הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לבחור קורס עיצוב אתרים אונליין

    ניר מרקו
    | 21 בנובמבר 2021 |

    כשחיים בעידן האינטרנט ברור שרוב האנשים שמחפשים עבודה יצירתית יחפשו מקצוע שקשור לזה, ואחד מהם הוא עיצוב אתרים. עיצוב האתר שבו אתם קוראים כעת הוא אחת התוצאות של מקצוע זה וללא לימוד של התחום קשה לקבל תוצאות שמתאימות לגלישה של ימינו, כשיש כל כך הרבה מכשירים שחייבים להתאים להם אתרים בנויים היטב. קורס עיצוב אתרים אונליין הוא אחד הקורסים שמוצעים לאנשים שמחפשים מקצוע יצירתי ולהלן כמה פרטים עליו כדי לדעת אם הוא מתאים לכם.

    מהו קורס עיצוב אתרים?

    קורס עיצוב אתרים אינו קורס בניית אתרים, אלא נלווה לו ומיועד למעצב שעובד עם בונה האתר כדי לבנות אתר ידידותי למשתמש וכזה שמתאים לטעם ולטרנדים באינטרנט העכשווי. הקורס מציע ללמוד שימוש בתוכנות עיצוב שונות יחד עם לימוד עקרונות העיצוב הגרפי למחשב כדי לעצב לא רק אתרים על פי עקרונות UX-UI, שהם עקרונות עיצוב חוויית המשתמש שרוצה להישאר באתר שלכם כי הוא מעוצב נכון, אלא גם מוצרי אינטרנט דיגיטליים נוספים כמו דפי נחיתה ומודעות. זה קורס שמחייב שימוש בתוכנות גרפיות כדי לדעת לעצב אבל גם מקנה לכם ידע בעיצוב נכון, מתאים לגלישה לא עמוסה ולא מבולבלת מדי על מנת שהלקוחות ימצאו בדיוק מה שהם מחפשים בקלות ובמהירות.

    לאיזה קהל היעד הקורס פונה?

    קהל היעד של הקורס הוא מי שאוהב אסתטיקה ועיצוב שימושי, שיודע שיש לו חיבה לעיצוב גרפי, שיודע להבחין בטעויות עיצוב באתרי כשהוא גולש בהם ויודע מה חסר ומה צריך לתקן בהם, או רוצה פשוט ללמוד זאת בצורה מסודרת על מנת ליצור חוויית משתמש וגלישה באתרים של הלקוחות שלו. בדרך כלל, לא כל מי שמעצב אתר הוא גם בונה אתרים אבל לפעמים זה יכול להשתלב אם יש לכם גם כישורים גרפיים ולא רק טכניים. במקרה כזה הקורס יתאים גם לבוני אתרים שעוסקים בכך ורוצים לדעת על זה יותר כדי לעצב אתרים יפים ונכונים יותר.

    האם למידה באונליין מתאימה לכל אחד?

    היום אנחנו יודעים שכמעט כולם יכולים ללמוד אונליין אולם זה לא מתאים למי שחייב אינטראקציה בכיתה פרונטלית כי זה מחייב אותו יותר ללמידה. למידה אונליין מתאימה לכל מי שנוח לו ללמוד כך מסיבות שונות, גם בגלל מגורים רחוק מבית הספר, ומי שיודע שאין לו בעיה ללמוד ולהכין את העבודות והמטלות שהוא מחויב להן במהלך הקורס. זה נוח אבל מחייב גם משמעת עצמית והתנהלות מכבדת גם באונליין, כמובן. אם גיליתם את נוחות האונליין בזמן הקורונה ואתם יודעים שקל לכם ללמוד באינטרנט, הקורס מיועד גם לכם.

    היכן ניתן לעבוד לאחר סיום הקורס?

    יש ביקוש גדול מאוד למעצבי אתרים טובים שמראים את היצירתיות והרעיונות שלהם ברמה טובה של ביצוע. יש כמה וכמה אפשרויות לעבוד במקצוע זה לאחר הלימודים, ובראש ובראשונה מומלץ לעבוד במשרדים שמעניקים שירותים דיגיטליים ללקוחות ולו רק כדי לצבור ניסיון ותיק עבודות, וגם ללמוד מהטובים ומבעלי ניסיון מה חשוב ללקוחות. אחר כך אפשר להמשיך במסלול זה או להתחיל קריירה עצמאית כפרילנסרים בתחום העיצוב הדיגיטלי ולהיות מעצבי אתרים עצמאים, אם זה מתאים לאופי שלכם.