הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להיות יותר חברתי ולהשיג יותר חברים

    מערכת האתר
    | 25 בדצמבר 2015 |

    למה צריך לדעת איך להיות יותר חברתי? כי אלו החיים! הדרך בה אתם מתלבשים, מתנהגים וחיים את יומכם משפיעה על האנשים שמסביבכם ועל איך הם רואים אתכם, זה די ברור אבל לא כולם מנצלים את זה לטובתם, אז הפעם אנחנו נסביר כל מה שצריך למי שרוצה לדעת איך להיות יותר חברתי ולצבור חברים חדשים.

    איך להיות יותר חברתי?

    תהיו הגיינים – תחשבו על זה ותגלו שגם אתם לא אוהבים להיות ליד אדם מצחין. אנחנו מקווים שאנחנו לא צריכים להגיד לכם להתקלח ולצחצח שיניים כל יום, אבל זה נחוץ ביותר. בנוסף, חשוב מאוד שתשימו דוארדורנט ובושם בתדירות קבועה, כי יותר כיף להיות ליד אנשים שמריחים טוב.

    איך להיות יותר חברתי
    איך להיות יותר חברתי

    מראה

    תכניסו עניין ללבוש שלכם – איזה מסר אתם משדרים לאנשים שמסביב עם הבגדים שלכם? האם אתם לובשים בגדים שחורים ותפוחים שמשדרים דיכאון וקדרות? אם כך, הגיע הזמן להתרענן ולשדר יותר שמחה, עניין, חיוביות וצעירות.

    • צבעים ובהירות – לבשו בגדים בהירים יותר מאשר בגדים כהים והשתדלו ללבוש בגדים צבעוניים כי אנשים שהולכים כל יום עם שחור מסמלים משהו בכך.
    • התעדכנו באופנה – לא יזיק ללמוד מה הולך היום ומה נחשב יפה. אנשים שלובשים 'מה שיש בארון' נתפשים ככאלו שלא אכפת להם מבחוץ ולא אכפת להם מאף אחד, ולא ככה מתחברים לאנשים חדשים.
    • תתלבשו כמו עצמכם ואל תנסו יותר מדי – בנוסף לכל מה שרשמנו למעלה, אל תתאמצו יותר מדי ותגרמו לזה להיראות מאולץ. חשוב מאוד שזה יישאר בגדר 'אתם' כי אפשר לראות אם אתם מתלבשים באופן שלא מתאים לאישיות שלכם.

    תספורת – כנסו לגוגל או תסתכלו על אנשים אחרים בסביבה שלכם ותבדקו מה הולך היום, מה נחשב יפה ומה נחשב מודרני בתספורות שלהם, אולי יהיה משהו שימצא חן בעיניכם, יחמיא לכם וגם יהיה מודרני ועדכני.

    התנהגות

    שפרו את ההתנהגות שלכם – לא משנה עד כמה אתם חושבים שאתם מתנהגים נפלא, תמיד יש משהו לשפר, גם אם לא מדובר בהכרח בהתנהגות בריונית ומגעילה, אולי מדובר בהתנהגות סגורה מדי שמשאירה אתכם מחוץ למעגלים חברתיים. תתנהגו כמו אנשים טובים ואפילו תעשו "מעבר" ואנשים יכבדו אתכם על כך.

    דברו עם מישהו חדש כל יום – לא משנה אם מדובר בבית ספר או בעבודה, יש הרבה אנשים שאתם לא מרבים לדבר איתם. גשו אליהם ותשאלו אותם שאלות בסיסיות כמו "מה השעה? אני רוצה לבדוק אם השעון שלי בטלפון מכוון" או משהו כזה. אם אפשר, אפילו תחמיאו להם על משהו כמו "דרך אגב, אהבתי את החולצה" ומחמאות זה הדבר הכי טוב כדי להעלות רושם ראשוני על בן אדם. בפעם הבאה שתראו אחד את השני הוא ירגיש שהוא מחבב אתכם יותר.

    תלכו למקומות חדשים – איפה הכי קל לדבר לאנשים חדשים מאשר במקומות חדשים? במקומות חדשים אפשר לעשות איפוס, הרי אף אחד לא מכיר את מה שאתם שידרתם עד עכשיו ואפשר לדעת אם ההתנהגות החדשה וכל מה שלמדתם במדריך הזה עוזרים.

    מצאו במה אתם טובים – אתם טובים בכדורגל? לכו לשחק כדורגל עם בני גילכם. אתם טובים במתמטיקה? עזרו לאנשים במתמטיקה אפילו אחרי שעות הלימודים. אתם אנשים מצחיקים? תצחיקו! כל זה מאוד פשוט, אם יש לכם כישרון אל תבזבזו אותו ותשתמשו בו לתועלתכם.

    התעדכנו בחדשות – חשוב מאוד שיהיו לכם נושאי שיחה מעניינים ושלא יפתיעו אתכם בכל מיני נושאים שעל סדר היום ושבמקרה אתם לא מכירים. ארועי חדשות או כל מיני דברים שרצים ברשתות החברתיות יכולים להיות אחלה נושאי שיחה, אנחנו באופן אישי ממליצים על אתר ניוזבוקס בתור מקור לנושאי שיחה.

    סוף דבר

    מקווים שעכשיו אתם יודעים איך להיות יותר חברתיים ומקווים בשבילכם שתשיגו הרבה חברים חדשים, אז שיהיה בהצלחה!

    תגיות: ,