איך לבחור על מה לכתוב בתוכן שיווקי?
כל אדם שמתחיל לכתוב תוכן לאתרי אינטרנט חושב שהוא עושה את זה בצורה הטובה ביותר, כי אחרי הכל אנחנו לומדים לכתוב כבר בכיתה א', אבל האמת היא שכתיבת תוכן שיווקי היא קצת יותר מורכבת מאשר סתם כתיבת תוכן רגילה ולכן חשוב ללמוד איך לכתוב תוכן שיווקי בצורה טובה ויעילה.
כתיבת תוכן שיווקי – מאיפה מתחילים?
שיטה טובה כדי למצוא מה הקהל יאהב לקרוא היא פשוט לקרוא הרבה. תחשבו על זה ככה, אמנם באתר אחד אתם הכותבים, אבל בשאר המקומות אתם הקוראים. כשאתם קוראים משהו המוח שלכם באופן טבעי מחליט אם אהבתם את הכתיבה או לא, ברגע שתשימו לב שמאמר או כתבה אחת היו לטעמכם, תנסו לבחון מה אהבתם בסגנון הכתיבה, מה משך אתכם ואיזה רעיון או מבנה מסוים אתם יכולים ליישם בעצמכם במאמרים שלכם או לפחות במאמר הבא שאתם מתכננים לכתוב.
עכשיו כשהבנתם את הבסיס שלכם, אתם צריכים להבין מה לכתוב ואיך לכתוב, ובשביל כך אתם צריכים לשאול את עצמכם שאלה אחת פשוטה – מה המטרה שלכם?
לאחר ששאלתם את עצמכם את השאלה הזאת, אתם צריכים להבין איזה סוג תוכן אתם צריכים בשביל ליישם את המטרה הזאת. שאלות כמו
- מי הקהל שלי?
- מה הקהל שלי צריך?
- איפה הקהל שלי נוטה לחפש תוכן?
- מה המתחרים שלי עושים?
וכשיש לכם את התשובות האלו אתם פשוט עונים בהתאם ומוצאים את הנוסחה המתאימה למאמר הבא שלכם.
עכשיו כשיש תשובות – מה עושים איתן?
כדי להקל על עצמכם בפעולת הכתיבה תענו על השאלות האלו ובהתבסס עליהם תכתבו לעצמכם נקודות. בדרך כלל אנשים משתמשים בנקודות האלו כדי לסמן להם חלקים קטנים מתוך מאמר ארוך אבל לפעמים הנקודות האלו יכולות להיות תתי כותרות בפני עצמן עבור תוכן שיווקי טוב. שימוש בתתי כותרות במאמרים זה דבר טוב מאוד ועוזר לכם לעצב את המאמר שלכם כך שהוא יהיה נוח יותר לקריאה. תוכלו לקרוא על כך במאמר – איך לכתוב מאמר לקידום.