הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך מומלץ לבחור עורך דין גירושין?

    מערכת האתר
    | 28 ביוני 2017 |

    בשעות הקשות של חיינו אנחנו נזקקים לאנשי מקצוע שתפקידם הוא לא רק טכני אלא גם תומך ועוזר. אנחנו זקוקים לאנשים שנוכל לתת בהם אמון כדי ללוות אותנו כאנשי סוד בתהליכים הקשים והסבוכים ביורת של חיינו, כמו גירושין. משום כך כאשר אנחנו בוחרים אנשי מקצוע כמו עורך דין גירושין, או מגשר, או מטפל זוגי, אנחנו צריכים לוודא שאנחנו יכולים לתקשר עם האנשים האלה על בסיס של אמון וביטחון שהם לצדנו, שהם מבינים אותנו ושהם יכולים לתת לנו את הטיפול המקצועי מבלי לשפוט אותנו ומבלי להוביל אותנו למקומות שאינם נכונים לנו. עורך דין לענייני גירושין כזה הוא אחד שיכול לייצג אותנו לפי תפיסתנו את מערכת היחסים ואת הדרך שבה אנחנו רוצים לסיים אותה, בצורה הטובה ביותר ומבלי לגרום נזק ולהינזק בעצמנו. לכן העצה הראשונה תהיה תמיד לברר את הגישה של עורך דין כזה לקראת ההליכים ולראות אם הם מתאימים לנו ולדרכנו, אם היא תוקפנית או פייסנית.

    הדרך שבה עורך דין גירושין מיישם ניסיון, ידע ומומחיות

    כל התחום הזה דורש המון ניסיון משום שלא משנה כמה ילמדו וייבחנו על כך בכיתה, המציאות תמיד מכתיבה את החוקים שלה. מי שלמד ויודע את החוק אולם מתקשה לתקשר עם הלקוח שלו ועם הצד השני הוא כנראה עורך דין גירושין שאינו יכול לסיים את זה על הצד הטוב ביותר מבלי לסבך את העניינים הטעונים גם כך. חפשו מישהו שיש לו ניסיון רב שגם בא לידי ביטוי בדרך שבה הוא מציג לכם את שיטתו ואת הדרך שבה הוא מתכוון לייצג אתכם ואז תדעו עם המומחיות משיקה גם להבנה שלו כיצד ליישם דברים כאלה במציאות.

    המלצות בעירבון מוגבל

    המלצות של חברים ומכרים ובעיקר בני משפחה יכולות לתת לכם שמות נוספים למאגר אנשי המקצוע, אולם תדעו אם זהו עורך דין גירושין שמתאים לכם רק כאשר תתחקרו את הממליצים ותוודאו אתם האם הייצוג לטעמם ולטעמכם. השוו בין המקרים למרות שאין מקרה דומה לשני וכל מקרה יכול להיות שונה בתכלית השינוי רק משום שהנפשות הפועלות נוהגות ובוחרות אחרת. כל עורך דין יאמר לכם שהכל יכול לקרות ולכן הכל פתוח וצפוי.

    מחירים וזמינות

    מחיר של ייצוג משפטי אינו זול אבל גם שם יש מדרג של מחירים שאתם יכולים להרשות לעצמכם. מה שחשוב הוא לוודא שיש לכם עורך דין גירושין שיהיה זמין לכם ויעדכן אתכם בכל מהלך גם כאשר אתם משלמים לו מחיר שאתם כן יכולים להרשות לעצמכם.