הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לבחור בית הארחה באומן

    ניר מרקו
    | 21 במרץ 2019 |

    אומן, מקום קבורתו של רבי נחמן היא יעד מבוקש לישראלים רבים, דתיים, חרדים, שומרי מסורת וחילונים. התיירות העניפה המתפתחת סביב קברי צדיקים ומקומות קדושים במזרח אירופה בכלל ובאומן שבאוקראינה בפרט מושכת רבים בשל התרוממות הרוח והתחושה של נגיעה בקדושה האופפות את המבקרים. לפניכם כמה טיפים ועצות שיעזרו לכם לבחור את בית ההארחה המתאים עבורכם ביותר באומן.

    תנאי כשרות

    אם אתם שומרי כשרות תרצו ללון בבית הארחה כשר, בו תוכלו לקבל ארוחות כשרות וליהנות מהן ללא חשש, אם אתם מזמינים את כרטיסי הטיסה דרך סוכנות המתמחה בטיולי קברי צדיקים ואתרים יהודיים במזרח אירופה, תוכלו לקבל מהסוכן רשימת בתי הארחה כשרים, ואף להזמין דרך סוכנות הנסיעות את מקומות הלינה. כשחושבים על אומן ראש השנה היא תקופה  נהדרת לבילוי באטרקציות ייחודיות המתאימות לקהל היהודי, בכמה מבתי המלון תמצאו אף מקווה כשר. אפשרות זו מומלצת כיוון שמדובר בבתי הארחה ומלונות שלסוכנות יש ניסיון מוכח של שנים בעבודה מוצלחת איתם, כך אתם יודעים שאתם הולכים על בטוח. בנוסף תוכלו לחפש בגוגל בתי הארחה כשרים באומן.

     

    מיקום

    אתם רוצים שבית ההארחה שלכם יהיה במרחק הליכה קצרה מקברו של רבי נחמן, וכמו כן רצוי שיהיה קרוב לאטרקציות נוספות באומן, כמו פארק סופייבקה או המזרקות המזמרות. לנוחותכם, רצוי שהמלון יהיה באזור הקהילה היהודית באומן, היכן שבאופן טבעי ממוקמים בתי ההארחה והמלונות הכשרים.

     

    המלצות מחברים

    לא לחינם אמרו חכמינו "אין חכם כבעל ניסיון", לכן אם יש לכם חבר או מכר שביקר באומן, קבלו המלצות על בתי הארחה בהם שהה, נסו לקבל המלצות מכמה מכרים, ואף להצליב מידע, בכדי לקבל תמונה כוללת ומאוזנת, ובכדי שתתאפשר לכם בחירה בין מספר אופציות.

     

    השוואות מחירים

    כמובן שרצוי לערוך השוואת מחירים, כאשר אתם עושים זאת בדקו מה כל מלון מציע, האם יש ,WI FI האם השימוש בו כלול במחיר, האם יש תוספות שיעלו לכם בדיעבד כסף. כמו כן, בדקו את אתר המלון בגוגל, התרשמו מן החדרים ומן הנוף, וחפשו המלצות וביקורות גולשים.

    • טיפ – אתר בו לא מוצגות תמונות של החדרים אומר דרשני, מוטב לחפש בית הארחה אחר, אלא אם כן אתם בעלי יצר הרפתקנות חזק ולא מפחדים מהפתעות.

     

    לנפוש בדרך שמתאימה לכם

    בית ההארחה הוא בסיסכם במהלך החופשה, ולתנאים שבו השפעה ישירה על איכות הנופש שלכם. משום כך חשוב להקדיש את תשומת הלב הנדרשת, ולבחור את בית הארחה שיעניק לכם את הנופש האיכותי ביותר. חשוב להקשיב להמלצות של מי שהתאכסנו בבית ההארחה בו אתם מתעניינים, ותמיד ניתן לפנות לסוכן הנסיעות בכדי שיעזור לכם לאתר את כל האפשרויות וידריך אתכם בבחירה. אם אינכם מוגבלים בתקציב, ולא קריטי עבורכם לחסוך בהוצאות, אתם יכולים לחסוך מעצמכם מראש את ההתעסקויות וההתלבטויות, ולהזמין את מקומות הלינה דרך סוכנות המסיעות.

    • טיפ – מומלץ להזמין את מקומות הלינה מספר חודשים מראש, בכדי להבטיח לעצמכם מקומות בבתי ההארחה שיתאימו לכם ביותר.