הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך מנהלים מוניטין בגוגל?

    ניר מרקו
    | 1 בינואר 2023 |

    בתרבות של היום ניתן למצוא לא מעט מידע אודותינו דרך מנוע החיפוש של גוגל, לעיתים המידע הזה יהיה מידע חיובי ואפילו עלול לסייע לעסקים שלנו או לפעולות או יצירות שלנו. אך לא פעם עולה מידע שככל הנראה רובנו היינו מבקשים להתעלם או לשכוח ממנו, בין אם מדובר תיקים שונים בבית המשפט ועד אל שמיינג באחת מהרשתות החברתיות ועוד. לכן בין אם אנו בעלים של עסק, עובדים עצמאים, בעלי אתרים ואפילו שכירים, מומלץ לדעת כיצד לנהל את המוניטין שלנו בגוגל. כך נוכל להעלים את המידע שאיננו רלוונטי עבורנו ולנקות את שמנו גם מהרשת האינטרנטית.

    מי צריך לנהל מוניטין בגוגל ואיך?

    בין אם קיים אודותינו מידע באינטרנט ובין אם לא, אנו עלולים לעמוד לא פעם בפני סיטואציה( שאולי גם לא נכיר או נדע עליה) שבה האדם עימו יצרנו קשר או אפילו ביקשנו לשכור ממנו דירה או לרכוש רכב, יבקש להכיר אותנו קצת מעבר למידע שסיפקנו. מקרים אלו יכולים לקרות גם במידה ונציע את עצמנו לתפקיד בחברה כזו או אחרת או במקרים בהם נבקש לשכור שירות כזה או אחר מאיש מקצוע. בכל אחד מהמקרים האלו המידע שיימצא במנוע החיפוש של גוגל, עלול להשפיע רבות על היחס שנקבל, על רמת המקצועיות ואפילו על יכולת ההתמקחות. 

    מנגד קיימים מקרים בהם עלולים להיפגע חברות ענק, בין אם מדובר ברשתות מזון ועד אל עסקים בינונים וקטנים כאחד, כאשר לא פעם עלולים לצוץ כתבות תחקיר ואפילו "שיימינג" בכל אחת מהרשתות החברתיות השונות. מקרים שכאלו ידרשו לא פעם פעולות הרבה יותר ישירות אל מול שמם הטוב שנפגע, בין אם בפנייה אל בעל הפוסט ועד פנייה אל האתר המפרסם או הערוץ. עם זאת לא מעט בעלי אתרים עושים טעויות נפוצות ואינם מכירים דרכים פשוטות ומהירות, לניהול מוניטין נכון בגוגל. 

    דרכי פעולה מהירים לניהול מוניטין

    אמנם הכותרת מבטיחה דרכי פעולה מהירים לניהול המוניטין בגוגל, אך חשוב לזכור כי תהליכים אלו עלולים לקחת לא מעט זמן כמו שקראנו באתר של https://digiguidance.com/ . ראשית כל ניתן לפתוח עמוד פייסבוק, בו ניתן יהיה לקבל משובים חיובים על העסק או להדגיש פעולות חיוביות שהתבצעו על ידינו. פעולה נוספת היא בעזרת פתיחה של בלוגים באתרים שונים, לחלק מידע ותובנות בצורה חינמית ולצבור חשיפה נאה ודעת קהל חיובית. עם זאת ניתן גם לעשות שימוש בחברות לניהול מוניטין שיווקי, אשר יוכלו להעמיק ולבצע פעולות אף יותר כירורגיות.