הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להתאים אקססוריז ללבוש?

    ניר מרקו
    | 17 באוגוסט 2020 |

    לאביזרים כוח עצום בשדרוג ההופעה והם חלק בלתי נפרד מכל מלתחה. נבחרת האקססוריז כוללת מגוון רחב של תכשיטים מכסף לנשים: בין אם מדובר בשרשראות, צמידים או עגילים במגוון סגנונות ועיצובים. אפשר לבחור את הדגמים הקלאסיים שמשתדכים נהדר עם כל פריט או לגוון ולעדכן לפי עונתיות, חשק והופעה ולהמציא את הלוק כל פעם מחדש.


    מהם השיקולים שיעזרו לכן להתאים אקססוריז ללבוש? לפניכן מספר טיפים לפאשניסטות:

    תכשיט זוהרים לאירועים נוצצים

    לסוג ואופי האירוע השפעה משמעותית בבחירת התכשיט. אם למשל, פנייך מועדות ליציאת ערב בה אתם רוצה להראות במיטבך זוהרת ונוצצת, מוזמנת לבחור שרשראות ארוכות מכסף עם תליון דומיננטי ארוך כמו למשל, תליון עגול עם שיבוצים מעניינים או שרשרת כסף לינקים המורכבת מחוליות. תוכלי לבחור תליון עם אלמנט ייחודי שקוטף מחמאות בין אם עץ החיים, לב ענק או כוכב נחשק. שרשרת אלגנטית ומתוחכמת שמתאימה ליציאות ערב עם נוכחות. בהופעת ערב שכזאת את יכולה גם לשלב במעין מראה שכבתי בין מספר שרשראות המנוגדות זו לזו כמו שרשרת עבה מאסיבית לשרשרת דקיקה אלגנטית ומעודנת וכך ליהנות משילוב מנצח בין שרשראות בלוק אחד.

    העגילים שמוסיפים להופעה

    העגילים שלך נקשרים מאוד לתסרוקת, כשבשיער אסוף או קצר אפשר לראות עגילי כסף סטרלינג קטנים בעוד לשיער ארוך ושופע יתאימו יותר עגילים גדולים ובולטים דוגמת עגילי חישוק כפולים או עגילי כסף בדמות כוכב נופל. מבחינת הצמודים או הארוכים יש עגילים שתוכלי להתאים גם לסוג ההופעה כמו למשל, עגילי פרחים או עגילים מקושטים באלמנטים השואבים השראה מהטבע ללוק פרחוני וססגוני או עגילים צורניים כמו משושה אם יש בהופעתך אלמנטים צורניים. שימי דגש גם על הנוחות – עגילים צמודים לרוב יהיו נוחים יותר גם לפעילות יומיומית ועל אחת כמה וכמה לפעילות ספורטיבית.

    צ'ארמס הוא סוד הקסם באופנה

    לצמיד נוכחות משמעותית והיופי הוא שאת יכולה להמציא אותו כל פעם מחדש עם צ'ארמס משתנים במוטיבים מגוונים. כך תתאימי את הצמיד לפי סגנון הלבוש המועדף בין אם מדובר בקליפס מסוג לבבות או תליון של שמש קיצית. אפשר להתייחס לגוון בולט בבגדים ולהמשיך אותו בצ'ארמס או לאלמנט זהה כמו פרפר שחוזר גם בצ'ארמס וגם בחולצה או בשמלה. בחרי גם את סוג המתכת לפי הגוון שיתאים במיוחד להופעה כמו כסף סטרלינג, זהב או רוז' סמוק ורענן. 

    שילובים מנצחים בין אביזרים לבגדים

    טוטאלוק הוא שם המשחק. החליטי מראש אם את מעדיפה הופעה אקלקטית המורכבת מאלמנטים שונים וסגנונות משתנים או ברצונך ללכת על מראה אחיד מהתכשיט ועד הנעליים. טבעות משולבות מתאימות מאוד למי שאוהבת את מראה השכבות הן באופנה והן בתכשיטים. יכולה ליצור מיקס מעניין בין הטבעות כך שכל טבעת תתאים גם לפריט אחר בהופעה בין אם מדובר בטבעת אסימטרית לפריט אופנתי אסימטרי או טבעת לב כחול או ורוד בגוון המתאים לאאוטפיט שבחרת.


    שימי לב גם לשילוב בין התכשיטים לתיקים או לאביזרי השיער מבחינת אלמנט נבחר (כוכב, לב, פרח) או הגוון (רוז, מוזהב, נוצץ) וכן לגודל האלמנט כדי שהשרשרת או הצמיד או הטבעת והעגילים יזרמו עם ההופעה בדרך הרמונית. תוכלי ללכת על תכשיטים המתכתבים בשפה אחידה זה עם זה או להפך – לבחור עגילים שמנוגדים לחלוטין לשרשרת שלא מתקשרת באותה שפה עם הטבעת ולרענן ולגוון כאוות נפשך. אל תתפשרי על איכות בהופעה שלך! בחרי תכשיטים שייראו נהדר לאורך שנים, יצלחו את מגמות הזמן או בחרי תכשיטי בסיס והוסיפי להם צ'ארמס שמביאים את הטרנדים החמים כך שתוכלי שההופעה שלך תהיה מצד אחד, קלאסית ומצד שני, הכי עדכנית שאפשר.