הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לבחור נכון עורך דין גירושין מומלץ?

    מערכת האתר
    | 28 בדצמבר 2020 |

    כשם שאנשים מתאהבים ומתחתנים, ככה לפעמים גם זה לא ממש מצליח ויש צורך להתגרש. אם החלטתם לפרק את התא המשפחתי, כנראה שכעת אתם תצטרכו עורך דין גירושין לצידכם. אם ככה, כיצד נבחר עורך דין בדיני גירושין? הנה כל המידע שלכם.

    אנשים מתאהבים, מתחתנים ואפילו מביאים ילדים לאוויר העולם. עוברות השנים ולפעמים התא המשפחתי פשוט לא מחזיק מעמד. רגע לפני שמחליטים על גירושין בבית, כמובן שיהיה חשוב לבדוק את כל האופציות מסביב. יהיה חשוב לדעת שמיציתם את כל האפשרויות לפני שאתם מתגרשים. אבל אם בכל זאת החלטתם להתגרש, אנו ממליצים לכם לנסות לעשות את זה בדרכי שלום. רגע קטן לפני שכירת שירותיו של עורך דין גירושין מומלץ, מה חשוב לדעת?

    האם ניתן לסגור את תיק הגירושין ללא התערבות בית משפט?

    כנראה שהכי חשוב לדעת, מומלץ לסגור תיקי גירושין ללא ההתערבות של בית המשפט. אם אתם יכולים להגיע להסדרי שלום ביניכם אל מול מגשר או מגשרת, יהיה מוטב. מגשרים הם עורכי דין בעצמם אשר עוסקים בתחום הגישור. התפקיד שלהם, בסופו של דבר, הוא "להוריד" לחצים מבתי המשפט. נסביר למה אנחנו מתכוונים.

    אם ישנה אפשרות לסיים את תיק הגירושין אצל מגשר, יהיה עדיף. הסיוע של בית המשפט הוא לפעמים הכרחי, אבל בתי המשפט יעשו הכול בכדי שלא תצטרכו להגיע אליהם עם תיקי תביעות מסוגים כאלו ואחרים. המגשרים הם למעשה עורכי דין, שהתפקיד שלהם הוא לסגור את התיק והסכסוך ללא שום התערבות של בית המשפט.

    אם המגשר מבצע את עבודתו נכון לא יהיה צורך בבית משפט

    אם המגשר מבצע את עבודתו נכון, הזוג המתגרש יוכל להמשיך הלאה – כל אחד ואחת בדרכם. אם המגשר לא מצליח לגשר על הפערים בין בני הזוג המתגרשים, הרי שהם יצטרכו להגיע לבית המשפט כנראה. ואם יש צורך להגיע לבית המשפט, כמובן שחשוב לקחת בחשבון כי מדובר בתהליכים בירוקרטיים ארוכים למדי.

    יחד עם זאת, הם גם עשויים להיות מתישים. אם כך, ההמלצה הכי גורפת היא להימנע מלהגיע לבית המשפט עם תיק הגירושין. אם אפשר לנסות לפתור את הסכסוך בין בני הזוג מחוץ לכותלי בית המשפט, כולם יצאו מכך נשכרים.

    איתור עורך דין גירושין בצורה נכונה

    אם בכל זאת אתם צריכים עורך דין גירושין, יהיה חשוב לבחור אותו לפי המלצות של מכריכם. אם אין לכם המלצות ממכרים, אתם יכולים לסקור את גוגל בכדי לאתר עורכי דין בדינים אלו של גירושין. בשורה התחתונה, יהיה גם חשוב לבדוק מה הוא הניסיון המקצועי-משפטי של אותו עורך דין. תוכלו לבדוק באילו דינים הוא מתמחה, באילו תביעות ניצח בבית המשפט וכדומה. ככל שתגיעו מוכנים יותר, כך יגבר הסיכוי לצלוח את הגירושין ללא סחבת משפטית מיותרת.