הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לבחור על מה לכתוב בתוכן שיווקי?

    מערכת האתר
    | 22 בנובמבר 2016 |

    כל אדם שמתחיל לכתוב תוכן לאתרי אינטרנט חושב שהוא עושה את זה בצורה הטובה ביותר, כי אחרי הכל אנחנו לומדים לכתוב כבר בכיתה א', אבל האמת היא שכתיבת תוכן שיווקי היא קצת יותר מורכבת מאשר סתם כתיבת תוכן רגילה ולכן חשוב ללמוד איך לכתוב תוכן שיווקי בצורה טובה ויעילה.

    Hans / Pixabay
    Hans / Pixabay

    כתיבת תוכן שיווקי – מאיפה מתחילים?

    שיטה טובה כדי למצוא מה הקהל יאהב לקרוא היא פשוט לקרוא הרבה. תחשבו על זה ככה, אמנם באתר אחד אתם הכותבים, אבל בשאר המקומות אתם הקוראים. כשאתם קוראים משהו המוח שלכם באופן טבעי מחליט אם אהבתם את הכתיבה או לא, ברגע שתשימו לב שמאמר או כתבה אחת היו לטעמכם, תנסו לבחון מה אהבתם בסגנון הכתיבה, מה משך אתכם ואיזה רעיון או מבנה מסוים אתם יכולים ליישם בעצמכם במאמרים שלכם או לפחות במאמר הבא שאתם מתכננים לכתוב.

    עכשיו כשהבנתם את הבסיס שלכם, אתם צריכים להבין מה לכתוב ואיך לכתוב, ובשביל כך אתם צריכים לשאול את עצמכם שאלה אחת פשוטה – מה המטרה שלכם?

    לאחר ששאלתם את עצמכם את השאלה הזאת, אתם צריכים להבין איזה סוג תוכן אתם צריכים בשביל ליישם את המטרה הזאת. שאלות כמו

    • מי הקהל שלי?
    • מה הקהל שלי צריך?
    • איפה הקהל שלי נוטה לחפש תוכן?
    • מה המתחרים שלי עושים?

    וכשיש לכם את התשובות האלו אתם פשוט עונים בהתאם ומוצאים את הנוסחה המתאימה למאמר הבא שלכם.

    עכשיו כשיש תשובות – מה עושים איתן?

    כדי להקל על עצמכם בפעולת הכתיבה תענו על השאלות האלו ובהתבסס עליהם תכתבו לעצמכם נקודות. בדרך כלל אנשים משתמשים בנקודות האלו כדי לסמן להם חלקים קטנים מתוך מאמר ארוך אבל לפעמים הנקודות האלו יכולות להיות תתי כותרות בפני עצמן עבור תוכן שיווקי טוב. שימוש בתתי כותרות במאמרים זה דבר טוב מאוד ועוזר לכם לעצב את המאמר שלכם כך שהוא יהיה נוח יותר לקריאה. תוכלו לקרוא על כך במאמר – איך לכתוב מאמר לקידום.