן להוסיף לפחות פוסט אחד של פתיחה שיברך את המבקרים לשלום. כדי לקבל טיפים לשיפור הדף שלכם מומלץ לבקר במדריך לקידום עסק בפייסבוק. לפני שאתם מפרסמים בפייסבוק ומזבזים כסף, חשוב שתעברו על המדריך שיעזור לכם להשיג לייקים לפייסבוק.

    כמו כן, ניתן לשכור שירותי ניהול דף פייסבוק. למידע נוסף קראו על ניהול דפי פייסבוק.

    תגיות: