איך להגדיל את רשימת התפוצה שלכם
רשימת תפוצה \ רשימת דיוור היא דרך קידום מעולה ויש שיגידו שהיא הדרך שלכם להרוויח הרבה גולשים לאתר שלכם בצורה קלה ובלי מאמץ, לפחות כך זה נראה. זה נראה כך מכיוון שכל מה שהם צריכים לעשות זה להכניס את כתובת המייל שלהם כדי לאשר מעקב אחר האתר שלכם או התוכן אותו אתם מפרסמים, אבל הבעיה היא שלא כולם עושים זאת כל כך בקלות כמו שחשבתם ולכן חשוב מאוד ללמוד ולקרוא טיפים איך לעשות זאת בהצלחה. יש לנו כמה טיפים כאלו שיעזרו לכם להגדיל את כמות האנשים שיעקבו אחריכם. קראו איך להגדיל את רשימת התפוצה שלכם.
עשו שזה יהיה קל להצטרף
הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לעשות כדי שיצטרפו אנשים לרשימת התפוצה הוא לשים את הקוביה עם השדה להזנת הדואר האלקטרוני במקום בולט וברור שבו אפשר להצטרף בכל זמן נתון. זה יכול להיות במקום בולט בצבעים גדולים בצד האתר, יכול להיות שזה יעקוב אחר הגולש כשהוא גולל, יכול להיות בתחתית מאמר מעניין וזה יכול להיות סתם חלון קופץ, בדקו מה נראה לכם המתאים ביותר ועשו זאת, אבל למרות גודל החשיבות של זה, הרעיון לא יצליח אם שאר הפרמטרים לא יהיו מוצלחים גם כן, אז המשיכו לקרוא.
צרו תוכן שאנשים ירצו ממנו עוד
כדי שאנשים ירצו לקבל התראות במייל על תוכן חדש באתר שלכם הם צריכים ממש להתלהב מהתוכן שיש לכם להציע. התכנים שלכם צריכים להיות יעילים מאוד בנישה הספציפית שבה אתם עוסקים, הם צריכים להיות מקיפים וקולעים למטרה וחשוב מכל – מקוריים. אנשים לא רוצים לראות באתר שלכם משהו שכבר יש להם במקורות אחרים כי זה לא יהיה להם כלום. אתם צריכים לבלוט עם התוכן שלכם.
שפרו את התדמית שלכם
הפכו את עצמכם למותג, המותג יכול להיות השם של האתר שלכם או השם שלכם, עזרו לאנשים במקומות חיצוניים כמו רשתות חברתיות, בתגובות באתרים אחרים או בכל מקום אחר שנראה לכם מתאים. ברגע שאנשים יסמכו עליכם ויסתכלו עליכם כעל מקור אמין בעל ידע רב הם ירצו לשמוע מה עוד יש לכם להגיד.
הציעו משהו בתמורה
בחלק מהמקרים אפשר להציע משהו בתמורה כמו הנחה או תוכן מסוים שהגולשים יקבלו בחינם שהוא מתאים לתחום שלהם. זו גם דרך, אם כי לעתים זה עלול להוביל לכך שאנשים יצטרפו רק בשביל לקבל את התמורה ואז ינטשו את רשימת התפוצה. חשוב לעשות זאת בחוכמה.
תהיו ברורים במטרת ההצטרפות ועמדו בה
אנשים רוצים לדעת שהם הולכים לקבל רשימת דיוור בנושא שהם מתעניינים בו והם לא רוצים מעבר לזה. הם הם באו לקבל התראות על תוכן הם לא רוצים לקבל התראות על מבצעים ואם הם רוצים לקבל התראות על מבצעים פעם בשבוע הם לא רוצים שתשלחו להם כל 3 שעות. תנו לגולשים את הנתונים שהם רוצים לשמוע, שלחו להם את התוכן שהם רוצים לקבל ואל תחרגו מזה, אחרת זה רק סתם יעצבן.