הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך מייצרים קולקציית טבעות?

    מעצבי תכשיטים מקצועיים בעלי כל הניסיון, הידע והכישרון הדרושים כדי להפוך רעיון לתכשיט, ויותר מכך, לקולקציה שלמה. אם תהיתם מה נדרש כדי לעצב קולקציית טבעות, כמו אלו שאתם רואים בחנויות, אנו נשמח לשתף אתכם בתהליך הבסיסי, שממנו מתחילים, טבעת אחר טבעת. 

    השראה

    כל מעשה במחשבה תחילה, זהו לא סתם ביטוי, אלא דרך חיים ממש. אין כמעט מעשה שלא מתחיל במחשבה, והדבר אינו יוצא דופן כאשר מעצבים קולקציית טבעות. כדי לעצב טבעת מיוחדת, קל וחומר קולקציה שלמה, הכל מתחיל בהשראה. השראה יכולה להגיע מכל מקום כמעט, בין אם מהטבע, משיחה בין אנשים, בין אם מרעיון שפתאום הגיח לאוויר העולם ועוד. ההשראה יכולה גם לבוא כתוצאה מסיעור מוחות של צוות המעצבים, אשר מפרים אחד את השני ויחד חושבים על רעיון כללי לקולקציה. 

    עיצוב וסקיצות

    יצירת סקיצות זהו השלב הבא בדרך, ובכוחו להמחיש בצורה יותר טובה את הרעיונות שהגיעו בשלב ההשראה. בסקיצות מתפתח כיוון כולל לקולקציה, נבחנות צורות, מתנסים בעיצובים, בחומרי גלם, ובוחרים אבני חן. בגזרת אבני החן יש אינספור אפשרויות החל ביהלומים, פנינים, אבני זירקון ועד אבני חן מסוגים אחרים. אבני החן נבחנות לפי הקראט שלהן, המשקל, הצבע, הבהירות והצורה. למעצבי תכשיטים יש קשרים עם ספקים ואם אין להם אבני חן או חומרי גלם במלאי, הם פשוט רוכשים את כל החומרים הנחוצים לטובת הקולקציה. פעמים רבות אפשר גם לשלב בעיצוב אבני חן שעברו בירושה ולעשות שימוש חוזר בתכשיטים קיימים, אם רוצים. 

    יצירת דגם

    כאשר מסיימים עם כל הסקיצות, זה הזמן להתחיל להפוך אותן לטבעות במציאות. יש סוגים של טבעות שיתחילו את דרכם במודל שעווה, יש מודלים שמודפסים במדפסת תלת מימד באמצעות מחשבים, וכדומה. ברוב המקרים מודל השעווה הופך לדגם מתכת אשר לתוכו יוצקים את חומר הגלם ומכינים את התכשיט. כך ניתן לייצר ליין שלם של תכשיטים באותה הדוגמה. הטכניקה הזו מגיעה מהעולם הישן, וכוללת שיטות עבודה עתיקות יומין כמו הלחמה ופרזול. זאת לצד השיטות המודרניות שמאפשרות ליצור עיצובים שאולי פעם היו פחות אפשריים. 

    יציקה

    השלב הבא הוא שלב היציקה הכולל את חימום חומר הגלם ויציקתו לתוך המודל עד שמתקשה. לאחר שהיציקה מתקשה מסירים בעדינות את כל מה שמיותר, מלטשים את הטבעת, מחליקים אזורים מחוספסים, ומשתמשים בשלל טכניקות ושיטות עבודה כדי לבצע את כל הגימורים הנדרשים, עד לרמת הפרט הקטן ביותר. כאן עבודת העיצוב בפועל נכנסת לתמונה, אם משובצות אבנים נעשית עבודת הכנה, כאשר שיבוץ האבנים הוא השלב האחרון לפני ליטוש סופי והברקת התכשיט.

    פוליש סופי

    כאשר הטבעות הכלולות בקולקציה מוכנות עליהן להפוך למושלמות, וכדי שזה יקרה הן צריכות לעבור את השלב הסופי והאחרון בהצלחה. בשלב הזה, הטבעות מסומנות עם לוגו או חתימה של המותג, סוג המתכת, ודירוג הקראט. סימונים אלו מבטיחים גם ערך עתידי ואיכות שתישמר לאורך זמן. לאחר מכן עליהן לעבור ליטוש סופי, שיהפוך את הטבעות למבריקות ויעניק להן את הברק המנצנץ שאנו כה אוהבים לראות בחלונות התצוגה.