הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להיפטר מיונים במרפסת?

    היונה היא אולי בעל חיים חביב, אך לא כאשר היא נמצאת באזורים העירוניים וחודרת לתוך בתי המגורים שלנו. כאשר יש לכם יונים במרפסת מדובר במטרד גדול ביותר ואף סכנה. לא קשה שלא לראות את לשלשות היונים והזוהמה שהן מותירות בכל מקום, שלא לדבר על מפגע הריח. אך האמת שהבעיה היא הרבה יותר חמורה מלכלוך וריח לא נעים.  היונים הן נשאיות של מחלות שונות אשר יכולות אפילו להיות קטלניות לבני האדם, במיוחד כאשר יש אוכלוסיות חלשות בבית המגורים, כמו ילדים וקשישים. ולא רק מחלות אלא גם טפילים ואלרגיות. אז  איך נפטרים מיונים אשר החליטו להתיישב אצלכם במרפסת?

    הרחקת יונים מהמרפסת

    ישנם אמצעים שונים להרחקת יונים, חלקם יעילים יותר, חלקם יעילים פחות וחלקם אינם יעילים בכלל. במקרה של יונים במרפסת, הפתרון האפקטיבי ביותר הוא שימוש ברשתות להרחקת יונים. רשתות הן דבר פשוט שעושה את העבודה בצורה מושלמת, זאת כמובן בתנאי שהרשתות שהותקנו בצורה מקצועית. הרשתות פותרות את הבעיה בכך שהן מונעות את כניסתן של היונים אליכם למרפסת – אין כאן שום צורך בהרעלת היונים או כל פגיעה ביונים החביבות. אתם פשוט סוגרים את פתחי המרפסת ברשת וליונים לא נותרת ברירה, לעוף למקום אחר. לאחר שהמרפסת נקייה מיונים ניתן לנקות ולחטא את מה שהן השאירו לנו.

    היום ניתן למצוא רשתות נגד יונים העשויות מחומרים שקופים והן אינן מהוות מפגע אסתטי המכער את המבנה. הרשתות הן בקושי נראות מרחוק, הן מונעות כניסה מהיונים, אך מאפשרות לכם ליהנות מזרימת אוויר חופשית במרפסת.

    התקנת רשתות מרחיקה את היונים לצמיתות ומאפשרת לכם לחזור וליהנות ממרפסת נקייה, שקטה, ללא לשלשות יונים וללא צחנה.

    המומחה להרחקת יונים

    שימו לב ! על מנת להביא סוף לבעיית היונים, חשוב לבצע התקנה מקצועית אשר באמת אוטמת את כל הפתחים דרכם נכנסות היונים אל המרפסת. אם אתם רוצים להרחיק את היונים מהמרפסת שלכם, פנו ליניב – המומחה להרחקת יונים לצמיתות. אל תנסו להתקין לבד; התקנת רשתות ודוקרנים במרפסות גבוהות עלולה להיות מסוכנת. באופו טבעי המרפסות דורשות עבודה בגובה, שימוש בכלי עבודה מיוחדים וציוד הגנה.

    תגיות: