הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך בוחרים סגנון לשמלת כלה?

    כל כלה רוצה להיראות מושלמת ביום הגדול שלה, אבל לפעמים קשה להחליט על כיוון וסטייל. הנה סקירה של סגנונות שתעשה לכן סדר בדברים.

    בחירת שמלת כלה היא עניין מרגש אך לעתים גם מלחיץ. איך מגיעים לשילוב מושלם בין שיק, נוחות, טרנדיות והגשמת כל הפנטזיות? סגנונות של שמלת כלה יש לא מעט, וטרנדים באים והולכים, אבל אפילו מי שיש לה סטייל מוגדר ומובהק ביומיום, עשויה להתבלבל כשזה מגיע לשמלת הכלה שלה. מן הצד יש תמיד גם את האימא, האחיות, החברות ועוד שלל מביעי דעה למיניהם שעשויים להשפיע לכאן או לכאן על הבחירה, אבל חשוב להתחיל את התהליך עם קצת ידע בכיס. אז הנה לפניכן סקירה של שבעה סגנונות של שמלות כלה, לאיזה מהם אתן הכי מתחברות?

    מינימליסטי

    שמלות כלה בסגנון מינימליסטי יהיו כמעט תמיד מבד חלק ונטול קשקושים, ואם יהיו עליהן עיטורים, יהיו אלו תוספות עדינות בלבד. הגזרות יהיו תמיד מדויקות ופשוטות. בלי נפח או דרמה. שמלות כאלו משדרות ניקיון וקלאסיות ומיועדות למי שמחפשות שיק מדויק ונטול מאמץ.

    מלכותי

    כלות רבות חלמו על היום הגדול שלהן עוד מילדות, והפנטזיות שלהן לגבי כיצד יראו מבוססות על המון סרטי דיסני וסיפורי אגדות. שמלות כלה מלכותיות מושלמות למי שרוצה להיות נסיכה ליום אחד ולהגשים את אותם מאוויי ילדות. שמלות כאלו יתהדרו בשכבות של טול ונפח, בשובלים ארוכים, בשרוולים תפוחים ובשכמיות דרמטיות. הן תהיינה מעוטרות בדיטיילים רבים ומוקפדים שנרקמו ונשזרו במלאכת מחשבת ותמיד יביאו עמן אפקט של דרמה וטאצ' אייקוני.

    בוהו

    שמלות כלה בסגנון בוהו-שיק משדרות רכות, נוסטלגיה, חופש, קריצה לשנות ה-70 והמון רומנטיקה. הן קצת צועניות, קצת היפיות ומאוד נשפכות וזורמות בגזרות ובסטיילינג. דיטיילים כמו תחרה, קרושה ופרנזים הם חלק בלתי נפרד מהסגנון הזה, חצאיות קומות לרוב מאוד מזוהות איתו, ושמלות אלו מתאימות למגוון רחב של כלות שמחפשות שמלה שתחבוק את גזרתן הטבעית באופן מחמיא ומלטף.

    רומנטי

    שמלות כלה רומנטיות הן הוריאציה העכשווית והמעודכנת יותר לשמלות מלכותיות. הן שומרות על אותו וייב חלומי אך מביאות פרשנות רעננה. הן מתהדרות בצבעוניות שנעה פלטה שבין בלאש לורוד, הן מעוטרות באפילקציות, במחוכים סקסיים במידה, בשרוולי אוף-דה-שולדר מרומזים, ובשילוב של בדי טול ומשי עם דיטיילים כמו פפיונים, סרטים, וולנים וכדומה.


    גלאמי

    מי שרוצות להרגיש הכי הוליווד ביום החתונה שלה ודאי תתאהב בשמלות בסגנון שכולו גלאם. הפרשנות למראה שכזה יכולה ללכת לכל מיני כיוונים כשהפופולרי ביותר הוא אולד-הוליווד הקלאסית עם בדים יוקרתיים ונוצצים כמו סאטן, גזרות חובקות גוף עם הינט של סקסיות, בדים מתוכשטים והמון בלינג.

    אדג'י

    כלות אלטרנטיביות כבר לא חריגות בנוף, ושמלות כלה בסגנון אדג'י צוברות להן מעריצות רבות מדי שנה. אז מה הוא אותו לוק אדג'י? הוא בעיקר שובר מוסכמות, חורג ממה שמוכר ומקובל ומביא המון אישיות ואופי של כל כלה וסגנונה. לרוב הן תשלבנה צבעים מפתיעים וססגוניים במיוחד, דיטיילים לא צפויים כמו כפתורים, נוצות, רוכסנים גדולים ועוד. הן יכולות להיות קצרות, חושפניות, ובאותה נשימה יכולות להיות סופר חסודות ולהביא את הטוויסט מכיוון הבד או הגזרה. תמיד יהיה להן סטייטמנט ברור שקשה להתעלם ממנו, והן אף פעם לא יאכזבו במחלקת הדרמה.

    אנדרוגיני

    ישנן כלות שמרגישות קצת בתחפושת כשהן עוטות שמלה מפוארת, וכאן נכנס לתמונה הטרנד ההולך וגובר של שמלות כלה בסגנון אנדרוגיני. אם נדייק, אלו לא בדיוק שמלות, אלא מראות כלתיים נטולי מגדר. מכנסיים מחויטים עם טופים מהממים, אוברולים מושלמים, חליפות טוקסידו צחורות עם מכנסי סיכה מחמאימים, חצאיות עיפרון נקיות עם עליונית קרופ תואמת – ישנן המון אופציות נפלאות למי שרוצה להרגיש כמו עצמה.