הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך ברלין עם ילדים?

    ניר מרקו
    | 21 בנובמבר 2022 |

    ברלין היא עיר שהייתה בירת גרמניה מאז האיחוד מחדש של מזרח ומערב גרמניה ב-1990. ככל שברלין הפכה לפופולרית יותר, כך גם הפך להיות קשה יותר למצוא מקום מגורים. זוהי אחת הערים היקרות באירופה כאשר מחירי הדירות עולים מדי שנה. ברלין ידועה גם בתכנון העירוני שלה, הכולל שטחים ירוקים רבים ופארקים ציבוריים. חלק מהפארקים האלה כל כך גדולים שיש להם מיקוד משלהם. תושבי ברלין ידועים באהבתם לרכיבה על אופניים, במיוחד בימי ראשון כשכולם רוכבים על אופניים לעבודה ונהנים יחד מהאוויר הצח. ברלין היא עיר בגרמניה. זוהי בירת המדינה הפדרלית ברלין ו-3.4 מיליון תושביה מהווים אזור עירוני עם צפיפות אוכלוסין של 4,500 תושבים לקמ"ר. ברלין הייתה מרכז תרבות חשוב מאז ימי הביניים והייתה במשך מאות שנים ביתם של אמנים, מוזיקאים, פילוסופים ומדענים רבים. כאחת הערים הדינמיות ביותר באירופה, ברלין הייתה אבן שואבת למהגרים מרחבי אירופה ומכל העולם בעשורים האחרונים. כיום, היא אחת הערים המגוונות ביותר מבחינה אתנית בעולם.

    הכירו את ברלין

    ברלין היא בירת גרמניה ואחת הערים הפופולריות באירופה. הוא ידוע בחיי הלילה, התרבות והמוזיאונים שלו. ברלין היא עיר שהייתה מחולקת בעבר על ידי חומות שנבנו כדי להגן עליה מפני פולשים. כיום, ברלין התאחדה עם סביבתה הקודמת והפכה לעיר קוסמופוליטית עם הרבה תרבויות שונות שחיות בה. העיר הזו קיימת כבר די הרבה זמן אבל רק במאה ה-19 היא החלה לצמוח למה שהיא היום. ברלין היא עיר לילדים. אם אתה רוצה ליהנות מהשהייה שלך בברלין עם הילדים שלך, אתה צריך לדעת על המקומות הטובים ביותר לבקר ודברים לעשות בברלין עם ילדים. ברלין היא אחת הערים הידידותיות ביותר למשפחות באירופה. יש בו הרבה פעילויות לילדים, ממוזיאונים ועד פארקים, מגרשי משחקים והשכרת אופניים. בעיר יש גם כמה מהמסעדות הטובות ביותר שמציעות תפריטים ידידותיים לילדים ושפע של פעילויות להן משפחות ליהנות יחד.

    ברלין עם ילדים

    למטייל ברלין עם ילדים היא עיר נהדרת למשפחות עם ילדים. זוהי אחת הערים הבטוחות באירופה, ומערכת התחבורה הציבורית נוחה לשימוש. יש בו הרבה פארקים ומוזיאונים לבקר בהם, כמו גם שפע של מסעדות, בתי קפה וחנויות שאפשר לחקור.

    ברלין היא עיר נהדרת לילדים לבקר בה. יש בה הרבה דברים מעניינים לראות, ממוזיאונים ואתרים היסטוריים ועד פארקים ומגרשי משחקים. ברלין גם מאוד ידידותית למשפחות עם הרבה מקומות לילדים. יש הרבה בתי קפה, מסעדות וחנויות שהינם ידידותיים במיוחד לילדים. יש גם הרבה שטחים חיצוניים לילדים בברלין – מגני שעשועים ופארקים ועד לשטחים ירוקים ציבוריים כמו טירגארטן. ברלין היא עיר נהדרת לילדים עם הרבה דברים מהנים לעשות. יש בה מוזיאונים ופארקים רבים, כמו גם שפע של שמורות טבע. ישנם גם אירועים מעניינים רבים במהלך השנה, כמו שוק חג המולד באלכסנדרפלאץ בדצמבר ופסטיבל הסרטים ברלינאלה בפברואר. ברלין מציעה מגוון בתי ספר בינלאומיים המציעים השכלה באנגלית, גרמנית או שפות אחרות.