הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך ומתי כדאי להזמין אוכל מבושל הביתה?

    ניר מרקו
    | 30 בנובמבר 2017 |

    בקצב החיים המסחרר לא תמיד יש זמן להשקיע בבישול, לא בימי שגרה ולא באירועים מיוחדים. למרבה השמחה, בעידן הדיגיטלי קל ומהיר יותר מתמיד להזמין ארוחות מוכנות, אוכל חם ביתי במגוון רחב של סגנונות וטעמים. כל שצריך זה להיכנס לרשת, לבחור את המנות המבוקשות ולחכות שהן יגיעו אליכם. כמובן שחשוב לבחור מזון איכותי מחברה ידועה ששמה דגש על חומרי גלם איכותיים, שמספקת מנות במשלוח מהיר שמגיע בזמן וליעד המבוקש.
    מתי כדאי להזמין אוכל הביתה? 5 סיטואציות נפוצות בהן יש דרישה לאוכל מוכן באיכות גבוהה.

    ארוחת צהריים חמה לילדים
    שוב הילדים חזרו לג'אנק פוד שהם מצאו במזווה? לאוכל קר מאתמול או שלשום? הגיע הזמן לשבור את הרגלי האכילה הלא נכונים ולספק להם משלוחי אוכל ביתי, מבושל, בריא מוכן לחימום מהיר הכולל את כל אבות המזון ומותאם לחך שלהם. כך הם יקבלו את כל הרכיבים התזונתיים הדרושים להם להתפתחות פיזיולוגית וקוגניטיבית. ניתן לבחור מבין מגוון מנות שילדים אוהבים, לשלב בין מנה בשרית לתוספות כמו קניות ודגנים ולהגיש בווריאציות שונות מנות מוכנות לפי תפריט שבועי שתקבעו ביחד עם הסועדים הצעירים.

    ארוחת שישי מוכנה מראש
    סופ"ש מגיע לכם להתפנק ובמקום לבלות עוד שישי בבוקר בהכנות קדחתניות ובבישולים נמרצים לקראת ארוחת שישי, הפעם קחו את עצמכם לבית קפה או למסע שופינג. ארוחה לתפארת תחכה לכם בבית מפתיחים דרך מנות עיקריות ועד קינוחים לפי מספר הסועדים או בכמות הנדרשת להאכיל את השבט המשפחתי. היכונו לקצור מחמאות והפעם מבלי שטרחתם עליה בעצמכם.

    מרתון חגים ללא בישולים
    כל חג, אותו התסריט: אתם מבלים זמן רב במטבח ולא מספיקים לבצע סידורים נוספים או לחגוג כמו שצריך במנוחה ובהנאה. במקום להיות עם המשפחה, אתם עם הסירים. מוזמנים לחרוג מהמנהג שהשתרש עם הזמן ולפרגן לעצמכם בארוחת חג איכותית שמישהו אחר הכין והשקיע בה את מלוא תשומת הלב, ממש כפי שאתם משקיעים בארוחת חג תוצרת עצמית. החגיגה תהיה לא פחות טעימה מזו שיכלה להיות אם אתם הייתם מבשלים את סעודת החג. שימו לב רק שהזמנתם ערכה לפי מספר המוזמנים לארוחה וניתן כמובן לשלב בכל ארוחת חג מנות האופייניות למסורת ורוח החג.

    משלבים בין הנאה לעסקים
    החוויה הקולינרית היא חלק בלתי נפרד מהאירוח ואם יש לכם לקוחות, אירוע מיוחד בעבודה לכבוד החג או פשוט גיבוש, תוכלו להזמין מראש ארוחה טובה לכל המשתתפים. במשרדים רבים אין מטבח או אין מי שיבשל והעובדים לא פנויים תמיד להביא אוכל מהבית לכבוד האירוע, לכן ארוחה עד המשרד היא רעיון נהדר. תוכלו לסדר את המנות בבופה עשיר או לפי שולחנות ומספר סועדים, להחליט שזו ארוחה חלבית או בשרית או ארוחה קונספטואלית כמו ארוחה בסגנון אסיאתי, איטלקי או ארוחת בריאות.

    צידה לדרך
    לא מספיקים לבשל לאוכל עבודה? הילד יוצא ליום לימודים ארוך ואין אופציה לארוחה חמה במסגרת? אל תישארו רעבים ואל תתפשרו על נשנושים. ניתן להזמין מנות ארוזות במארזים מיוחדים לדרך ללא צורך בקירור כך שניתן ליהנות מארוחה טעימה בכל מקום במגוון טעמים – שילוב בין בשרים שונים לתוספות מתובלות.

    אין ספק שתפריט תזונתי בעל השפה רבה על איכות החיים והוא תוצר של אורח החיים. רוב האנשים מתקשים להקפיד על בישולים לפי התפריט הנבחר, בין אם מדובר בתפריט דיאטטי או תפריט המותאם לצרכים בריאותיים, רגישות למזונות או תפריט התואם לגיל השלישי. בישול דורש זמן ואנרגיה שלא תמיד בהישג יד וכאשר מזמינים מראש ארוחות חמות מתפריט עשיר במנות בסגנונות שונים, קל יותר לשמור על תזונה נכונה, בריאה ומאוזנת. כבר אין תירוצים – כל שצריך זה לבחור מנות, להזמין ולאכול. בתיאבון!