הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להכין מרק מהרכיבים שיש בבית?

    מרק זה לא משהו של העידן החדש אלא מרק זהו מאכל שאכלו במשך אלפי שנים עוד לפני שהופיעו כל מיני אתרי המתכונים באינטרנט. עם זאת, לא כולם ידועים איך להכין מרק ובטח לא להכין מרק מהרכיבים שיש בבית. לפעמים אתם מתים למרק אבל חסר לכם רכיבים בשביל מרק מסוים וצריך להתחיל לאלתר. אז הנה המדריך המלא למאלתרים.

    איך להכין מרק מהרכיבים שיש בבית?

    קודם כל, לפני שמתחילים להכין את המרק צריך להכין את התיכנונים. גם אם את לא ידועים מה אתם הולכים לעשות לפחות תכינו קווים מנחים. האם אתם מכינים מרק בשרי? או מרק חלבי? האם העיקר יהיה הירקות או שאתם רוצים מרק סמיך? או אולי מימי? תתאפסו על עצמכם ואז תתחילו. המאמר הבא יתרכז בהכנת המרק הממוצע מבלי להתייחס יותר מדי למרקים חלביים או למרקים שמשמים כקינוח בקיץ כי הם יותר מדי פרטניים.

    איך להכין מרק מהרכיבים שיש בבית
    סתם מרק

    אספו את כל הרכיבים שיש בבית

    אפשר להכין מרק מהרכיבים שיש בבית כשהרכיבים מתאימים למרק. זה שיש לכם בבית חבילת קרקרים זה נחמד, אבל זה לא רכיב למרק. חפשו במקרר ותבדקו אילו ירקות יש לכם כדי להכין מרק ירקות או כדי להכניס טעם למרק אחר. זה אומר תפוחי אדמה, בטטה, גזר, ברוקולי, עגבניות, תירס, בצל, פטריות או כל דבר אחר שמוסיף טעם. בנוסף לירקות, אפשר למצוא אטריות או קרוטונים וכמובן גם קטניות (רצוי להשרות אותן לפני, תלוי בסוג המרק) למיניהן שגם אותם אפשר להוסיף למרקים שונים וליצור מהם מאכלים טעימים.

    חוץ מזה, כשאתם מכינים מרק בשרי ואתם רוצים להוסיף עוף או בקר למרק, חשוב להכין אותו מראש וכמובן לבדוק שהוא מתאים לאכילה בתוך מרק. למשל, יש לכם שוקיים? אפשר בהחלט. בשר טחון? קצת פחות, אלא אם כן תכינו ממנו קציצות מבעוד מועד.

    המבנה להכנת המרק

    כמובן שכל מרק נעשה בצורה אחרת אך יש כללים מסוימים שאולי יעזרו לכם להבין איפה אתם נמצאים בשדה הקרב. את הירקות של המרק צריכים להכניס כשהם חתוכים, כל ירק בהתאם למה שנראה לכם מתאים ולדאוג שהם יהיו רכים, לכן הם דורשים בישול על אש בינונית עד לקבלת הרכות הרצויה. אם אתם רוצים שהם יהפכו לעיסה חלקה בשלב מסוים יש להוציא אותם מהסיר לבלנדר או לטחון אותם באמצעות בלנדר ידני.

    גם לגבי התבלינים יש כמה דרכים לעשות זאת, אך בסופו של דבר זה כבר תלוי בכם. הכניסו את התבלינים בסביבות אמצע – סוף ההכנה של המרק ודאגו לערבב היטב. טעמו ותקנו תיבול עד לקבלת הטעם הרצוי. אם הכנסתם עשבי תיבול או כל מיני שורשים למיניהם כדי שיתנו טעם וריח למרק, יש כאלו שמעדיפים להוציא אותם בסוף הבישול.

    ההגשה של המרק

    הכנת מרק מהסוג שעליו דיברנו למעלה אורכת בין 45 דקות לשעה ורבע ולעתים גם יותר, לבסוף יש להגיש לתוך קעריות או להגיש את הסיר במרכז השולחן כדי שכל אחד יאכל כאוות נפשו. אפשר להגיש אותם לצד קרוטונים או שקדי מרק ואפשר גם לפזר עליהם מלמעלה כל מיני רכיבים, תלוי במרקם ותלוי בסוג המרק. מרקים מסוימים הולכים גם לא רע עם פרוסת לחם בצד. שיהיה בתיאבון!

    תגיות: ,