הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לבחור עורך דין מומחה ברשלנות רפואית?

    מערכת האתר
    | 13 ביולי 2017 |

    לא רק אלוהים נמצא בפרטים הקטנים; גם הכישורים, הניסיון, תחומי התמחות ספציפיים, ניסיון, קבלות מוכחות על הצלחות ועוד. כאשר מחפשים עורך דין המומחה בייצוג לקוחות בנושא רשלנות רפואית הבחירה צריכה להיעשות באופן מושכל, לאחר בירור וחקר יסודיים.

    לבחירה בעורך דין עשויה להיות השפעה מכרעת על הסיכוי לזכות בפיצוי. בניגוד לתיקים רבים אחרים, שבהם ההבדל הוא בין הרשעה לבין זיכוי, בנושא רשלנות רפואית הוא הסיכוי לקבלת פיצוי משמעותי לבין קבלת פיצוי מופחת, אם בכלל, ואף בלא פיצוי כלל.

    כדי להוכיח קיומו של נזק שנגרם בשל רשלנות רפואית נדרשת הוכחה למעלה מספק סביר כי קיים קשר סיבתי ברור ומובהק בין התנהלות הרופא או מי מצוותו לבין התוצאה העגומה והנזק שנגרם בעטיה.

    על מנת לבחון היתכנות ייצוג של עורך דין לא די לברר עליו בגוגל. חשוב להיפגש עמו ולחוש את תחושת הבטן. חשוב לשאול אותו שאלות, אשר תשובותיו עליהן עשויות לתת לכם אינדיקציה- האם נכון לבחור בו.

    כדי לבחור, כאמור, באופן מושכל חשוב להידרש לנקודות הבאות:

    1. האם העורך דין מומחה בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף.
    2. האם יש לו ניסיון בתחום.
    3.  האם יש לו הוכחות על הצלחות בייצוג אנשים בתביעה לרשלנות רפואית.
    4. האם היחס שלו קשוב, אמפאטי, סבלני.
    5. האם המשרד כולל כמה מומחים (או לכל הפחות מתחמים) בהיבטים שונים של רשלנות רפואית, לרבות הגשת תביעות ייצוגיות בתחום נפגעי תרופות כלפי חברות תרופות, תאונות דרכים ועבודה, תביעות ביטוח ועוד.

    אישוש וביסוס טענה לקיומה של רשלנות רפואית

    רשלנות רפואית היא מושג שניתן להחילו על פרוצדורות רבות במערכת הבריאות, לרבות העדר טיפול שהיה צריך להינתן, אבחנה שגויה, אי שימת לב לסימפטומים שהיו אמורים להדליק אור אדום אבל מכל סיבה שהיא הרופא או מי מאנשי הצוות לא ייחסו לה חשיבות מספיקה. עורך דין מקצועי ומיומן יכול להבחין בין טעות אנוש שנגרמה בתום לב לבין טעות שמקורה ויסודה ברשלנות. בהינתן ההבחנה הוא יכול לבסס ולנמק תביעה לרשלנות רפואית אם יש בידיו די ראויות ועדויות התומכות בטענה לרשלנות ומחזקות אותה.

    מדובר בתחום שנכון להחיל לגביו את האמירה "אין הזדמנות שנייה להותיר רושם ראשון" הפסד בתיק התביעה לרשלנות רפואית עלול לגרום להפסד ההזדמנות והסיכוי לקבל פיצוי בגלל חוסר יכולת להוכיח קיומה של רשלנות רפואית, לכן כה חשובה היא הבחירה המושכלת במשרד עורכי דין מקצועי, ותיק, מנוסה, אשר במצב שבו –  כצפוי וכמשוער- אתם טרודים בעניינים רבים ובראש ובראשונה טיפול בעצמכם או במי מיקיריכם שנפגע וניזוק בשל רשלנות רפואית (ככל שהיא תוכח) ייצג אתכם עורך דין שהסיכוי שלכם לזכות בתביעה, שבה הוא מייצג אתכם הוא גבוה.

    שלא תדעו מצרות אבל אם כן, חלילה, חשוב ביותר שתפנו לעורך דין המומחה ברשלנות רפואית.