הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך תעצבו חדר ילדים שיתאים גם לילד שלכם ב-3 צעדים

    אם יש לכם ילדים והם כבר מעבר לגיל 3-4, סביר להניח שגם אתם כבר נתקלתם בבקשות שלהם לשנות את החדר שלהם, לעבור לחדר אחר או פשוט לעשות אותו "מגניב" יותר כמו שיש אצל החברים.  אז איך עושים את זה בצורה נכונה ובלי לבזבז הון? הנה 3 צעדים שיאפשרו לכם לעשות זאת נכון.

    עיצוב מחדש לחדר הילדים באמצעות צבעים

    אחת הדרכים היותר משתלמות להעניק לחדר עיצוב מחדש, היא פשוט לצבוע אותו. ושאנחנו אומרים לצבוע,  הכוונה אינה בצבע לבן כמובן, אלא להעניק לו צבעוניות חדשה ושובבה שתתאים לילד או לילדה שלכם. איך עושים זאת נכון? ראשית כל, חשוב לחפש השראה ורעיונות לצביעה אך כמובן בכפוף למבנה החדר ולגודלו. כך למשל יכול להיות שתדלקו על עיצוב חדר בצורת מגרש כדורסל, אבל אם חדר הילדים שלכם הוא קטן מאוד, יהיה קשה לכם ליישם הצעה כזו בפועל.  לעומת זאת, עיצוב של קיר אחד בחדר בצורה מסויימת, אם באמצעות צבע ואם באמצעות תוספת של מדבקות על הצבע, וצביעת הקירות הנוספים בצבעים שיתמכו בקיר הזה, היא בהחלט אפשרית יותר וניתנת ליישום. כמובן, שדעת הילדים פה, היא החשובה ביותר. אל תצבעו או תתחילו בתהליך לפני שתשתפו אותם, תבינו מה היו רוצים שיהיה להם בחדר, לאיזה צבעים או רעיונות הם נמשכים יותר ועל פי זה, תתאימו את עיצוב חדר הילדים לילד האישי שלכם.

    לפעמים חלוקה נכונה יותר של החדר שווה לעיצוב מחדש

    לעיתים קרובות, מראה חדר הילדים הסטנדרטי, מתרכז ברהיטים, שטיחים ושולחן פעילות או כתיבה שכולם מרוכזים באמצע החדר. הריכוז הזה, גורם לרוב לחדר להראות קטן יותר ולא מאפשר למצות את מלוא פוטציאל השטח שיש בו. נסו לבדוק מה קורה כאשר למשל משאירים את השטיח במרכז החדר אך את המיטה מזיזים לקצה אחד ואת שולחן הפעילות או הכתיבה לקצה שני? בנוסף, את החלוקה ניתן גם לעשות באמצעות צבעים. למשל קיר אחד כהה יותר ישמש כדי לסמן את מרכז הפעילות, איפה שמשחקים ונהנים, וקצה אחר הצבוע בצבעים רכים יותר ובהירים ישמש כאזור השינה והמנוחה. לפעמים כל מה שנחוץ זה קצת סידור מחדש והחדר מקבל מראה רענן לחלוטין.

    דברו עם הילדים שלכם וכך תדעו על איזה כיוון ללכת

    מתלבטים לאיזה כיוון כדאי לקחת את מראה החדר? לא בדיוק יודעים מה לעשות וממה להתחיל? הצעד הראשון הוא הוא קודם כל להטות אוזן ולהקשיב. למי? לילדים שלכם! פעמים רבות הם ידברו אתכם על החדר ומה הם היו רוצים שיהיה בו…למשל: "אני רוצה חדר של נסיכה". רק אמירה כזו בפני עצמה כבר יכולה לתת לכם כיוון לגבי מה אתם הולכים לעשות בחדר הזה ואיזה צבעים יכולים להתאים לו (סקלת הוורוד במקרה הזה). ומה אם הילדים שלכם לא כאלו נחרצים? לפעמים מספיקה אמירה קטנה של משהו שהם אוהבים והיו רוצים בחדר, וכבר תוכלו למצוא רעיונות.

    יהיה אשר יהיה הכיוון עליו תחליטו בעת סידור חדר הילדים ועיצובו מחדש, אם אתם אינכם בטוחים באופן הביצוע או התכנון שלכם, מומלץ לפנות למומחה בתחום להתייעצות או לגשת לשירותי ייעץ חינמים בנושא צבעים והתאמה למרחב כדוגמת השירות המוצע בבית טמבור.